سیم و کابل کاوه تک

سیم و کابل کاوه تک؛ معرفی شرکت و محصولات

960 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

یکی از معتبرترین و برترین شرکت‌ها در زمینه تولید و ساخت انواع سیم و کابل در کشور، شرکت سیم و کابل کاوه تک است. این شرکت از پتانسیل و قدرت بالایی در تولید و عرضه محصولات سیم و کابل برخوردار بوده و توانسته است با تولید انواع سیم‌ها و کابل‌های باکیفیت، به انواع استانداردها، افتخارات و تاییدیه‌های مختلف دست یابد. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی سیم و کابل کاوه تک پرداخته و محصولات شاخص این شرکت را بیان کنیم.

شرکت سیم و کابل کاوه تک

شرکت کاوه تک
شرکت کاوه تک

شرکت کاوه تک در سال 1370 شمسی تاسیس شده و کار خود را به طور رسمی شروع کرد. در واقع می‌توان گفت شرکت کاوه تک یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت سیم و کابل در کشور است که در سال 1370 شمسی و با هدف تولید سیم و کابل مورد نیاز کشور تاسیس شد و در همان ابتدای امر به واسطه تلاش‌های مستمر متخصصان و جوانان این صنعت، در مدت نسبتا کوتاهی موفق به دریافت نشان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردید.

در ابتدا، این شرکت با سابقه فعالیت خود را با استفاده از تجهیزات محدود و اولیه آغاز نموده اما بعد از گذشت چند سال، با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته روز دنیا توانست بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات سیم و کابل را تولید کرده و نظر مشتریان زیادی را در صنایع مختلف از جمله صنایع برق و خودرو سازی، به خود جلب کند.

این کیفیت بالا محصولات و جلب نظر مشتریان، باعث انعقاد یک قرارداد همکاری ما بین شرکت سیم و کابل کاوه تک با شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشور (شرکت‌های ایران خودرو و سایپا) شد. علاوه‌بر این دو غول بزرگ صنعت خودروسازی در کشور، شرکت کاوه تک با شرکت‌ها و گروه‌هایی مانند شرکت الکتریک خودرو شرق، شرکت ره آورد تأمین، شرکت جابون، شرکت مخابرات کل کشور، شرکت آرمان الکتریک ارگ، شرکت نگار خودرو، شرکت بوتان، شرکت ساپکو، گروه صنعتی اندیشه و … سابقه همکاری داشته است.

در حالت کلی، شرکت سیم و کابل با سابقه کاوه تک محصولات خود را در دو گروه سیم و کابل برق فشار ضعیف و کابل‌های فشار قوی تولید کرده و روانه بازار می‌کند. محصولات این شرکت طیف وسیعی از محصولات حوزه سیم و کابل را دربر می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع سیم و کابل‌های مفتولی، نیمه افشان، افشان، سیم و کابل‌های فشار قوی هوایی و زمینی، کابل‌های کواکسیال، کابل‌های شبکه، کابل‌های خودرویی و … اشاره کرد.

سیم و کابل‌های تولیدی شرکت کاوه تک از مواد اولیه با کیفیت و با استفاده از فناوری‌های مدرن و روز دنیا تولید شده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شوند. این محصولات مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید شده و دارای گواهینامه‌های معتبر از سازمان‌های داخلی و خارجی هستند.

این شرکت با سابقه داخلی توانسته است با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و مجرب داخلی، اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب نموده و آن‌ها را برای مشتریان خود عرضه کند. این شرکت محصولات خود را به سراسر کشور و حتی به کشورهای همسایه عرضه کرده و سعی کرده است تا نیاز داخلی کشور را تامین نماید.

کیفیت مناسب و بالا محصولات این شرکت باعث شده است تا این شرکت موفق به کسب عناوین و افتخارات زیادی در صنعت برق و الکتریک کشور شده و روز به روز پیشرفت کند. از جمله مهم‌ترین افتخارات این شرکت با سابقه می‌توان به دریافت تاییدیه از شرکت برق مناطق مختلف کشور مانند استان‌های تهران، قم و مرکزی، انتخاب به عنوان واحد صنعتی نمونه استان مرکزی در سال 1395، اخذ گواهینامه IMS و ISOTS/2008 از موسسه TUV، دریافت گواهینامه TS از موسسه IMQ، کسب تندیس‌ها و لوح تقدیرهای مختلف و … اشاره کرد.

محصولات شرکت سیم و کابل کاوه تک

محصولات شرکت سیم و کابل کاوه تک
محصولات شرکت سیم و کابل کاوه تک

همان‌طور که گفته شد، شرکت سیم و کابل کاوه تک توانسته است با استفاده از بهترین مواد اولیه و در اختیار داشتن تجهیزات به‌روز و آزمایشگاه‌های پیشرفته، محصولات متنوعی را تولید کرده و به بازار عرضه کند. این محصولات می‌توانند طیف گسترده‌ای از نیازهای متغیر مشتریان را برطرف نموده و تامین کند. از آنجا که طیف محصولات این شرمت بسیار گسترده بوده و شامل انواع سیم و کابل‌ها می‌شود، در این قسمت به ذکر و بررسی شاخص‌ترین محصولات این شرکت می‌پردازیم. محصولات شاخص شرکت سیم و کابل کاوه تک عبارتند از:

  • سیم و کابل مفتولی
  • سیم و کابل نیمه افشان
  • سیم و کابل افشان
  • کابل‌های فشار قوی
  • کابل‌های کواکسیال
  • کابل‌های شبکه
  • کابل‌های خودرویی
  • سیم‌های مفتولی، افشان و نیمه افشان با عایق PVC
  • سیم های بند تخت بدون غلاف
  • کابل‌های مفتولی و نیمه افشان با عایق و روکش pvc
  • کابل‌های افشان مختلف از جمله سبک، معمولی، قدرت و سنگین با عایق و روکش pvc
  • کابل شیلد
  • کابل زیرگچی
  • کابل کیسه‌ای
  • کابل کولری
  • سیم خودرویی با عایق AV, AVS, AVSS
  • سیم خودرویی با عایق T2_IR, T3_ID, T3_IR, T3_ID
  • کابل اسپیرال خودرویی

موارد ذکر شده در قسمت بالا تنها بخشی از انواع سیم‌ها و کابل‌هایی است که این شرکت با سابقه داخلی اقدام  به تولید و عرضه آن‌ها به بازارهای دخلی و خارجی نموده و سعی کرده است با استفاده از تجهیزات مدرن و روز دنیا، کیفیت محصولات خود را در بالاترین سطح نگه دارد.

نتیجه‌گیری

یکی از موفق‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید و عرضه انواع سیم‌ها و کابل‌ها در کشور، شرکت سیم و کابل کاوه تک است. این شرکت در سال 1370 و با هدف تولید و تامین سیم و کابل مورد نیاز کشور تاسیس و خیلی سریع پیشرفت کرد. این شرکت با شرکت‌های متنوع و بزرگ داخلی اقدام به همکاری نموده و طیف وسیعی از محصولات سیم و کابل را تولید می‌کند.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی سیم و کابل کاوه تک پرداخته و محصولات شاخص این شرکت را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌ کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

960 بازدید
نویسنده این مقاله
ادمین آگهی 2
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط