همند نیرو گسیل

شرکت همند نیرو گسیل؛ شرکتی با محصولات با کیفیت و متنوع

168 بازدید راهنمای خرید / معرفی محصولات صنعت برق

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در کیفیت باتری، شارژر، یوپی‌اس و وسایلی از این قبیل، شرکت تولیدکننده و عرضه‌کننده این‌گونه محصولات است. شرکت همند نیرو گسیل یکی از شرکت‌های فعال در حوزه انواع باتری‌ها و یوپی‌اس‌ها است که اقدام به عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به بازار داخلی می‌کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت همند نیرو گسیل پرداخته و محصولات این شرکت را بیان کنیم.

شرکت همند نیرو گسیل

حضور شرکت همند نیرو گسیل در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی

اگر به اطراف خود دقت کنید، تجهیزات و وسایل بسیاری را مشاهده خواهید کرد که با باتری کار کرده و انرژی مورد نیاز خود را از طریق انواع باطری و منابع ذخیره انرژی، تامین می‌کنند. در واقع باتری‌ها را می‌توان مجموعه‌ای از سلول‌های شیمیایی در کنار هم دانست که توانایی تبدیل انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی دارا بوده و تامین‌کننده انرژی الکتریکی مورد نیاز قطعات و دستگاه‌های الکتریکی هستند.

باتری‌ها نقش بسیار مهمی در زندگی امروزی ایفا می‌کنند و در بسیاری از وسایل مانند تلفن‌های همراه، ماشین‌های الکتریکی، لپ‌تاپ‌ها، ماشین‌حساب‌ها، ساعت‌ها، و حتی در برخی از تجهیزات پزشکی حساس مانند سمعک، ویلچر‌های برقی، ضربان‌سازهای قلب و … کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرند. حال برخی از این باتری‌ها برای ادامه فعالیت نیاز به شارژ الکتریکی دارند که برای شارژ آن‌ها باید از شارژرهای گوناگون و جداگانه استفاده کرده و بهره برد.

علاوه‌بر باتری و شارژر، یکی دیگر از قطعات کاربردی که به آن منبع تغذیه بی‌وقفه نیز گفته می‌شود، UPS است. UPS مخفف کلمات Uninterruptible Power Supply است که معنای این کلمات همان عبارت منبع تغذیه بی‌وقفه می‌شود. UPS یک منبع تغذیه بی‌وقفه به شمار می‌آید که در صورت قطع برق توانایی تأمین برق مورد نیاز وسایل مختلف را دارا بوده و بسیار پرکاربرد است.

همچنین UPS کاربرد مهم دیگری نیز دارد و آن هم تنظیم ولتاژ و ثابت نگه‌داشتن ولتاژ و کنترل برق شبکه است. بنابراین این قطعات تنها در زمان قطعی برق کاربرد نداشته و زمانی که جریان برق مجددا برقرار می‌شود نیز کاربرد داشته و انرژی برق را کنترل کرده و نویز و اختلالات را از جریان برق حذف نموده و مانع نفوذ آن‌ها به تجهیزات حساس الکتریکی و برقی می‌شود.

باتوجه‌به اهمیت و کاربرد فراوان این قطعات تهیه و انتخاب برند باکیفیت آن‌ها یکی از مسائل مهم در حوزه دیجیتال به شمار رفته و بسیار مهم است. شرکت‌ها، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان گوناگونی در زمینه تولید و عرضه این قطعات و همچنین واردات برندهای خارجی آن‌ها فعالیت داشته و اقدام به عرضه این‌گونه محصولات به بازار داخلی می‌کنند. شرکت همند نیرو گسیل یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت‌ها در زمینه تهیه، تولید و توزیع قطعات دیجیتال همچون باتری، شارژر، UPS و … است که اقدام به عرضه این‌گونه قطعات و وسایل به بازار می‌کند.

این شرکت از 20 سال سابقه چشمگیر و پرافتخار برخوردار بوده و نمایندگی GE سوییس در زمینه واردات UPS، نمایندگی انحصاری باتری‌های LEOCH چین و HOPPECKE آلمان در ایران و سایر کشورهای خاورمیانه را در اختیار دارد. همچنین این شرکت در زمینه نصب و راه‌اندازی این قطعات و دستگاه‌ها نیز فعال بوده و از خدمات پس از فروش گسترده‌ای پشتیبانی می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر تهران واقع شده و در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران نیز حضور داشته است.

زمینه فعالیت این شرکت بسیار گسترده بوده و در صنایعی همچون صنایع ریلی، بانک‌های اطلاعاتی و دیتاسنترها، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت بزرگ خودروسازی و فولاد،  نیروگاه‌های مختلف و … به فعالیت می‌پردازد. همند نیرو گسیل با برندهای متفاوتی نظیر GE، TECNED، HOPPECKE، MAKELSAN و … سابقه همکاری داشته و در بازار بین‌المللی نیز شرکتی با سابقه و دارای نام و نشان است. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین محصولات این شرکت در زمینه برق و ساختمان پرداخته و آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

محصولات شرکت همند نیرو گسیل

شرکت همند نیرو گسیل

به طور کلی شرکت همند نیرو گسیل شرکتی با سابقه و وسعت عرضه محصولات مختلف و متنوع در کشور است که بالغ بر 35 نمونه محصول را به بازار عرضه می‌کند. این محصولات شامل انواع شارژرها، باتری‌های مختلف، انواع UPS، اینورترهای گوناگون و متنوع، رک‌ها و … می‌شوند. هر یک از این محصولات خود نیز شامل محصولات گوناگون و متنوعی هستند.

برای مثال در دسته باتری‌ها، 10 نمونه باتری خاص به نام باتری مخابراتی، اکسسوری اختصاصی، باتری پست‌های برق، باتری سیستم‌های تجدیدپذیر، باتری استارت دیزل، باتری ریلی، باتری نیروگاهی، باتری لیفتراک، باتری نفت و گاز و باتری UPS در دسته محصولات این شرکت قرار می‌گیرند. انواع یو پی اس‌های تولیدی و عرضه شده توسط این شرکت با سابقه و بزرگ داخلی نیز به سه دسته اصلی UPS اداری، UPS صنعتی و UPS نیمه صنعتی تقسیم‌بندی می‌شوند.

نتیجه‌گیری

شرکت همند نیرو گسیل یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت‌ها در زمینه تهیه، تولید و توزیع انواع قطعات دیجیتال همچون باتری، شارژر، UPS، رک، اینورتر و … در کشور است که طیف وسیعی از محصولات را به بازار داخلی عرضه می‌کند. در حالت کلی، زمینه فعالیت این شرکت بسیار گسترده بوده و در صنایعی همچون صنایع ریلی، بانک‌های اطلاعاتی و دیتاسنترها، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت بزرگ خودروسازی و فولاد،  نیروگاه‌های مختلف و … به فعالیت می‌پردازد. از جمله مهم‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به انواع شارژرها، باتری‌های مختلف، انواع UPS، اینورترهای گوناگون، رک و … اشاره کرد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت همند نیرو گسیل پرداخته و محصولات این شرکت را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

168 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط