معرفی انواع لوستر مدرن، کدام لوستر بهتر است؟

608 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

امروزه سبک بیشتر خانه‌ها مدرن است به همین دلیل لوسترهای مدرن که محبوبیت خاصی بین مردم دارند برای خانه‌ها بهترین انتخاب هستند. ست کردن لوستر مدرن با دکوراسیون مدرن منزل بسیار راحت است و خود این وسایل یکی از دلایل زیبایی خانه هستند. این لوسترها پیچیدگی‌های زیادی ندارند و بسیار ساده طراحی شده‌اند. در بیشتر لوسترهای مدرن از نوارهای زیبا و روشن با شکل هندسی استفاده می‌شود. همچنین می‌توان این لوسترها را با توجه به فضای محیط در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تهیه کرد.

انواع لوستر مدرن

چندین نوع لوستر مدرن وجود دارد که در ادامه این مقاله با برخی از آن‌ها آشنا خواهید شد:

لوستر آویز مدرن

لوستر آویز مدرن در طرح‌های ساده طراحی می‌شوند و در عین سادگی بسیار زیبا هستند. استفاده از لوستر آویز مدرن در همه نقاط منزل امکان پذیر است، بهتر است این نوع لوستر در مکان‌هایی که دارای سقف بلند هستند را نصب شوند.

لوستر آویز مدرن

لوستر شاخه‌ای مدرن

لوستر شاخه‌ای مدرن نیز یکی دیگر از انواع لوسترهای مدرن می‌باشد، این لوستر به دلیل کلاسیک بودن و زیبایی زیاد از محبوبیت بالایی بین مردم برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. طرح‌های متنوعی از این لوستر وجود دارد اما همه آن‌ها ساده و در عین حال شیک هستند.

لوستر شاخه‌ای مدرن

لوستر مدرن سقفی

لوستر سقفی مدرن انواع مختلفی دارد و بسیار پرطرفدار است، این لوستر معمولا از یک صفحه تشکیل می‌شود و صفحات دیگر با طراحی خاص و فاصله مناسب در کنار هم قرار خواهند گرفت. این لوسترها بسیار پرفروش هستند و سبب جذابیت بیشتر محیط خواهند شد.

لوستر مدرن سقفی

لوستر دیواری مدرن

این نوع لوستر بیشتر برای فضاهایی که به نور کم و ملایمی نیاز دارند مناسب است، از لوستر دیواری در بسیاری از کافه‌ها و آتلیه‌ها نیز استفاده می‌شود؛ همچنین این لوستر را در راهرو خانه نیز می‌توان نصب نمود.

لوستر مدرن دیواری

چرا لوستر مدرن؟

  • لوسترهای مدرن نورپردازی مناسبی دارند و می‌توانند باعث روشنایی محیط شود.
  • طرح‌ها و مدل‌های متنوع این نوع لوسترها سبب جذابیت بیشتر مکان خواهد شد.
  • به زیبایی محیط کمک می‌کند؛ همچنین دارای نورپردازی‌های متفاوتی هستند.
  • قابلیت استفاده در مکان‌ها مختلف را دارند.

در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و با توجه به اندازه محیط می‌توان لوسترهای مدرن متفاوتی انتخاب نمود

608 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط