کابل کاشان

صنایع دنیای کابل کاشان؛ معرفی و بررسی محصولات

132 بازدید راهنمای خرید / راهنمای خرید سیم و کابل / تولیدکنندگان سیم و کابل ایران / آموزش در صنعت برق

آیا تجربه خرید و استفاده از محصولات صنایع دنیای کابل کاشان را دارید؟ می‌دانید که این مجموعه چه محصولاتی را به بازار عرضه می‌کند؟ این شرکت از جمله مجموعه‌های فعال در زمینه تولید و فروش سیم و کابل‌های پُرکاربرد در صنعت برق بوده که با تکیه بر تجربه ۲۰ ساله خود در این حوزه بهترین و مناسب‌ترین سیم و کابل‌ها را به بازار عرضه می‌کند. در ادامه این راهنما با مجموعه مذکور بیش‌تر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

نگاهی بر صنایع دنیای کابل کاشان و محصولات آن

کابل کاشان

همان‌طور که گفته شد این شرکت در زمینه تولید و فروش محصولات کاربردی در صنعت برق فعال بوده و همواره در تلاش است تا سیم و کابل‌هایی با درجه کیفیت عالی به بازار عرضه کند. شایان ذکر بوده که تمامی محصولات ارائه شده توسط این برند مطابق با استانداردهای معتبر بین‌المللی تولید شده و پیش از این که روانه بازار شوند، آزمایش‌های لازم را پس خواهند داد. این شرکت با کادری مجرب و متخصص و با استفاده از ماشین آلات و آزمایشگاه‌های مدرن توانسته محصولات مورد نیاز صنایع گوناگون را تولید و عرضه کرده و همواره در این مسیر سعی داشته با رعایت استانداردهای بین‌المللی رضایت مشتریان را کسب نماید.

شایان ذکر است که این شرکت همواره در تلاش بوده تا تمامی سیم و کابل‌های خود را به همراه ویژگی‌هایی نظیر مقاومت در برابر جوندگان، مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی و همچنین به همراه عایق و روکش پی وی سی و به صورت هالوژن فری به بازار عرضه کند.

در ادامه، به معرفی محصولات شرکت دنیای کابل کاشان خواهیم پرداخت:

کابل زره دار

اولین محصولی که توسط صنایع دنیای کابل کاشان به بازار عرضه شده، کابل زره دار بوده که می‌توان از آن برای کابل کشی زمینی، درون کانال‌ها، برای تغذیه تجهیزات برقی و در اماکنی که همواره امکان ضربات مکانیکی وجود داشته بهره برد.

کابل قابل انعطاف

همان‌طور که از نام این مدل از کابل‌ها مشخص بوده، ساختاری انعطاف‌پذیر دارند؛ به این معنا که در فرایند تولید آن‌ها از هادی‌هایی با سطح انعطاف‌پذیری بالا و عمدتاً از نوع افشان بهره‌گیری شده است. این مدل از کابل‌ها با تکیه بر نوع طراحی و ویژگی ساختاری که داشته برای محیط‌های خشکی که همواره در آن به کابل‌هایی با انعطاف‌پذیری بالا نیاز باشد مناسب هستند.

کابل قدرت

کابل قدرت از دیگر محصولات عرضه شده توسط این مجموعه بوده که تحت عنوان کابل ولتاژ بالا نیز شناخته می‌شود و از آن معمولاً برای انتقال قدرت با ولتاژ بیش از 36000 وات بهره‌گیری می‌شود. این مدل از کابل‌ها معمولاً در نیروگاه‌ها، تابلوهای توزیع برق و در کل در شرایطی که نیاز به کابل‌هایی با مقاومت بالا در برابر فشارهای قوی باشد استفاده خواهد شد. ناگفته نماند که این مدل از کابل‌ها در شرایطی که احتمال ضربات مکانیکی در آن زیاد باشد می‌توانند مقاومت خود را به خوبی حفظ کرده و عملکرد استانداردی ارائه دهند.

کابل قدرت شیلددار

کابل قدرت شیلددار در واقع همان کابل قدرت بوده، با این تفاوت که به شیلد مجهز شده است. کابل‌های قدرت شیلددار از جمله محصولات پُرفروش صنایع دنیای کابل کاشان هستند که در ساختارشان شاهد شیلد هستیم. به لطف وجود شیلد این کابل‌ها در مقایسه با نمونه عادی می‌توانند مقاومت بسیار بیش‌تری از خود نشان دهند و طول عمر آن‌ها نیز به تبع بالاتر است. به بیان دیگر، این کابل‌ها دارای یک لایه عایق محافظ هستند و همین لایه عایق موجب می‌شود که این محصولات کیفیت دو چندانی داشته باشند.

سیم سخت هوایی

این محصول همان‌طور که از نام آن مشخص بوده در خطوط هوایی برای انتقال و توزیع برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم در ساختار این محصولات دقت بیش‌تری داشته باشیم خواهیم دید که متشکل از هادی‌های تابیده شده سخت هستند؛ این نوع از هادی‌ها آنیل نشده و به همین علت می‌توانند اثرات و تنش‌های مکانیکی جوی را به خوبی خنثی نمایند.

سیم با هادی غیر قابل انعطاف

کابل کاشان

همان‌طور که از نام این محصول مشخص بوده دارای هادی با انعطاف‌پذیری محدود است و از این جهت می‌توان از آن در شرایط نصب ثابت و تابلوهای برق و نقاط خشک بهره برد. ناگفته نماند که امکان استفاده از این محصولات به صورت مستقیم در زیر گچ ممنوع است.

سیم با هادی قابل انعطاف

این سیم‌ها مقابل سیم‌های با هادی غیر قابل انعطاف‌ قرار می‌گیرند و در شرایطی که امکان استفاده از نمونه قبلی نباشد، می‌توان از این محصول بهره برد.

کابل خودنگهدار آلومینیومی

کابل‌های خودنگهدار هوایی یکی دیگر از محصولات عرضه شده توسط صنایع دنیای کابل کاشان بوده که در خطوط هوایی برای توزیع و انتقال انرژی الکتریکی به کار برده می‌شوند. در ساختار این مدل از کابل‌ها از هادی با جنس آلومینیوم استفاده شده و ضمن رسانایی خوب، قیمت مقرون به صرفه و همچنین کیفیت بالایی دارند.

هادی هوایی روکش‌دار آلومینیومی

این محصولات دارای هادی تقویت‌شده هستند و می‌توان از آن‌ها در خطوط انتقال و توزیع برق متناسب با سطح ولتاژ ۲۰ کیلو ولت بهره برد.

کابل کنترل قابل انعطاف

آخرین محصولی که صنایع دنیای کابل کاشان عرضه می‌کند، کابل کنترل قابل انعطاف بوده که در ساختار خود از مس آنیل شده و روکش پی وی سی یا کراس لینک شده بهره می‌برد. قابل ذکر است که در ساختار این مدل از کابل‌ها از انواع هادی افشان، نیمه افشان و مفتول استفاده می‌شود. این محصول به گونه‌ای طراحی شده که مصرف‌کنندگان می‌توانند از آن برای کابل‌کشی سیستم‌های کنترل، ماشین آلات متحرک و اتاق‌های فرمان بهره ببرند. شما می‌توانید متناسب با نیاز پروژة خود بهترین و به صرفه‌ترین کابل را از مجموعه نامبرده خریداری فرمایید.

سخن پایانی

در این راهنما ضمن آشنایی با صنایع دنیای کابل کاشان، به بررسی محصولات عرضه شده توسط این مجموعه نیز پرداختیم و دانستیم که کلیه سیم و کابل‌های عرضه شده توسط این مجموعه متناسب با استانداردهای مورد نیاز بین‌المللی و ملی طراحی، تولید و روانه بازار می‌شوند. شما چه اطلاعات دیگری در رابطه با کابل‌های عرضه شده توسط این شرکت دارید؟ آیا تجربه خرید از این برند را دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون صنایع کابل کاشان در قسمت ارسال دیدگاه برای ما و کاربران گرامی وب سایت تکه کابل بنویسید.

132 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط