هیتر برقی یونیک

هیتر برقی یونیک؛ معرفی، ویژگی و کاربرد

190 بازدید راهنمای خرید / تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان / آموزش در صنعت برق

آیا تا به حال از هیتر برقی یونیک استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما هیترهای برقی وسیله گرمایشی مطلوبی هستند؟ همان‌طور که از نام این دستگاه مشخص بوده، این مدل از هیترها با کمک انرژی برق کار کرده و حرارت مورد نیاز محیط اطراف خود را تأمین می‌کنند. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیش‌تر با این دستگاه، به معرفی ویژگی‌ها و کاربردهای آن نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید درباره هیتر برقی یونیک بدانید!

هیتر برقی یونیک

نگاهی بر برند یونیک

یونیک با نام تجاری Unique از جمله تولیدکنندگان محبوب و پرطرفدار در حوزه تولید لوازم آشپزخانه بوده که چه در بازار جهانی و چه در بازار ایران فعالیت دارد. این برند خوش نام با سرمایه‌گذاری گسترده توسط سرمایه گذارانی از کشورهای مختلف اروپایی از جمله انگلیس و چین تأسیس شده و کارخانه اصلی آن نیز در چین در حال فعالیت است.

این برند در زمینه تولید محصولات گوناگونی مثل فلاسک و کلمن، سوفله خوری و سوپ خوری، میز اتو، سرویس آشپزخانه، بانکه و جا ادویه، بند رخت، ست قاشق و چنگال، ست کارد و چنگال، پا سماری، سرویس کارد و ساتور، کفگیر و ملاقه، ست کتری و قوری، رنده و ابزار، ترازو آشپزخانه و وزنه پرسنال، سطل زباله، بند رخت آپارتمانی و همچنین هیتر برقی یونیک در حال فعالیت است. کلیه محصولات عرضه شده توسط برند یونیک دارای بسته بندی باکیفیت و شیک بوده و همین ویژگی یکی از علل موفقیت شرکت یونیک است.

هیتر برقی یونیک چیست؟

هیتر برقی یونیک

هیتر برقی یکی از دستگاه‌های نسل جدید بوده که با کمک انرژی برق کار کرده و حرارت مورد نیاز را تأمین می‌کند. روند کار این محصول به این شکل بوده که انرژي الکتریکی را دریافت کرده و بعد آن را به حرارت تبدیل کرده و در نهایت منجر به گرمایش می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت که کارکرد این محصول شبیه به اتوهای برقی است. فرآیند گرمادهی در این محصول مشابه با بخاری‌های برقی بوده و انرژی الکتریکی بعد از ورود به المنت به گرما تبدیل شده و در این صورت می‌توان به راحتی غذاهای مختلف را گرم کرد.

این وسیله نوعی اجاق بوده که می‌توان از آن در سفرها نیز استفاده کرد یا این که در خانه برای سرعت بخشیدن به کارها بهره برد. اگر شاغل هستید و می‌خواهید که مواد غذایی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن گرم کرده و مابقی وقت خود را به جای پای اجاق گاز ماندن به انجام کارهای ضروری‌تر اختصاص دهید، هیتر برقی یونیک هوم می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

معرفی هیتر برقی یونیک مدل SINGLE

برند یونیک هوم به عنوان یکی از برندهای فعال در زمینه تولید لوازم خانگی و آشپزخانه از نوع برقی و غیر برقی فعال بوده و در طی چند سال اخیر توانسته در خاورمیانه و به ویژه در ایران جایگاه بسیار خوبی برای خود در بازار به دست بیاورد. قابل ذکر بوده که محصولات این برند خوش نام تحت لیسانس انگلیس بوده اما در چین تولید می‌شوند.

از جمله مشخصات هیتر برقی یونیک مدل سینگل می‌توان به ابعاد 20*20 و قطر صفحه 15.5 آن اشاره داشت که مجهز به قابلیت تنظیم دما، گرم نگه دارنده، قطع کن خودکار، نشانگر، عملکرد مناسب و… است. از آن‌جایی که ابعاد این محصول بسیار مناسب بوده امکان نصب آن به صورت رومیزی و بر روی زمین فراهم است. از دیگر خصوصیات این محصول می‌توان به حداکثر توان گرمایشی 1000 اشاره داشت.

مزایای استفاده از هیتر برقی یونیک مدل SINGLE

  • این محصول دارای ابعاد مناسبی بوده و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.
  • هیتر برقی مورد بحث دارای قابلیت تنظیم میزان حرارت است که همین موضوع موجب می‌شود مواد غذایی مورد نظر شما با دمای دلخواه گرم شود.
  • ویژگی گرم نگه دارنده باعث می‌شود تا زمانی که غذا روی هیتر باقی می‌ماند، گرم مانده و هر زمان که نیاز داشته باشید بتوانید آن را گرم میل کنید.
  • همان‌طور که گفته شد این محصول مجهز به قطع کن خودکار بوده که همین ویژگی باعث می‌شود دستگاه پس از گرم کردن مواد غذایی به صورت اتوماتیک قطع شود.
  • این محصول دارای طراحی منحصربه‌فردی بوده و جذابیت ظاهری مطلوبی دارد.

سخن پایانی

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن تجهیزات آشپزخانه‌ای جدید، پخت و پز و آشپزی به یک کار ساده تبدیل شده و دیگر مثل سابق زمان‌بر نیست. تجهیزاتی نظیر هیترهای برقی، انواع سرخ کن‌ها، پلوپزها و… موجب می‌شوند که آشپزی برای افراد به ویژه کسانی که شاغل هستند به مراتب راحت‌تر شود.

هیتر برقی یونیک هوم یکی از تجهیزات فوق‌العاده کاربردی و مفید بوده که می‌توان از آن در زمان قطعی گاز و در شرایطی که با کمبود وقت مواجه هستید به منظور تأمین گرمایش مورد نیاز برای گرم شدن مواد غذایی بهره ببرید. آیا تجربه استفاده از هیتر برقی به جای گاز را دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون هیترهای برقی با ما و کابران محترم وب سایت تکه کابل در قسمت ارسال دیدگاه به اشتراک بگذارید.

190 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط