پارت دنا فوز

پارت دنا فوز؛ معرفی شرکت و محصولات

340 بازدید راهنمای خرید / معرفی محصولات صنعت برق / راهنمای خرید امن

آیا تا به حال نام پارت دنا فوز به گوشتان خورده است؟ از محصولاتی که توسط این مجموعه به بازار عرضه شده استفاده کرده‌اید؟ این شرکت از جمله مجموعه‌های فعال در زمینه تأمین درایوهای خاص آسانسوری در بازار ایران بوده و ما در این راهنما قصد داریم به که بررسی محصولات عرضه شده توسط این شرکت بپردازیم؛ لذا از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این راهنما ما را همراهی کنید.

هر آنچه که باید درباره پارت دنا فوز بدانید!

پارت دنا فوز

شرکت پارت دنا فوز یکی از مجموعه‌های تأسیس شده با هدف تأمین درایوهای آسانسوری در ایران بوده که سبد محصولات آن دربرگیرنده تجهیزاتی کارآمد و پرتقاضا می‌شود. در ادامه، به معرفی محصولاتی که توسط این مجموعه روانه بازار شده خواهیم پرداخت:

درایو آسانسوری

درایو آسانسوری از جمله قطعاتی بوده که می‌تواند بر روی سرعت موتور کنترل و نظارت داشته باشد. در واقع، سرعت موتور به کمک این درایو از صفر الی چند برابر ساعت نامی تغییر پیدا خواهد کرد. درایوهای آسانسوری از جمله پرفروش‌ترین درایورهای ارائه شده توسط پارت دنا فوز به حساب آمده که وظیفه اصلی آن کنترل کردن اصولی دور موتور است. این درایو به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند موجب حذف ضربات و تکان‌های شدید شده و در نهایت برای مسافران در آسانسور آرامشی را به ارمغان آورد. علاوه بر این، درایو آسانسور می‌تواند بر طول عمر سایر قطعات آسانسور نیز تأثیر مثبت داشته باشد.

درایو صنعتی

از دیگر محصولات عرضه شده توسط پارت دنا فوز درایو صنعتی بوده که بر اساس موتورهای الکتریکی بسیار قدرتمند فعالیت می‌کند. در واقع، درایوهای مذکور بسیار قدرتمند هستند و می‌توان از آن‌ها در فن‌ها، پمپ‌ها و همچنین کمپرسورها بهره برد. جالب است بدانید که این قطعه حتی برای چرخ خیاطی و یخچال‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابل ذکر بوده که درایوهای صنعتی بر اساس سرعت چرخش قابل تقسیم‌بندی به مدل‌های متغیر و ثابت هستند.

موتور آسانسور گیرلس

موتور آسانسور گیرلس به عنوان قلب تپنده آسانسور شناخته شده و به همین علت در فرایند تولید آن بیش‌ترین میزان تمرکز، دقت و حساسیت به کار گرفته شده است. این موتور به عنوان یکی دیگر از محصولات کاربردی پارت دنا فوز می‌تواند نیروی محرکه مورد نیاز برای به حرکت در آوردن کابین را فراهم آورد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این موتور داشته می‌توانیم به سر و صدای پایین‌تر، کیفیت بالا و عدم خسارت به محیط زیست اشاره داشته باشیم.

پرده نوری آسانسور

از دیگر محصولات عرضه شده توسط پارت دنا فوز می‌توانیم به پرده نوری آسانسور اشاره داشته باشیم. پرده نوری آسانسور باعث می‌شود تا دسترسی مسافران به نقاط خطرناک در آسانسور محدود شده و به تبع از میزان آسیب احتمالی نیز کاسته شود. در پرده نوری، سنسوری در نظر گرفته شده که وظیفه اصلی آن حفاظت از جان افراد و کارگران است. این پرده متشکل از پرتوهای نوری متعددی بوده و به صورتی طراحی شده که می‌تواند واکنش بسیار مناسبی را در برابر عبور اجسام از خود به نمایش بگذارد. این پرده در وضعیت فعال سبب تحت کنترل در آمدن محیط شده و به نوعی تضمین‌کننده ایمنی است.

انکودر آسانسور

انکودر قطعه‌ای بوده که می‌تواند حرکت الکتروموتور در آسانسور را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل نماید. سیگنال‌های مذکور توسط برخی از دستگاه‌های آسانسور قابل کنترل بوده و سرعت کابین را مورد بررسی قرار می‌دهند. انکودر می‌تواند موجب شود تا کابین آسانسور بدون هیچ‌گونه لرزش و تکانی به حرکت درآمده و به طور کلی، عملکرد آسانسور مدیریت شود. قابل ذکر است که پارت دنا فوز انواع انکودر افزایشی و مطلق را با درجه کیفی عالی به بازار عرضه می‌کند.

اورلود آسانسور

پارت دنا فوز

اورلود از دیگر قطعات مهم در آسانسور محسوب شده که قادر است وزن کابین را اندازه‌گیری کرده و به تابلو فرمان اطلاع دهد. چنان‌چه وزن کابین آسانسور بیش از مقدار مجاز باشد، اورلود از حرکت آسانسور جلوگیری خواهد کرد. این قطعه خود متشکل از اجزای مختلفی هم‌چون لودسل و یک نشان‌گر بوده که می‌تواند موجب ایمنی بیش‌تر و جلوگیری از خسارات احتمالی آسانسور شود. از جمله ویژگی‌های بارز اورلودها می‌توانیم به قابلیت نصب در انواع آسانسورها، نصب راحت و کاربری ساده، طول عمر و دوام بالا، ضمانت و خدمات پس از فروش، ضد زنگ بودن، مجهز به منوی تنظیمات و کالیبراسیون ساده و… اشاره داشته باشیم.

یو پی اس

پارت دنا فوز عرضه‌کننده انواع یو پی اس آسانسوری و صنعتی به بازار است. در حالت کلی، یو پی اس نوعی منبع الکتریکی بوده که وظیفه دارد به صورت بدون وقفه توان مورد نیاز را تأمین نماید. یو پی اس آسانسور از جمله انواع یو پی اس بوده که در دسته یو پی اس‌های لاین اینتراکتیو قرار می‌گیرد و مجهز به باتری خارجی است.

در واقع، این دسته از یو پی اس‌ها به منظور بر طرف کردن مشکلات پشتیبانی آسانسور در مواقع قطعی برق کارایی دارند. قابل ذکر بوده که یو پی اس‌های آسانسور بر اساس پارامترهای مختلفی نظیر مدت زمان قطعی برق، ظرفیت موتور آسانسور، نوع آسانسور و یا محل قرار گیری آن ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله ویژگی‌هایی که یو پی اس‌های آسانسور داشته می‌توانیم به مواردی نظیر اتوماتیک بودن و راحت بودن نصب آن‌ها در راه‌ پله‌ها و اتاقک آسانسور اشاره داشته باشیم.

از آن جایی که یو پی اس‌های آسانسور از انرژی الکتریکی به جای سوخت اشتغال‌زا بهره می‌برند، ایمنی بسیار بالایی نیز دارند. همچنین، یو پی اس‌های آسانسوری فاقد هرگونه آلودگی و صوت برای محیط اطراف خود هستند. در مقابل یو پی اس‌های صنعتی را نیز داریم که هدف اصلی استفاده از آن‌ها، اطمینان خاطر از تأمین برق بدون وقفه تمامی تجهیزات الکترونیکی واحدهای تولیدی است.

سخن پایانی

در این راهنما ضمن آشنایی با پارت دنا فوز، به بررسی محصولات این مجموعه نیز پرداختیم و دانستیم که شرکت نامبرده به صورت تخصصی در زمینه تأمین انواع درایوهای خاص آسانسوری در حال فعالیت است. از جمله محصولاتی که قابل خرید از این مجموعه هستند می‌توانیم به درایو آسانسوری، درایو صنعتی، موتور آسانسور گیرلس، پرده نوری آسانسور، انکودر، اورلود، یو پی اس و… اشاره داشته باشیم. آیا تجربه خرید از پارت دنافوز را دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با درایوهای آسانسور در قسمت ارسال دیدگاه برای ما بنویسید.

340 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط