شرکت کلید و پریز ویرا الکتریک

معرفی شرکت کلید و پریز ویرا الکتریک

477 بازدید تولید کنندگان و تامین کنندگان کلید و پریز

شرکت کلید و پریز ویرا الکتریک یکی از شرکت‌های معتبر و فعال در حوزه تولید انواع مختلف تجهیزات الکتریکی است. محصولات ارائه‌ شده توسط این برند ازجمله برترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات الکتریکی در ایران به حساب می‌آید. البته ناگفته نماند که ویرا الکتریک علاوه بر ایران با بهره‌گیری از بهترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها محصولات خود را به بازارهای جهانی نیز عرضه می‌نماید. کلید و پریز ازجمله تجهیزات الکتریکی پرکاربرد و مهمی هستند که در طول روز با آن‌ها سر و کار داریم؛ در نتیجه لازم است که این تجهیزات از درجه کیفی بالایی برخوردار باشند تا کاربران بتوانند از آن‌ها در مدت زمان طولانی با خاطری آسوده استفاده کنند. کلید و پریز ویرا یکی از اقسام مرغوب و باکیفیت کلید و پریزهای تولید شده در ایران بوده که کیفیت بالا و طراحی منحصربه‌فرد آن نظر بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کرده است.

شرکت کلید و پریز ویرا الکتریک؛ معتبرترین تولیدکننده تجهیزات الکتریکی

ویرا الکتریک یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات الکتریکی در ایران بوده که محصولات آن موفق به دریافت استانداردهای جهانی نیز شده‌اند. در واقع می‌توان گفت که شرکت مذکور در صنایع الکتریکی ایران نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری را ایفا می‌کند. شرکت کلید و پریز ویرا الکتریک با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و متخصص اقدام به تولید انواع متنوع طرح‌ها و مدل‌های مختلف تجهیزات الکتریکی کرده است؛ به طوری که پاسخگوی نیاز و سلایق مختلف کاربران باشد. شایان ذکر است که تجهیزات الکتریکی تولید شده توسط شرکت ویرا ضمن برخورداری از درجه کیفی بالا، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

ویژگی‌های کلید و پریز ویرا

کلید و پریز ویرا ازجمله کلید و پریزهای ساخت کشور ایران بوده که از لحاظ طراحی تنوع بالایی دارند و کیفیت آن‌ها نیز بسیار مناسب است. محصولات مذکور مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده و از قیمت مقرون به صرفه و جلوه ظاهری زیبایی برخوردار هستند. کلید و پریز VEERA دارای رویه‌ها و فریم‌های متنوع با رنگ‌های زیبا می‌باشند؛ از این رو می‌توان گفت که این محصولات با هر محیطی سازگار هستند. جالب است بدانید که ظاهر این پریزها تقریباً مشابه با برخی مدل‌های کلید و پریز شیشه‌ای با قیمت گران است، اما با این تفاوت که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بسیار پایین‌تر کلیدها و پریزهایی با کیفیت بالا و زیبا را خریداری نمائيد.

امروزه تمرکز بر دکوراسیون داخلی منازل و محیط کار بیش از پیش مورد توجه افراد قرار می‌گیرد. هماهنگی عناصر مختلف در یک محیط بر نتیجه نهایی دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار تأثیر شایانی دارد. یکی از عناصر کوچک و در عین حال مهمی که می‌تواند بر دکوراسیون داخلی تأثیر زیادی داشته باشد، کلید و پریز برق است. انتخاب و خرید بهترین کلید و پریز برق از نمایندگی شرکت کلید و پریز ویرا الکتریک سبب می‌شود دکوراسیون داخلی منزل شما زیباتر به نظر برسد؛ چرا که شرکت ویرا انواع مختلف کلید و پریز با فریم‌های زیبا در رنگ‌های سفید، بژ، ذغالی متالیک، طرح چوبی و… را با بهترین قیمت به شما عزیزان تقدیم می‌کند.

کلید و پریز ویرا

مدل‌های محبوب کلید و پریز ویرا الکتریک

کلید و پریز ویرا مدل کریستال

کلید و پریز ویرا مدل کریستال دارای شکل مربعی بوده و زمانی که کلید قطع می‌شود نوری سبز یا قرمز تابش خواهد کرد. هنگامی که در اتاق حضور ندارید یا این که افراد کم‌بینا در اتاق هستند، تابش نور قرمز یا سبز به خوبی قابل رویت خواهد بود. علاوه بر این، می‌توان با مشاهده نوری که در حال تابش است برقراری اتصال کلید و پریز برق را بررسی کرد. اگر تمایل به خرید کلید و پریزی دارید که حالت خاموش یا روشن را نشان دهد، مدل کریستال ارائه شده توسط شرکت کلید و پریز ویرا الکتریک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این کلید و پریز در رنگ‌های کریستال سفید، کریستال مشکی، کریستال بژ و کریستال چوب قابل خرید می‌باشند.

کلید و پریز ویرا مدل امگا

کلید و پریز ویرا مدل امگا در۳ ترکیب رنگی خاص و زیبا (سفید مشکی، طلا سفید، طلا مشکی)  طراحی و تولید شده و با اکثر سبک‌های دیزاین دکوراسیون داخلی سازگاری دارند. ناگفته نماند که کلید و پریز مدل امگا در طرح‌های مستطیل و مربع قابل خرید می‌باشند.

کلید و پریز ویرا مدل آلفا

مدل آلفا ارائه شده توسط شرکت کلید و پریز ویرا الکتریک در اشکال مستطیلی و دایره‌ای و با رنگ‌بندی‌های متنوع طراحی و تولید و به بازار عرضه می‌شوند. ازجمله طرح‌های مدل آلفا می‌توان به طرح شطرنج، کلاسیک بژ، کلاسیک بژ میانه، کلاسیک بژ میانه طلا، کلاسیک سفید میانه طلا، کلاسیک مشکی و کلاسیک مشکی میانه طلا اشاره کرد.

سخن پایانی

شرکت کلید و پریز ویرا الکتریک یکی از معتبرترین تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی در ایران بوده که با بهره‌گیری از برترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز و مرغوب‌ترین مواد اولیه محصولاتی باکیفیت بالا و قیمت مناسب طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌کند. تجهیزات الکترونیکی مذکور در طرح‌ها و مدل‌های متنوع متناسب با دیزاین‌های مختلف موجود می‌باشند. در آخر باید گفت که کلید و پریز ویرا از میزان مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار بوده و جزو استانداردترین تجهیزات برقی به شمار می‌روند.

477 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط