سیم و کابل یاسین

شرکت سیم و کابل یاسین؛ برترین عرضه‌کننده سیم و کابل ایران

356 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

شرکت سیم و کابل یاسین را می‌شناسید؟ به نظر شما برترین تولیدکننده و عرضه‌کننده سیم و کابل ایران کدام است؟ شرکت یاسین یکی از توزیع‌کنندگان معتبر انواع مختلف سیم و کابل در ایران بوده که از سال ۱۳۹۰ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. فروشگاه یاسین با تکیه بر دانش تخصصی خود و بهره‌گیری از تیم مجرب توانسته است در این حوزه به یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های عرضه‌کننده سیم و کابل تبدیل شود. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیشتر با شرکت یاسین به معرفی ویژگی‌های محصولات تولیدی این شرکت نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

محصولات شرکت سیم و کابل یاسین

سیم و کابل یاسین

فروشگاه یاسین ضمن بهره‌گیری از تکنیک‌های مدرن و در چهارچوب ایمنی و استانداردهای لازم اقدام به عرضه محصولاتی نظیر انواع سیم افشان و مفتول، کابل‌های افشان و مفتول، کابل آلومینیومی، زوجی و فرمان و همچنین لوله‌های خرطومی گالوانیزه تولید شده توسط کارخانجات معتبری هم‌چون شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشار نژاد، گروه کارخانجات البرز الکتریک نور و سایر شرکت‌های معتبر می‌کند. این شرکت از آغاز فعالیت خود همواره سعی داشته است محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای مربوطه تولید به مشتریان عرضه کند. در ادامه با محصولات ارائه شده توسط فروشگاه یاسین به تفکیک کارخانه آشنا خواهیم شد:

محصولات شرکت سیم و کابل یاسین به تفکیک کارخانه

  • کابل‌های افشان و مفتول افشار نژاد خراسان
  • کابل‌های افشان و مفتول کات کابل
  • کابل‌های افشان و مفتول البرز الکتریک نور
  • کابل‌های افشان و مفتول آرین ابهر
  • کابل‌های افشان و مفتول مغان
  • کابل‌های افشان و مفتول رسانا
  • کابل‌های افشان و مفتول سیمیا
  • کابل‌های افشان و مفتول متال
  • کابل‌های افشان و مفتول افق البرز
  • کابل‌های افشان و مفتول سیمند ابهر
  • کابل‌های افشان و مفتول یزد

سایر محصولات سیم و کابل یاسین

  • کابل‌های قدرت با هادی مسی و عايق XLPE
  • کابل‌های کنترل انعطاف‌پذیر شیلددار
  • کابل‌های خودنگهدار آلومینیومی
  • کابل کواکسیال RG58
  • کابل کواکسیال RG59
  • کابل کواکسیال RG11
  • کابل کواکسیال RG6
  • لوله‌های فلکسی بل روکش‌دار (شلاقی)
  • کابل‌های فیبر نوری

ویژگی‌های برتر شرکت سیم و کابل یاسین

گروه تجاری یاسین از آغاز فعالیت خود تا به امروز همواره سعی داشته است با کمک پرسنل متخصص و همکاری با برترین کارخانجات تولیدی سیم و کابل ایران محصولاتی با درجه کیفی بالا به هم‌وطنان عزیز ارائه کند. این شرکت، همواره در تلاش است تا بازار سیم و کابل و موارد مصرفی این محصولات را با ارائه سیم و کابل‌هایی قدرتمند و با کیفیت بهبود بخشد.

– ارائه محصولات مرتبط با سیم و کابل در حوزه صنعتی و الکتریکی با بهترین کیفیت

– فروش انواع مختلف سیم و کابل افشان و مفتول با قیمت مناسب

– ارائه سیم و کابل‌های افشان و مفتول ساخته شده تحت استانداردهای مورد نیاز

– دارای پروانه کسب و مجوزهای لازم فعالیت

– ارائه محصولات در کوتاه‌ترین زمان ممکن

از جمله ویژگی‌های برتر این شرکت محسوب می‌شوند.

ویژگی‌های انواع کابل افشان و مفتولی ارائه شده توسط فروشگاه یاسین

سیم و کابل یاسین

انواع سیم و کابل افشان و مفتولی از جنبه‌های مختلفی با هم دیگر تفاوت دارند. در واقع، تفاوت‌های موجود بین این تجهیزات سبب شده است که در صنعت کاربردهای متفاوت و گسترده‌ای داشته باشند. هدف اصلی تجهیزات ارائه شده توسط شرکت یاسین انتقال جریان الکتریکی به ایمن‌ترین شکل ممکن است.

عموماً کابل‌های مفتولی فروشگاه یاسین برای کابل‌کشی‌های طویل و طولانی، دفن در دیوار یا زیر زمین، اماکنی که کابل در معرض فشار، لرزش و نیروی خارجی بوده و همچنین مسیرهای با پیچ و خم کمتر گزینه مناسبی هستند. از طرف دیگر، کابل‌های افشان عرضه شده توسط فروشگاه یاسین برای کابل‌کشی‌ مسیرهای مارپیچ، تابلو برق، تابلو کنترل، سیم‌کشی ساختمان و ماشین‌آلات صنعتی گزینه ایده‌آل‌تری به حساب می‌آیند. این محصولات از جنبه‌های مختلفی نظیر انعطاف‌پذیری، مقاومت اهمی، میزان استحکام و قیمت با یک دیگر در تضاد هستند.

انعطاف‌پذیری سیم و کابل افشان و مفتولی

اصلی‌ترین تفاوت بین این محصولات به گفته فروشگاه یاسین در انعطاف‌پذیری آن‌ها است. عموماً هادی کابل‌های افشان مس کلاس ۵ بوده در حالی که هادی کابل‌های مفتولی مس کلاس ۲ در نظر گرفته می‌شود. مس کلاس ۵ در مقایسه با مس کلاس ۲ نرم‌تر بوده و ضخامت هادی کابل مفتول در مقایسه با کابل افشان بیشتر است. بر این اساس می‌توان گفت که کابل‌های افشان ارائه شده توسط فروشگاه یاسین در مقایسه با کابل‌های مفتولی از انعطاف‌پذیری بیشتری برخوردار هستند.

میزان مقاومت اهمی سیم و کابل افشان و مفتولی

یکی دیگر از جنبه‌های تفاوت بین محصولات مذکور در مقاومت اهمی آن‌هاست. لازم به ذکر بوده که مقاومت اهمی رسانا با مقطع آن ارتباط معکوس دارد؛ به این معنا که هر اندازه مقدار سطح مقطع هادی بزرگ‌تر باشد، مقاومت اهمی آن پایین‌تر خواهد بود. البته هر اندازه میزان مقاومت اهمی پایین‌تر باشد به همان نسبت سیم و کابل جریان الکتریکی را با کیفیت بهتری منتقل کرده و میزان افت ولتاژ به حداقل می‌رسد. بنابراین، کابل برق مفتولی ارائه شده توسط فروشگاه یاسین در مقایسه با کابل افشان از مقاومت اهمی کمتری برخوردار است.

میزان استحکام سیم و کابل افشان و مفتولی

سیم و کابل‌های برق مفتولی اکثراً در زیر زمین و درون دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرند؛‌ در نتیجه می‌بایست از استحکام بالایی برخوردار باشند. با توجه به این موضوع، شرکت سیم و کابل یاسین سیم و کابل‌های مفتولی با میزان استحکام و استقامت بالا را به بازار عرضه می‌کند.

قیمت سیم و کابل مفتولی و افشان

یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های مقایسه دو کالا با یک دیگر، قیمت است. به طور معمول قیمت کابل‌های برق مفتولی در مقایسه با کابل‌های افشان کمتر در نظر گرفته می‌شود. البته توجه داشته باشید که این کاهش قیمت بر حسب سایز کابل مشخص می‌شود؛ به عنوان مثال قیمت کابل افشان ۲ در ۲.۵ در مقایسه با قیمت کابل مفتولی ۲ در ۲.۵ بیشتر خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت دقیق این محصولات می‌توانید محصولات ارائه شده توسط شرکت یاسین را مورد  بررسی قرار دهید.

سخن پایانی

شرکت سیم و کابل یاسین یکی از برترین مراکز عرضه‌کننده انواع مختلف سیم و کابل به ویژه سیم و کابل مفتولی و افشان بوده که با تکیه بر پرسنل متخصص و همکاری با کارخانجات تولیدی برتر کشور این محصولات را با کیفیت عالی به بازار عرضه می‌کند. آیا تاکنون از محصولات این شرکت استفاده کرده‌اید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را با ما و کاربران گرامی تکه کابل در میان بگذارید.

356 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط