لوستر کریستال شامپاینی

لوستر کریستال شامپاینی ، بررسی مزایا و معایب این لوستر

1004 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

لوستر کریستال شامپاینی یکی از  نمونه‌های زیبای انواع لوستر است. این نوع لوستر از قطعات کریستال تولید می شوند و از رنگ‌های شامپاینی برخوردار بوده که ترکیب این رنگ‌ها، نور و قطعات کریستالی درخشش و زیبایی خاصی را به ارمغان خواهد آورد. ظرافت و درخشش لوستر‌های کریستالی دکوراسیون هر فضایی را زیبا می کند اما در انتخاب اندازه و مدل لوستر باید دقت نمود و مناسب با مساحت و فضا، لوستر کریستال شامپاینی مناسب را تهیه کرد.

علی رغم جلوه بسیار زیبا، یکی از نقاط منفی این لوسترها تعداد زیاد کربستال‌ها و سخت بودن زمین کردن آن‌ها است. از آنجایی که بخش بزرگی از جلوه این لوسترها به دلیل انعکاس نور کریستال‌ها آویزان از آن است، هنگامی که روی این شیشه‌ها خاک بنشیند و کدر و مات شوند، لوستر نیز قسمتی از جلوه خود را از دست می‌دهد. همچنین تمیز کردن تعداد زیادی شیشه ظریف نیز می‌تواند طاقت فرسا باشد. بنابراین بهتر است از این لوسترها در مکان‌هایی اسنفاده شود که احتمال نشستن خاک روی کریستال‌ها کمتر باشد.

لوستر کرستالی

کاربرد لوستر کریستال شامپاینی

لوستر کریستال شامپاینی برای همه سبک‌های دکوراسیون سنتی، مدرن و کلاسیک مناسب بوده می توان از آن در فضای آشپزخانه، راهرو، هال، اتاق خواب، پذیرایی و غیره استفاده نمود. همچنین به دلیل درخشش و زیبایی که این نوع لوستر دارد در مکان‌های مختلف تجاری و اداری نیز مورد استفاده قرار می گیرد‌.

لوسترهای کریستال شامپاینی با استفاده از طلا، نقره و برنز پوشش داده می شوند و در مدل‌، رنگ و اندازه‌های متنوعی تولید می شوند که می توان برای هر مکان و هر مساحتی بهترین مدل این نوع لوستر را تهیه و استفاده نمود و چشمان هر بیننده‌ای را به آن‌ها خیره کرد.

به شما توصیه میکنیم در دسته بندی لوستر کریستال تکه کابل یک خرید هوشمند داشته باشید.

1004 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط