سیم و کابل رویان

شرکت سیم و کابل رویان؛ از ۱۳۸۹ تا به امروز

226 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

مجموعه‌ای متخصص با سابقه فعالیت طولانی! شرکت تولیدی سیم و کابل کسری الکتریک ماهان به نام تجاری سیم و کابل رویان از جمله برترین شرکت‌های تولیدی در حوزه تولید و عرضه انواع مختلف سیم و کابل در ایران بوده که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد. در این راهنما ضمن آشنایی بیشتر با شرکت رویان، به محصولات ارائه شده توسط این مجموعه نیز خواهیم پرداخت. با تکه کابل همراه باشید!

معرفی شرکت تولیدی سیم و کابل رویان

محصولات شرکت سیم و کابل رویان

 

گروه تجاری رویان ضمن در اختیار داشتن مجوزهای لازم از وزارت صنایع، از تجربه و دانش تخصصی پرسنل مجرب برای تولید محصولاتی با درجه کیفی عالی نیز بهره‌گیری کرده و در شهرک صنعتی شرق سمنان واقع در استان سمنان فعالیت می‌کند. هدف اصلی راه‌اندازی مجموعه صنعتی رویان، طراحی و تولید انواع مختلف سیم و کابل‌های برق و تلفنی، انواع مختلف کابل‌های تخصصی ابزار دقیق، کواکسیال، کابل‌های شبکه و انتقال اطلاعات به منظور مصارف ساختمانی، تجاری، صنعتی و همچنین ایجاد شغل در منطقه و تأمین نیازهای ضروری کشور است.

مجموعه تولیدی رویان معتقد است که با تکیه بر نیروی متخصص داخل کشور و استفاده از تکنولوژی‌های به روز می‌توان میزان وابستگی به کشورهای خارجی برای تأمین نیاز بازار به سیم و کابل را به حداقل رساند. در این راستا، مجموعه صنعتی رویان از صنعت‌گران داخلی تا حد امکان حمایت کرده و همچنین در خط تولید خود از بهترین و مرغوب‌ترین ماشین‌آلات تولید داخلی بهره‌گیری می‌کند. البته صد در صد ماشین آلات مصرفی در خط تولید رویان داخلی نبوده بلکه به منظور افزایش دقت و کیفیت و همچنین همگونی بیشتر محصول از ماشین آلات خارجی نیز استفاده می‌کند.

ویژگی‌های برتر مجموعه تولیدی سیم و کابل رویان

تمرکز اصلی این شرکت بر تولید محصولاتی با کیفیت عالی است و در این راستا همواره از افراد متخصص و با تجربه و کارکنان آموزش دیده استفاده می‌کند؛ در نتیجه کلیه محصولات ارائه شده توسط این مجموعه تحت نظارت افراد کارشناس و متخصص طراحی، تولید و روانه بازار می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این شرکت می‌توان به برخورداری از آزمایشگاه کنترل کیفیت آن اشاره داشت. این آزمایشگاه مجهز به تجهیزات مدرن و به روز بوده و در آن کلیه آزمون‌های مورد نیاز از جمله کنترل مواد اولیه، کنترل محصول در حین فرآیند تولید و کنترل نهایی محصول بر اساس استانداردهای تولید انجام خواهد شد.

همچنین در این شرکت واحدی تحت عنوان واحد تحقیق و توسعه نیز مشغول به فعالیت بوده که وظیفه اصلی آن کنترل و ارزیابی شرایط تولید، مراحل تولید، مواد اولیه مورد نیاز و امکانات تولید محصولات خاص درخواست شده توسط مشتریان و الزامات استاندارد محصول است.

گواهینامه‌های شرکت تولیدی سیم و کابل رویان

این مجموعه همواره در کوشش است با ارائه بهترین محصولات رضایت مشتریان را جلب کند. همان‌طور که گفته شد فرآیند تولید کلیه سیم و کابل‌ها در خطوط تولید رویان بر اساس استانداردهای لازم انجام می‌پذیرد. شایان ذکر است که این شرکت موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ملی ایران مربوط به انواع سیم و کابل قابل انعطاف با کد مشخصه 02(607)ISIRI،06(607) ISIRI،53(607) ISIRI،52(607) ISIRI کابل‌های قدرت 3569) ISIRI و کابل‌های غیر قابل انعطاف با کد مشخصه 10 (607) ISIRI شده است.

محصولات مجموعه تولیدی سیم و کابل رویان

کابل مخابراتی

کابل‌های مخابراتی ارائه شده توسط مجموعه رویان در دو نوع مسی و نوری تولید شده و به صورت زمینی و هوایی مورد استفاده قرار می‌‌گیرند.

کابل کواکسیال

کابل کواکسیال (Coaxial) شامل کانال فیزیکی بوده که وظیفه اصلی آن انتقال سیگنال الکتریکی است. کانال مذکور، شامل هادی فلزی بوده که توسط لایه عایق و محافظ رسانا پوشانده می‌شود.

کابل شبکه

کابل‌های شبکه تولید و عرضه شده توسط شرکت سیم و کابل رویان مجموعه‌ای از سیم‌ها از جنس مس یا شیشه هستند که به منظور اتصال و انتقال داده و اطلاعات مختلف بین کامپیوترها، روترها، سوئیچ‌ها و شبکه‌های استورج مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کابل برق

کابل برق مجموعه‌ای از یک یا چند رشته سیم بوده که در کنار یک‌دیگر قرار گرفته و در برخی از مدل‌ها به هم‌دیگر تابیده می‌شوند. رشته‌های سیم مذکور به کمک مواد مختلفی عایق شده و مجموعه آن‌ها به واسطه یک لایه حفاظتی تحت عنوان روکش کابل پوشانده می‌شود.

تجهیزات شبکه

منظور از تجهیزات شبکه کلیه ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد شبکه‌ها، نگهداری و تعمیرات آن‌ها بوده که تست فلوت و سوئیچ شبکه دو مورد از این دامنه گسترده هستند و توسط مجموعه رویان ارائه می‌شوند.

سخن پایانی

مجموعه سیم و کابل رویان یکی از برترین و معتبرترین تولیدکنندگان محصولات و تجهیزات شبکه و انتقال قدرت بوده که از سال ۱۳۸۹ تا به امروز توانسته است با کسب مجوزها و گواهینامه‌های لازم آمار زیادی از رضایت مشتریان را در کارنامه حرفه‌ای خود به ثبت رساند. آیا تاکنون از محصولات این شرکت استفاده کرده‌اید؟ لطفاً تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران عزیز تکه کابل در میان بگذارید.

226 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط