سیم و کابل زرافشان

معرفی سیم و کابل زرافشان و ۱۷ محصول تولیدی

689 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

امروزه در مناطق مسکونی، تجاری، صنعتی و غیره انواع و اقسام سیم و کابل‌ها به چشم می‌خورند که هر یک کاربردهای متفاوتی دارند و کیفیت آن‌ها با یکدیگر فرق می‌کند. هر یک از این سیم‌ و کابل‌ها متعلق به شرکت‌های سیم و کابل متفاوتی هستند. شما باید برای حفظ ایمنی و افزایش کارکرد دستگاه‌های خود، سیم و کابل را با کیفیت بالا تهیه کنید.

یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده سیم و کابل، شرکت سیم و کابل زرافشان است که باکیفیت‌ترین سیم‌ها و کابل‌ها را به دست مشتریان خود می‌رساند. ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد سیم و کابل زرافشان با شما صحبت کنیم و تمامی ویژگی‌ها و خدمات این شرکت را برای شما شرح دهیم؛ بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعت مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

شرکت سیم و کابل زرافشان

شرکت سیم و کابل زرافشان از بهترین و معتبرترین شرکت‌های سیم و کابل است که همیشه باکیفیت‌ترین و استانداردترین انواع سیم و کابل را به فروش رسانده است. در این شرکت از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌شود و تمامی محصولات با مواد اولیه مرغوب تولید می‌شوند. در این شرکت مهندسان و متخصصین ماهری فعالیت دارند که تمامی تلاش خود را می‌کنند تا مشتریان خود را راضی نگه دارند.

به دلیل کیفیت بالای سیم و کابل زرافشان، بسیاری از محصولات آن به کشورهای دیگر صادر می‌شود و این یکی از وجه‌های متمایز کننده این شرکت نسبت به دیگر شرکت‌های سیم و کابل است. شما می‌توانید به راحتی به تمامی محصولات این شرکت دسترسی داشته باشید؛ زیرا در بسیاری از فروشگاه‌های معتبر این سیم و کابل‌ها به فروش می‌رسند و البته شما می‌توانید سیم و کابل مورد نظر خود را به صورت مستقیم از شرکت سیم و کابل زرافشان سفارش دهید.

سیم و کابل زر افشان

قیمت سیم و کابل زرافشان

همان‌طور که در قسمت‌های بالا اشاره کردیم، این شرکت باکیفیت‌ترین و استانداردترین انواع سیم و کابل را تولید می‌کند و با وجود محصولات با ارزشی که تولید می‌کند، تمامی سیم‌ها و کابل‌های آن با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شوند و این مورد یکی از مزایای مهم این شرکت است که توجه بسیاری از مشتریان را به سمت خود جلب کرده است؛ بنابراین اگر می‌خواهید سیم و کابل باکیفیت با قیمت مناسب تهیه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با کارشناسان مجموعه سیم و کابل زرافشان در تماس باشید و سوالات خود را از آن‌ها بپرسید.

محصولات شرکت سیم و کابل زرافشان

با توجه به تنوع گسترده انواع سیم و کابل، ممکن است برخی افراد آشنایی با تمامی انواع این محصولات را نداشته باشند و در خرید این سیم‌ها و کابل‌ها دچار اشتباه شوند؛ اما جای هیچ نگرانی نیست! شرکت سیم و کابل زر افشان کارشناسانی بسیار حرفه‌ای دارد که می‌توانند شما را در انتخاب و خرید سیم و کابل مورد نیاز راهنمایی کنند. در ادامه انواع سیم و کابل‌های موجود در شرکت سیم و کابل زرافشان را به شما معرفی می‌کنیم تا بیشتر با انواع این سیم و کابل‌ها آشنا شوید.

در این شرکت انواع و اقسام سیم و کابل‌های باکیفیت تولید می‌شوند که هر یک کارایی متفاوتی دارند و می‌توانند نیاز شما را به طور کامل برطرف کنند. تمامی این محصولات استانداردهای کشوری و بین المللی را دارند و مشتریان می‌توانند با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنند و بازدهی دستگاه‌های خود را افزایش دهند.

تولید انواع سیم

انواع سیم

سیم‌ها تنوع زیادی دارند و از نظر میزان جریان عبوری و قطر طبقه‌بندی می‌شوند و کارایی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. در واقع میزان جریان عبوری از هر سیم به قطر آن بستگی دارد که با توجه به نیاز دستگاه انتخاب می‌شوند.

سیم مفتولی

سیم‌های مفتولی یک رشته هادی دارند و میزان انعطاف‌پذیری آن‌ها بالا است. از این سیم‌ها در تابلوهایی استفاده می‌شود که داکت شیلددار ندارند. از دیگر ویژگی این سیم‌ها می‌توان به ولتاژ نامی آن‌ها اشاره کرد که ۷۵۰/۴۵۰ ولت هستند.

سیم افشان

این سیم‌ها رشته‌های مسی نازک دارند و فرم‌پذیری آن‌ها زیاد است. سیم افشان بیشتر در برق کشی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ولتاژ نامی سیم افشان ۵۰۰/۳۰۰ است و دارای سطح مقطع‌های متفاوتی هستند.

سیم نیمه افشان

این سیم‌ها شباهت زیادی به سیم‌های مفتولی و سیم‌های افشان دارند اما تعداد رشته‌های آن‌ها از سیم‌های افشان کمتر است؛ به همین دلیل انعطاف‌پذیری بیشتری دارند. ولتاژ نامی سیم نیمه افشان مانند سیم مفتولی است.

سیم نایلون

سیم نایلون از دو سیم نازک که به هم چسبیده شده‌اند تشکیل شده است و در برق کشی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این سیم‌ها به صورت روکار استفاده می‌شود اما به دلیل ضعیف بودن، کاربردی در صنایع ندارند.

تولید انواع کابل

سیم ارت

از این سیم برای متصل کردن تجهیزات به سیستم ارتینگ استفاده می‌شود و درصد خلوص مس زیادی دارد. این سیم مقاومت اهمی کمی دارد و به رنگ سبز و زرد است. در سیستم ارتینگ از این سیم به وفور استفاده می‌شود.

سیم کواکسیال

به این سیم، سیم ارتباطی گفته می‌شود و در سیستم آنتن و تلویزیون به کار می‌رود. این سیم مشابه کابل است و اجزای متفاوتی دارد. این سیم دارای عایق خارجی، شیلد، فویل آلومینیوم، عایق میانی و مغزی رسانا است.

انواع کابل

کابل‌ها می‌توانند مشابه با سیم‌ها عمل کنند و جریان برق را عبور دهند. کابل‌ها می‌توانند یک یا چند رشته داشته باشند و همچنین برخلاف سیم‌ها دارای عایق خارجی و داخلی هستند. در ادامه انواع کابل را برای شما نام می‌بریم.

  • کابل تک رشته
  • کابل چند رشته
  • کابل مفتول
  • کابل افشان
  • کابل زمینی
  • کابل زره دار
  • کابل شیلددار
  • کابل فویلدار
  • کابل فرمان
  • کابل ابزار دقیق
  • کابل فشار قوی

کلام آخر

در این مطلب در مورد سیم و کابل زر افشان با شما صحبت کردیم. تمامی ویژگی‌ها و مزایای این شرکت برای شما شرح داده شد. در این مطلب انواع سیم و کابل‌های موجود در شرکت زر افشان را برای شما نام بردیم و توضیحات کاملی در مورد هر یک دادیم. امیدواریم که با خواندن این مطلب توانسته باشید پاسخ سوال‌های خود را پیدا کنید. علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای مشاهده لیست کارخانه های سیم و کابل ایران، کلیک کنید.

689 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط