شرکت افرانور

شرکت افرانور؛ معرفی محصولات

196 بازدید تولید و تامین کنندگان لامپ در ایران

شرکت افرانور را می‌شناسید؟ تاکنون از محصولات این شرکت استفاده کرده‌اید؟ شرکت افرا نور یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز فروش تجهیزات روشنایی مخصوص رشد گیاه و گلخانه لامپ ال ای دی و سایر تجهیزات مربوطه بوده که به صورت تخصصی در این حیطه فعالیت می‌کند. در ادامه این راهنما با محصولات ارائه شده توسط افرا نور بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

نگاهی بر پرفروش‌ترین محصولات شرکت افرانور

شرکت افرانور

تجهیزات روشنایی مخصوص رشد گیاه

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین محصولات ارائه شده توسط شرکت افرا نور، لامپ مخصوص رشد گیاه بوده که عبارت است از یک منبع نور مصنوعی که موجب تحریک رشد اپتیمم گیاهان از طریق ساطع نمودن طیف الکترومغناطیسی مطلوب برای فرآیند فتوسنتز می‌شود. عموماً این لامپ‌ها در مکان‌هایی که نور طبیعی وجود نداشته باشد یا این که نیاز به تدارک نور مکمل هم‌چون لامپ ال ای دی برای گیاهان حس شود، کاربرد دارند.

پروژکتورهای LED و SMD

از دیگر محصولات ارائه شده توسط شرکت افرا نور می‌توان به پروژکتورهای LED و SMD اشاره کرد. پروژکتور ال ای دی یکی از منابع تأمین روشنایی در محیط‌هایی با متراژ بالا بوده که به علت کیفیت نور بالا، امکان نصب آن‌ها در فضای آزاد نیز فراهم است. محصولات مذکور بازه‌های توانی بسیار گسترده‌ای را در بر گرفته و امکان تنظیم زاویه یا شدت تابش نور در آن‌ها نیز فراهم است.

از طرف دیگر، پروژکتورهای اس ام دی از نصب سطحی تراشه‌های ال ای دی بر روی چیپ تولید شده و از فناوری Surface Mount Devices استفاده می‌کنند. این نوع از پروژکتورهای شرکت افرا نور بسیار کارآمد بوده و با تنوع رنگ بالا، وضوح و کیفیت عالی، حجم پایین، زاویه دید عالی و قیمت مناسب مورد استقبال عموم قرار گرفته‌اند.

ریسه نئون فلکسی ال ای دی-مینی ۵ میلی متر ۲۴ ولت

نئون فلکسی نوعی ریسه نور بوده و در دسته چراغ‌های خطی قرار می‌گیرد. عموماً این محصول افرا نور کاربری نورپردازی تزئینی داشته و دارای پوشش پی وی سی فلکسی است. ناگفته نماند که این پوشش بر شدت نور تأثیری ندارد.

چراغ سوله‌ای

چراغ‌های سوله‌ای افرا نور محصولاتی هستند که در سوله‌ها و کارگاه‌ها مورد استفاده قرار گرفته و منبعی برای تأمین روشنایی به حساب می‌آیند. این محصولات از ویژگی‌های خاصی برخوردار بوده که به موجب آن از سایر چراغ‌های قابل استفاده در محیط‌های معمولی متمایز می‌شوند.

چراغ دفنی

محصول بعدی ارائه شده توسط افرا نور چراغ دفنی است که مخصوص نورپردازی بوده و درون زمین نصب می‌شود. به طور معمول این چراغ‌ها برای فضاهای خارجی مورد استفاده قرار گرفته و در اکثر مواقع برای نورپردازی از پایین به بالا کاربرد دارند.

چراغ استخری

چراغ‌های استخری نوعی پروژکتور ال ای دی بوده که درون قاب با درجه حفاظت IP68 طراحی می‌شوند. این چراغ‌ها در انواع مختلف روکار و توکار در توان‌های مختلف بر حسب نیاز قابل خرید هستند.

چراغ پارکی

محصول بعدی ارائه شده توسط شرکت افرانور، چراغ پارکی بوده که تحت عنوان چراغ حیاطی نیز شناخته می‌شود. این چراغ‌ها برای روشنایی و نورپردازی محیط‌های مختلفی نظیر پارک‌ها، منازل، فضای سبز، ویلاها و محیط‌های خیابانی کاربرد دارند.

چراغ خیابانی

محصول بعدی شرکت افرانور، چراغ خیابانی بوده که یک نوع چراغ نوری یک‌پارچه است و از دیودهای ساطع‌کننده نور به عنوان منبع نور خود بهره‌گیری می‌کند. لازم به ذکر است که این محصول تحت عنوان چراغ یک‌پارچه نیز شهرت دارد؛ چرا که در اغلب موارد نورافکن و کلیه قطعات به کار رفته در آن به صورت یک‌پارچه بوده و قابلیت جدا شدن از یک‌دیگر را ندارند.

چراغ آکواریوم

از دیگر محصولات شرکت افرانور چراغ آکواریوم بوده که ضمن افزایش زیبایی آکواریوم در رشد و حفظ سلامت آبزیان و ماهی‌ها و گیاهان موجود در آکواریوم نیز تأثیر به سزایی دارد.

آیفون‌های تصویری

محصول پرفروش بعدی ارائه شده توسط شرکت افرانور آیفون تصویری است که نوعی درب بازکن در مجموعه‌های مسکونی و تجاری به حساب می‌آید. اصلی‌ترین مشخصه این محصول آن است که فرد می‌تواند شخص پشت درب را ببیند و در صورت تمایل درب را به روی او باز کند!

سخن پایانی

شرکت افرانور یکی از معتبرترین و اصلی‌ترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده تجهیزات روشنایی مخصوص رشد گیاه و گلخانه‌ای، انواع مختلف چراغ‌های سوله‌ای، پارکی، دفنی، خیابانی، آکواریوم و استخری و… بوده که تمامی محصولات مذکور را با درجه کیفی عالی و قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می‌دهد. آیا تاکنون از محصولات این شرکت استفاده کرده‌اید؟ اگر پاسخ بله است، خوشحال می‌شویم تجربیات خرید خود را با ما و کاربران عزیز تکه کابل در میان بگذارید.

196 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط