معرفی شرکت سیم و کابل دانیال

سیم و کابل دانیال تولید کننده سیم و کابل‌های افشان

1124 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

شرکت سیم و کابل دانیال به صورت تخصصی در حوزه تولید سیم و کابل افشان فعالیت می‌کند. می‌توان گفت این مجتمع تولیدی در آغاز راه فعالیت‌های صنعتی خود قرار دارد و مسیر طولانی پیشرفت برای این واحد صنعتی همچنان باز است. هرچند که با حضور رقبای ممتاز در این عرصه، افزایش سهم بازار کمی‌سخت به نظر می‌رسد، اما می‌توان به آینده شرکت سیم و کابل دانیال امیدوار بود. علت این است که سیستم‌های کنترل فرایند تولید و ارزیابی کیفیت محصولات در این واحد تولید به صورت اصولی پایه ریزی شده است. در نتیجه محصولات با کیفیت سیم و کابل دانیال، به کمک شبکه توزیع حرفه‌ای در زمان کوتاهی به دست مشتریان می‌رسد. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی شرکت سیم و کابل دانیال بپردازیم، با ما همراه باشید.

به راستی چه چیزی بیشتر از کیفیت و سرعت خدمات رسانی می‌تواند رضایت مشتریان را جلب کند؟ هر مدیر موفقی به درستی می‌داند که مسیر توسعه صنعتی تنها با کسب رضایت مصرف کنندگان حاصل می‌شود. به همین منظور برای افزایش توان رقابتی، شیوه قیمت گذاری مشتری مدار نیز در این مجموعه تولیدی لحاظ شده است. قطعاً هدف نهایی مدیران شرکت سیم و کابل دانیال توقف در همین مقطع فعلی نیست. آن‌ها با نگاه به آینده در پی ایجاد تنوع در محصولات و افزایش توان تولید هستند. با توجه به اینکه این مجتمع تولیدی در آغاز راه قرار دارد، باید اعتراف کرد فعالیت آن‌ها تا به این جا قابل قبول بوده است. اما همچنان راه درازی در پیش است.

تولید تخصصی سیم و کابل افشان

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت سیم و کابل دانیال

شرکت سپاهان غرب تولید کننده سیم و کابل دانیال، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در شهرکرد آغاز کرد. این مجموعه تولیدی به جای گسترش تنوع محصولات تمام منابع خود را روی طراحی و تولید انواع سیم و کابل‌های قابل انعطاف افشان متمرکز نمود. کلیه محصولات تولید شده توسط این واحد صنعتی دارای کد استاندارد 10 رقمی ‌پیگیری کیفیت کالای برق هستند که از طریق موسسه تحقیقات صنعتی و استاندارد ایران قابل پیگیری می‌باشد. علی رغم دامنه فعالیت محدود و سابقه کم سیم و کابل دانیال نسبت به سایر رقبا، سهم این مجموعه صنعتی از بازار سیم‌ها و کابل‌های افشان جالب توجه است. این موفقیت‌های نسبی را می‌توان نتیجه حفظ کیفیت و برقراری ارتباط سازنده با مشتریان و نمایندگی‌های فروش دانست. شرکت تولید سیم و کابل سپاهان غرب نامی ‌است که قطعاً در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید. زیرا این مجموعه با وسواس مثال زدنی روی ریل استاندارد سازی ملی و بین المللی در حرکت است.

موقعیت استراتژیک این شرکت و نزدیکی آن‌ها به تأمین کننده‌های اصلی ‌هادی‌های مس و آلومینیوم کشور شرایط مناسبی را برای پیشرفت آن‌ها در آینده نزدیک فراهم کرده است. مدیران این مجموعه می‌توانند در ادامه فعالیت‌های خود پس از افزایش توان تولید، از طریق هم افزایی محصولات در صنایع الکتریکی مانند سوئیچ‌‌ها، MCB، روشنایی، فن‌ها، لوازم خانگی، کابل‌‌های فیبر نوری، کابل‌های EHV و انواع مختلف ‌هادی‌ها، خود را به عنوان یک تهدید جدی برای رقبا مطرح سازند. این اتفاق چندان دور از انتظار نیست زیرا زمینه‌های افزایش سهم بازار این برند در حال حاضر قابل مشاهده است. کادر حرفه‌ای و متخصص، به روز رسانی تجهیزات خط تولید با امکانات مدرن و ارتباط سازنده با مشتریان می‌تواند نردبان ترقی سیم و کابل دانیال باشد.

تولید محصولات با کیفیت برتر

صنایع تولیدی سیم و کابل دانیال استراتژی جلب رضایت مشتریان را بر پایه برخی از اصول حرفه تجارت و صنعت بنا نهاده است. به عنوان مثال ارائه خدمات پیش از فروش و پس از فروش بخشی از روند جلب اعتماد مشتریان را تشکیل می‌دهد. کارشناسان این مجموعه با ارائه اطلاعات کافی در خصوص محصولات، کاربرد آن‌ها و ویژگی‌های متریال اولیه و همچنین تحویل به موقع سفارشات به کمک سیستم توزیع حرفه‌ای، پاسخ گویی و ارتباط با مشتری در مراحل پس از فروش تلاش می‌کنند تا یک رابطه سازنده اقتصادی را با متقاضیان کالا برقرار کنند.

باید توجه داشت که پیاده سازی این شیوه مدیریتی نیاز به بهره گیری از خدمات تیم حرفه‌ای و متخصص دارد. لذا سیم و کابل دانیال افراد مجرب و متخصص را برای اجرای اهداف تولید و بازاریابی خود جذب نموده است. در این مسیر تجهیز محیط کارگاه با ماشین آلات مدرن نیز کمک می‌کند تا کیفیت محصولات در بالاترین حد ممکن حفظ شود. مجموع این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا شرکت سیم و کابل دانیال بتواند ضمن رعایت مشتری مداری، حضور موفقی را در نمایشگاه‌ها و رخداد‌های ملی و بین المللی تجربه نماید. بدین ترتیب مدیران این واحد تولیدی قادر خواهند بود تا برند خود را هرچه بیشتر مطرح کنند.

معرفی محصولات سیم و کابل دانیال

  • سیم‌های انعطاف پذیر افشان
  • کابل‌های انعطاف پذیر افشان

تولید سیم و کابل افشان مطابق با اصول استاندارد

تکنولوژی‌ها یا نحوه ساخت

  • سیم‌های با سطح مقطع 1.5 در 2 میلیمتر دارای ولتاژ نامی‌450/750 ولت و‌هادی تمام مسی هستند که با عایق PVC به ضخامت 0.7 میلیمتر پوشانده می‌شود. در این سیم‌های افشان تعداد 35 رشته مفتول با سطح مقطع 0.25 میلیمتر وجود دارد و قطر خارجی سیم 3 میلیمتر است.
  • سیم‌های با سطح مقطع 2.5 در 2 میلیمتر دارای ولتاژ نامی‌450/750 ولت و ‌هادی تمام مسی هستند که با عایق PVC به ضخامت 0.8 میلیمتر پوشانده می‌شود. در این سیم‌های افشان 57 رشته مفتول با سطح مقطع 0.25 میلیمتر وجود دارد و قطر خارجی سیم 3.7 میلیمتر است.
  • کابل‌های با سطح مقطع 6 در 2 میلیمتر دارای جریان مجاز 36 آمپر ولتاژ نامی‌450/750 ولت و ‌هادی تمام مسی هستند که با عایق PVC به ضخامت 0.8 میلیمتر پوشانده می‌شود. در این کابل‌های افشان تعداد 84 رشته مفتول با سطح مقطع 0.30 میلیمتر وجود دارد و قطر خارجی سیم 4.8 میلیمتر است.

افتخارات

پروانه کاربرد علامت تجاری استاندارد ایران

آدرس و شماره تلفن

آدرس کارخانه : شهرکرد شهرک صنعتی فاز اول بهارستان دوم

تلفکس : 03833337575

موبایل : 09134812027

ایمیل : info−at-danialwire.ir

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران، از گذشته تا کنون

1124 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط