نیرو بخار پویش

نیرو بخار پویش

879 بازدید تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان

یکی از قسمت‌هایی که در ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است، قسمت تاسیسات سرمایشی، گرمایشی و ادوات بویلر ساختمان است. یکی از برترین شرکت‌هایی که در زمینه تولید، نصب و راه‌اندازی تجهیزات گرمایشی و موتورخانه در سطح کشور مشغول به فعالیت است، شرکت نیرو بخار پویش می‌باشد.

این شرکت با چندین سال سابقه تولید و عرضه ادوات و تجهیزات بویلر، تاسیسات صنعتی و خانگی، تاسیسات گرمایشی و موتورخانه‌ها، موفق به کسب عناوین زیادی در سطح کشور و خاورمیانه گشته است. در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت نیرو بخار پویش پرداخته و خدمات اصلی این شرکت را ذکر کنیم.

آشنایی بیشتر با شرکت نیرو بخار پویش

شرکت نیرو بخار پویش یکی از شرکت‌های تولیدکننده ادوات و تجهیزات هوشمند بویلر، تاسیسات صنعتی و گرمایشی، موتورخانه‌ها و دیگ‌های بخار می‌باشد. این شرکت با هدف ارائه بهترین و برترین خدمات و محصولات در حوزه تجهیزات گرمایشی و بویلر در سطح کشور در حال فعالیت است.

این مجموعه با بهره‌گیری از علم روز و دستگاه‌ها و وسایل پیشرفته قادر به ساخت انواع بویلرها، تجهیزات صنایع نفتی و گازی، دیگ‌های بخار و آب گرم، ظروف تحت فشار، تجهیزات موتورخانه و تاسیسات صنعتی گشته است. این شرکت با دید راهبردی در صنایع مادر، تحقیق، توسعه و پیشرفت را لازمه این صنایع دانسته و در این راستا با فراهم آوردن بستر واردات تجهیزات، فروش مستقیم تجهیزات صنایع مادر، ارائه مشاوره و انجام پروژه‌های اجرایی و تولید و نصب انواع وسایل مانند بویلر، سعی در پیشرفت و برداشتن قدم‌های رو به جلو نموده است.

نیرو بخار پویش

 

یکی از کارهایی که شرکت نیرو بخار پویش انجام می‌دهد، ایجاد تیمی عملیاتی و کاربردی برای به سرانجام رساندن پروژه‌های بویلری و نصب و راه‌اندازی دیگ‌های بخار است. این شرکت به کار خود در زمینه تولید و راه‌اندازی دیگ‌های بخار اطمینان داشته و کار خود را تضمین کرده است، از این رو می‌توان در نصب و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه صنعتی هم به این مجموعه صنعتی اطمینان کرد.

همان طور که گفته شد مجموعه نیرو بخار پویش از سابقه و افتخارات زیادی بهره‌مند بوده و اهداف بزرگی دارد. در کل اگر بخواهیم اهداف این شرکت را بیان کنیم باید به پیشرفت مداوم و تضمین کیفیت آن اشاره کنیم. نیرو بخار پویش پیوسته سعی کرده است با مدیریت تکنولوژی و استفاده از فناوری روز دنیا، کیفیت منحصر به فرد و تضمین کیفیت محصولات، مهندسی فروش و ارائه بهترین پیشنهادات اقتصادی و تجاری و همچنین خدمات پشتیبانی عالی که تا پایان پروژه همراه مشتری خواهد بود، خود را به عنوان یکی برترین تولیدکنندگان و فروشندگان حوزه بویلر و تاسیسات صنعتی و دیگ‌های بخار در کشور مطرح کند.

خدمات نیرو بخار پویش

شرکت نیرو بخار پویش سعی کرده است با ارائه خدماتی خاص و عالی رضایت مشتریان خود را جلب کند. از آنجا که مدیریت و استفاده صحیح از بویلرها و دیگ‌های بخار صنعتی کار دشواری است، این شرکت با ارائه متخصصان مجرب و توانا مشکلات مشتریان خود را حل کرده است. برخی از خدماتی که این شرکت به مشتریان خود ارائه می‌کند، عبارتند از:

  • ارئه تیمی متخصص و ماهر برای مدیریت و تعمیر مشکلات ایجاد شده در پروژه
  • نگهداری هوشمند و پیشگیرانه از سیستم‌های مشتریان
  • ارائه تعمیرات کلی و جزئی
  • سرویس دوره‌ای
  • تعمیر و سرویس مشعل‌های صنعتی
  • تصفیه آب تغذیه بویلرها
  • ارائه راهکارهای اساسی برای حل مشکلات مشتریان
  • ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی کامل از محصولات

بویلرها و دیگ‌های بخار

نتیجه‌گیری

یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید و عرضه ادوات و تجهیزات بویلر، تاسیسات صنعتی و خانگی، تاسیسات گرمایشی و موتورخانه‌ها و دیگ‌های بخار در سطح کشور، شرکت نیرو بخار پویش می‌باشد. این شرکت با سال‌ها سابقه درخشان و دریافت عناوین، افتخارات و استانداردهای جهانی مفتخر به تولید انواع بویلرها و دیگ‌های بخار و راه‌اندازی انواع پروژه‌های صنعتی و نیمه صنعتی گشته است.

این مجموعه با هدف پیشرفت مستمر و ارائه محصول با کیفیت سعی کرده است خود را به یکی از سردمداران حوزه تولید بویلرها و دیگ‌های بخار تبدیل کند. در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت نیرو بخار پویش پرداخته و خدمات و فعالیت‌های این شرکت را ذکر کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورتی که سوال، انتقاد، پیشنهاد و یا درخواستی از تیم تکه‌کابل دارید، در قسمت نظرات برای ما کامنت بگذارید.

879 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط