شرکت دانش اتصال کابل

نگاهی بر شرکت دانش اتصال کابل و محصولات آن

374 بازدید تولید کنندگان یراق آلات شبکه های توزیع برق

شرکت دانش اتصال کابل را می‌شناسید؟ با درجه کیفی محصولات ارائه شده توسط این شرکت آشنایی دارید؟ دانش اتصال کابل یکی از برترین و معتبرترین مجموعه‌های ارائه‌کننده انواع محصولات برقی و مخابراتی پرکاربرد در ایران بوده که در حال حاضر نمایندگی فروش برخی از شرکت‌های معتبر دنیا در ایران نیز است. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیشتر با فروشگاه دانش اتصال کابل، به معرفی محصولات این شرکت نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

شرکت دانش اتصال کابل؛ برترین تأمین‌کننده محصولات برق و مخابرات در ایران

شرکت دانش اتصال کابل

مجموعه دانش اتصال کابل برای نخستین بار فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۸۲ با هدف تأمین و عرضه انواع محصولات مورد نیاز در صنعت برق و مخابرات شروع کرد. شایان ذکر است که این شرکت در لیست تأمین‌کنندگان تجهیزات الکتریکی تأیید شده توسط کمیته استاندارد شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و همچنین در لیست تأمین‌کنندگان تجهیزات مخابرات تأیید شده توسط شرکت مخابرات استان تهران نیز قرار دارد.

ناگفته نماند که شرکت دانش اتصال کابل سابقه همکاری با شرکت‌های توزیع نیروی برق و مخابرات سایر استان‌های کشور و همچنین ارائه خدمات و محصولاتی با درجه کیفی مرغوب منطبق بر استانداردهای بین‌المللی را داراست.

بارزترین ویژگی مجموعه دانش اتصال کابل

همان‌طور که می‌دانید کاربرد محصولات برقی در صنایع مختلف بسیار گسترده است. در مورد صنعت مخابرات نیز این موضوع صدق می‌کند. به همین خاطر میزان تقاضا برای چنین محصولات و خدماتی در سطح کشور بسیار بالا است؛ از این رو تعداد تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات برقی و مخابراتی در کشور روز به روز در حال افزایش است.

تشخیص اعتبار مجموعه و اطمینان به کیفیت بالای محصولات هر یک از این برندها می‌تواند کاری چالش برانگیز باشد! خوشبختانه مجموعه دانش اتصال کابل نمونه‌ای از معتبرترین شرکت‌های مذکور بوده که با ثبت آمار زیادی از رضایت مشتریان در کارنامه حرفه‌ای خود از سال ۱۳۸۲ تا به امروز توانسته است این موضوع را به خوبی ثابت کند. از جمله بارزترین ویژگی‌های شرکت دانش اتصال کابل می‌توان به دقت و کنترل شدید کیفیت محصولات به منظور کاهش تلفات فنی و میزان هزینه‌های تعمیر و نگه‌داری، سرعت بالا در ارائه خدمات، رعایت استانداردهای بین‌المللی در تأمین محصول و همچنین آموزش رایگان شیوه نصب محصولات و نحوه استفاده از آن‌ها به مشتریان اشاره کرد.

شرکت دانش اتصال کابل نمایندگی فروش کدام شرکت‌های خارجی را داراست؟

شرکت دانش اتصال کابل

پیش از این که به سراغ معرفی محصولات ارائه شده توسط مجموعه دانش اتصال کابل برویم، خوب است که مروری بر تجهیزات الکتریکال داشته باشیم:

تجهیزات الکتریکال چیست؟

منظور از تجهیزات الکتریکال در واقع همان تجهیزات الکتریکی برقی بوده که شامل وسایلی نظیر منابع تغذیه، سیم، کابل، فیوز، ترانسفورماتور، میکروفون، تقویت‌کننده، بلندگو، آنتن، آمپرسنج، ولت‌سنج، اهم سنج، گالوانومتر، ایسلوسکپ، هیتر، لامپ، القاگر و موتور و… می‌شود. شرکت دانش اتصال کابل در حوزه ارائه برخی از موارد مذکور فعالیت داشته که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

در حوزه تأمین تجهیزات الکتریکال، مجموعه دانش اتصال کابل ارائه‌دهنده محصولات زیر است:

  • الکان ایتالیا: انواع سرکابل حرارتی، مفصل حرارتی تا ولتاژ 24 کیلوولت و سایر محصولات حرارتی
  • 3M آمریکا و ایتالیا: انواع سرکابل و مفصل سرد
  • انستو فنلاند: انواع سرکابل و مفصل سرد، یراق آلات کابل خودنگهدار
  • Heat Trace انگلستان: تجهیزات کابل گرمایشی
  • Cooper Power System آمریکا: سرکابل پلاگین و پست کمپکت
  • Global Resin: مفصل رزینی
  • Pfisterer سوئیس: انواع سرکابل فشار قوی، مفصل فشار قوی، لینک باکس

تجهیزات مخابراتی چیست؟

منظور از تجهیزات مخابراتی ابزار و وسایلی بوده که در شبکه تلفن ثابت، تلفن همراه، تقویت‌کننده آنتن موبایل و سایر تجهیزات انتقال دیتا و اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. افزون بر این، انواع کابل‌ها، آنتن‌های گیرنده و فرستنده، کانکتورهای اتصال کابل، دستگاه‌های انتقال و… از جمله تجهیزات مخابراتی به حساب می‌آیند.

مجموعه دانش اتصال کابل در حوزه مخابرات نمایندگی شرکت‌های زیر را دارا است:

  • Network Cable کره جنوبی: مفصل فیبر نوری
  • Chunma کره جنوبی: انواع مفصل حرارتی مخابراتی

سخن پایانی

شرکت دانش اتصال کابل یکی از برترین و معتبرترین مجموعه‌های عرضه‌کننده ابزار و تجهیزات الکتریکی و مخابراتی بوده که محصولات آن از لحاظ کیفی درجه بالایی دارند. تاکنون از محصولات دانش اتصال کابل استفاده کرده‌اید؟ لطفاً تجربیات خرید و استفاده خود از این محصولات را با ما و کاربران عزیز تکه کابل در میان بگذارید.

374 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط