شرکت گرینکو؛ برترین شرکت چینی حاضر در کشور

419 بازدید معرفی و آموزش تجهیزات الکترونیک

شرکت گرینکو چینی در مدت 22 سال فعالیت خود توانسته است با بکارگیری دانش و فناوری جدید، بهترین و باکیفیت‌‌ترین محصولات را تولید کرده و به یکی از شرکت‌ها و برندهای معروف جهانی تبدیل شود. محصولات گرینکو متقاضیان جهانی زیادی از جمله کشور ایران، داشته و این شرکت محصولات خود را به کشورهای متعدد و زیادی عرضه و صادرات می‌کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت گرینکو پرداخته و محصولات این شرکت چینی را بیان کنیم.

تاریخچه شرکت گرینکو

شرکت گرینگو یکی از شرکت‌های با سابقه چینی است که کار و فعالیت خود را در سال 2001 میلادی و در شهر زیکو کشور چین آغاز نموده و شروع به کار کرد. این شرکت در ابتدای تأسیس خود دارای مساحت نسبتا کمی بوده اما هم‌اکنون دارای بیش از 3 کارخانه به مجموع مساحت‌های 108000 مترمربع است.

این مجموعه در ابتدا فعالیت کاری خود، از دستگاه‌های کم و محدودی برخوردار بوده و از همین دستگاه‌های محدود برای تولید تجهیزات و محصولات خود استفاده می‌نمود اما این شرکت همراه با پیشرفت تکنولوژی در چین، تجهیزات و دستگاه‌های خود را به روز کرد، به گونه‌ای که امروزه این شرکت حدودا 20 ساله چینی مجهز به بیش از 300 دستگاه پیشرفته متنوع برای تولید محصولات با کیفیت خود گشته است.

این شرکت چینی با اخذ گواهینامه‌های معتبر چینی و جهانی موفق گردیده تا مشتریان خود را راضی نموده و کیفیت با بیشتر کشورهای جهان به تجارت و خرید و فروش محصولات خود بپردازد. در حالت کلی می‌توان گفت، محصولات این شرکت از کیفیت مناسب و مطلوبی بهره‌مند بوده و محبوبیت نسبتا زیادی در بین مشتریان داخلی و خارجی دارند. علاوه‌بر این، قیمت محصولات گرینکو نیز بسیار مطلوب و مناسب بوده و قابل تامل هستند.

محصولات شرکت گرینکو

شرکت گرینکو

در حالت کلی باید گفت، شرکت چینی گرینکو قادر به تولید و عرضه تجهیزات مختلفی در جهان بوده که همه این وسایل برای شرکت ها و صنایع مختلف ضروری بوده و کاربردی هستند. این مجموعه با دانش و مهارت فراوان سعی کرده است اقدام به تولید انواع تجهیزات هوا فشرده نموده و آن‌ها را به بازارهای بین‌المللی ارائه کند.

برخی از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات تولیدی این شرکت چینی عبارتند از:

  • کمپرسور هوا؛
  • پمپ وکیوم؛
  • انواع بلوئر یا همان دمنده هوا.

در حالت کلی، این شرکت طیف وسیعی از محصولات را تولید کرده که مهم‌ترین و پرکاربردترین محصولات در کشور ما همان انواع کمپرسور، انواع پمپ وکیوم و انواع بلوئر یا همان انواع دمنده‌ها، هستند. این محصولات در کشور ما نیز خواستار و مشتریان بسیاری داشته و پرفروش هستند.

ویژگی های شرکت گرینکو

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، شرکت چینی گرینکو ویژگی های منحصر به فردی دارد که سبب تمایز این شرکت در مقایسه با سایر شرکت‌ها فعال در این حوزه (حوزه تولید دستگاه‌های صنعتی و نیمه صنعتی مانند کمپرسور و دمنده هوا و …) در جهان شده است.

در واقع می‌توان گفت علت تمایز این شرکت با سایر شرکت‌های فعال در این زمینه، در مزایا و ویژگی های شرکت گرینکو پنهان شده است. از همین رو، این شرکت روز به روز پیشرفت کرده و خود را به عنوان یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه تولید انواع دستگاه‌های صنعتی و نیمه صنعتی در جهان مطرح نموده است.

ازجمله مهم‌ترین مزایا و ویژگی های شرکت گرینکو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. این موارد عبارتند از:

  • استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا
  • به کارگیری بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات برای تولید محصولات
  • نیروی انسانی متخصص، ماهر و تحصیل کرده
  • سنجش کیفیت، تست و آزمایش تجهیزات تولید شده
  • کاهش هزینه‌ها و عرضه محصولات با قیمت مناسب

گرینکو در ایران

همانطور که گفته شد، شرکت چینی گرینکو از اعتبار مناسب و نسبتا زیادی در بازارهای جهانی و کشورهای مختلف جهان بهره‌مند بوده و به همین دلیل متقاضیان زیادی از کشورهای مختلف و متفاوت جهان دارد که ایران نیز یکی از کشورهایی است که متقاضی همیشگی محصولات گرینکو بوده و حتی اقدام به دریافت نمایندگی فروش از این شرکت نموده است.

در حال حاضر در کشور ایران نمایندگی‌های معتبر و رسمی گرینکو موجود بوده و محصولات این شرکت چینی را به صورت اصل و با کیفیت از این شرکت دریافت کرده و به بازار داخلی کشور عرضه می‌کنند و به فروش می‌رسانند.‌ وجود این نمایندگی های گرینکو در ایران سبب شده ‌است تا متقاضیان محصولات این شرکت بتوانند راحت، سریع و در کمترین زمان ممکن، به محصولات این شرکت دسترسی پیدا کرده و بتوانند محصولات گرینکو را با نام و نشان تجاری اصل گرینکو دریافت و خریداری کنند.

نتیجه‌گیری

یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی در جهان، شرکت گرینکو است. این شرکت در کشور چین مستقر بوده و اقدام به تولید محصولاتی همچون انواع کمپرسورها، پمپ‌های وکیوم، بلوئرها و دمنده‌ها و … می‌کند. محصولات این شرکت چینی از کیفیت مناسبی و نسبتا بالایی بهره‌مند بوده و دارای نمایندگی معتبر فروش و پس از فروش در ایران است.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت گرینکو پرداخته و محصولات این شرکت چینی را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌ کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

419 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط