درآمد دستگاه ماینر هلیوم

دستگاه ماینر X2؛ دستگاهی برای ورود به ارزهای دیجیتال

1275 بازدید علم و تکنولوژی در صنایع برق و مخابرات

یکی از بازارهای که امروزه رونق زیادی پیدا کرده و بسیار مشهور شده است، بازار ارزهای دیجیتال و رمز ارزها است. رمز ارزها از روش‌های مختلفی به دست می‌آیند که یکی از این روش‌ها، استخراج آن‌ها با استفاده از دستگاه ماینر است. دستگاه‌های ماینر انواع و اقسام متفاوتی دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، دستگاه ماینر X2 است. در واقع، این دستگاه یک هات اسپات است که برای استخراج ارز دیجیتال هلیوم استفاده شده و سرعت بالا و مناسبی دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی دستگاه ماینر X2 پرداخته و نحوه استفاده از آن را بیان کنیم.

دستگاه ماینر X2

دستگاه ماینر

همان‌طور که گفته شد، دستگاه ماینر روشی برای استخراج و استفاده از ارزهای دیجیتال بوده و کاربرد زیادی در این صنعت دارد. در واقع، وظیفه اصلی دستگاه ماینر ماین یا همان استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از اینترنت و برق است که درآمدزا بوده و امکان نقدکردن آن وجود دارد. دستگاه ماینر انواع و اقسام مختلفی دارد که یکی از پرکاربردترین آن‌ها، دستگاه ماینر X2 است. این دستگاه یک هات اسپات کاربردی است که برای استخراج ارز دیجیتال هلیوم استفاده شده و سرعت بالا و مناسبی دارد.

هات اسپات نوعی شبکه همتا به همتا بوده که برای حمایت و پشتیبانی از انواع دستگاه‌های اینترنت اشیا طراحی و ساخته شده است. مصرف برق و انرژی با استفاده از این شبکه‌ها و هات اسپات‌ها بسیار کم‌تر از حد معمول بوده و همین امر باعث جذابیت کسب درآمد دستگاه ماینر X2 شده است. این دستگاه توسط شرکت Panther Mining تولید شده و در سه مدل مختلف برای مناطق مختلف جهان، عرضه شده است.

این دستگاه کاربردی و درآمدزا بر روی شبکه هلیوم کار کرده و فعالیت می‌کند. این دستگاه با توان هش 150 هرتس بر ثانیه در شبکه هلیوم فعالیت بوده و از سرعت مناسبی در مقایسه با سایر انواع ماینرها برخوردار است. جالب است بدانید توکن یا همان رمز ارز هلیوم در بسیاری از صرافی‌های بین‌المللی و داخلی وجود داشته و قابل معامله است. قیمت فعلی رمز ارز و توکن هلیوم حدود 5 دلار بوده که با توجه به بازار گرم رمز ارزها، این قیمت قابلیت افزایش را دارد.

این دستگاه کاربردی در زمینه رمز ارزها دارای پردازنده Cortex-A55 چهار هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، رم 4 گیگابایتی DDR4، حافظه و قابلیت ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی، دارای آنتن داخلی 868/915 مگاهرتز و ابعاد x 100 x 23 100  میلی‌متر است که باعث شده‌اند تا این دستگاه بسیار جمع و جور و قدرتمند بوده و به سرعت رمز ارز استخراج کند.

همان‌طور که تا به اینجا گفته شده است، دستگاه‌های ماینر X2 دستگاه‌هایی کاربردی و پرمصرف بوده و دارای مزایا فراوانی هستند. از جمله مزایا دستگاه‌های ماینر X2 می‌توان به طراحی جمع و جور و قابل حمل، مصرف پایین برق و انرژی، عملکرد بالا و مناسب، سازگاری با پروتکل Helium LongFi که پروتکلی برای استخراج هلیوم است، اشاره کرد. اگر چه این دستگاه دارای مزایا فراوانی بوده و بسیار کاربردی است اما معایبی نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به قیمت نسبتاً بالا و نیاز به قرارگرفتن در معرض فضای باز برای تهویه صحیح قسمت‌های داخلی دستگاه، اشاره کرد.

درآمد دستگاه‌های ماینر X2

دستگاه ماینر X2

همان‌طور که گفته شد، یکی از راه‌های درآمدزایی در بازار رمز ارزها و ارزهای دیجیتال، استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از دستگاه‌های ماینر است. ماینر X2 نیز از انواع ماینرها است که قابلیت استخراج رمز ارز و توکن هلیوم را دارا بوده و سرعت استخراج قابل ملاحظه‌ای دارد.

میزان درآمد دستگاه‌های ماینر X2 به عوامل مختلف و متفاوتی مانند قیمت توکن هلیوم، تعداد دستگاه‌های ماینر فعال در شبکه هلیوم، تعداد دستگاه‌ها و ماینرهای شما و موقعیت جغرافیایی دستگاه ماینر بستگی دارد. هر کدام از این عوامل تاثیرگذار بوده و می‌تواند باعث افزایش و کاهش سرعت ماینینگ هلیوم یا همان استخراج توکن هلیوم شوند.

۱. قیمت توکن هلیوم

همان‌طور که مشخص است، هر چه قیمت توکن و رمز ارز هلیوم بیشتر باشد، درآمد دستگاه‌های ماینر X2 نیز بیشتر خواهد بود.

۲. تعداد دستگاه‌های ماینر فعال در شبکه هلیوم

تعداد دستگاه‌های ماینر فعال در شبکه هلیوم رابطه مستقیمی با میزان اشباع شبکه هلیوم داشته و هر چه شبکه هلیوم اشباع‌تر باشد، درآمد دستگاه‌های ماینر X2 کمتر خواهد شد.

۳. تعداد ماینرهای فعال

همان‌طور که مشخص است، هر چه تعداد ماینرهای فعال ما بیشتر باشد، تعداد رمز ارز هلیوم بیشتری استخراج شده و درآمد ما افزایش پیدا می‌کند. در واقع، تعداد ماینرهای X2 فعال رابطه مستقیمی با درآمد داشته و با افزایش تعداد ماینرها، درآمد افزایش پیدا می‌کند.

۴. موقعیت جغرافیایی دستگاه‌های ماینر

دستگاه‌هایی که در مناطق با پوشش شبکه هلیوم بهتر قرار دارند، درآمد بیشتری کسب کرده و کارآمدتر و به صرفه‌تر خواهند بود.

چگونگی استفاده از دستگاه ماینر X2

دستگاه ماینر X2

تا به اینجا تمامی موارد و مباحث مربوط به روش درآمدزایی با استفاده از دستگاه‌های ماینر X2 و مزایا و معایب آن‌ها ذکر شده است. احتمالا تا به اینجا تصمیم به خرید و استفاده و یا عدم استفاده از دستگاه ماینر X2 را گرفته‌اید اما اینجا سوالی مطرح می‌شود و آن هم نحوه و چگونگی استفاده از دستگاه ماینر X2 است؟

برای استفاده از دستگاه‌های ماینر X2، ابتدایی‌ترین کار اتصال این دستگاه‌ها به برق شبکه شهری است. شما باید این دستگاه‌های ماینر را به برق وصل کرده و منبع تغذیه آن‌ها را تامین کنید. سپس باید این دستگاه‌ها را به شبکه WiFi مد نظر خود متصل کرده و در نهایت، باید حساب کاربری هلیوم خود را ایجاد کنید و دستگاه را به شبکه هلیوم متصل نمائید. پس از اتصال دستگاه به شبکه هلیوم، می‌توانید به سرعت شروع به استخراج ارز دیجیتال هلیوم کرده و درآمدزایی کنید.

نتیجه‌گیری

یکی از روش‌های درآمدزایی از رمز ارزها یا ارزهای دیجیتال، استفاده از دستگاه ماینر است. یکی از انواع دستگاه‌های ماینر موجود در بازار، ماینر X2 است که از سرعت قابل‌قبولی برخوردار بوده و ارز دیجیتالی هلیوم را استخراج می‌کند. میزان درآمد دستگاه‌های ماینر X2 به عوامل مختلف و متفاوتی مانند قیمت توکن هلیوم، تعداد دستگاه‌های ماینر فعال در شبکه هلیوم، تعداد دستگاه‌ها و ماینرهای شما و موقعیت جغرافیایی دستگاه ماینر بستگی دارد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی دستگاه ماینر X2 پرداخته و نحوه استفاده از آن را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

1275 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط