شرکت تولیدی سینی کابل پیشگام

شرکت تولیدی سینی کابل پیشگام

325 بازدید تولید کنندگان یراق آلات شبکه های توزیع برق

یکی از گروه‌های تولید در حوزه سینی کابل را می‌توان شرکت تولیدی سینی کابل پیشگام دانست. امروز در این مطلب از تکه کابل قصد داریم بیشتر درباره این شرکت صحبت کنیم با ما تا انتها همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت تولیدی سینی کابل پیشگام

شرکت تولیدی سینی کابل پیشگام از تولید کننده‌های انواع سینی کابل، نردبان کابل، وال پست و لوله‌های فولادی برق فلکسیبل و متعلقات آن با دستگاه CNC است. این شرکت مفتخر است سهم هرچند کوچک ولی مفیدی را در حوزه صنعت برق کشور داشته باشد و قیمت‌های فروش مقرون به صرفه و مشتری مدارانه‌ای را به متقاضیان ارائه دهد.

محصولات شرکت تولیدی سینی کابل پیشگام 

۱. سینی کابل گالوانیزه

سینی کابل گالوانیزه در عرض های بین ۵ تا ۶۰ سانت به صورت موجود و بیشتر از آن به صورت سفارشی ساخته می‌شود. از نظر طول سینی کابل گالوانیزه هم به صورت نرمال در طول ۲ متر موجود است و به صورت سفارشی ۳ متری هم قابل تولید است.عمق سینی کابل گالوانیزه هم به طور معمول ۴ سانت است و به صورت سفارشی هم در عمق‌های دیگر ساخته می‌شود.

ضخامت ورق سینی کابل‌ها از ورق ۱، ۱٫۲۵، ۱٫۵و ۲ میلی‌متر ساخته می‌شود. نوع آبکاری سینی کابل گالوانیزه بسته مکان مصرف آن در جاهای خشک از ابکاری سرد و در مکان‌های دارای آب و هوای شرجی از آبکاری گرم استفاده می‌شود. تعداد خم در سینی کابل گالوانیزه به صورت نرمال ۴ خم بوده و در صورت سفارش ۶ خم هم تولید می‌شود.

۲. لوازم جانبی مرتبط با سنی کابل

این لوازم عبارت است از درب سینی کابل گالوانیزه، رابط سینی، ساپورت سینی، زانو سینی، سه راهی سینی، چهار راهی سینی، نردبان سینی.

شرکت تولیدی سینی کابل پیشگام

۳. درب سینی گالوانیزه

این درب  روی سینی کابل قرار می گیرد و به منظور زیبایی و محافظت از کابل های داخل سینی کابل استفاده می شود. کانکتور سینی کابل گالوانیزه در انتها و ابتدای سینی کابل قرار می‌گیرد و وظیفه اتصال بین دو سینی کابل را بر عهده دارد.

برای نگه داشتن سینی کابل روی دیوار از تکیه گاه سینی کابل استفاده می‌شود. زانوی سینی کابل گالوانیزه در گوشه دیوارها برای کج کردن مسیر سینی کابل گالوانیزه استفاده می‌شود.

سه راهی سینی کابل گالوانیزه برای انشعاب سینی کابل استفاده می‌شود. از یک مسیر به دو مسیر استفاده می شود. سینی کابل گالوانیزه چهار طرفه برای اتصال ۴ مسیر به یکدیگر یا همان تقاطع ۴ طرفه در سینی کابل گالوانیزه استفاده می‌شود.

۳. سینی کابل گالوانیزه رنگی

برای تولید سینی کابل رنگی (سینی کابل رنگی استاتیک) ابتدا ورق آهن گالوانیزه را با توجه به ابعاد مورد نیاز سینی کابل رنگی برش داده و پس از سوراخ‌کاری و خم شدن، رنگ پودری استاتیک را روی آن پاشیده و در آخر مرحله تولید سینی کابل گالوانیزه رنگی در فر قرار می‌گیرد و رنگ آن پخته می‌شود.

۴. سینی کابل استیل

در جاهایی که به سینی کابل نیاز است، اما رطوبت و خوردگی بیش از حد دارد، یا مانند کارخانه‌های فرآورده‌های شیر که نیاز به استریل کردن کل محیط با مواد شوینده قوی دارند، باید از سینی کابل فولادی استفاده شود. سینی کابل فولادی زیباست. در مقایسه با سایر سینی‌های کابل از استحکام و مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار است. دلیل عدم استفاده متداول از سینی کابل استیل در مقایسه با سایر سینی‌های کابل، قیمت بالای سینی کابل استیل است.

گواهینامه و افتخارات شرکت تولیدی سینی کابل پیشگام

۱. گواهینامه استاندارد ایزو ۹۰۰۱
۲. گواهینامه استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱
۳. گواهینامه استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲
۴. گواهینامه اوه ساس ایزو ۱۰۰۰۲

آدرس و شماره تلفن

دفتر مرکزی
تهران، خیابان لاله زار نو کوچه امین زاده، پاساژ پارس، همکف پلاک ۱.۵
تماس
۳۳۱۱۴۱۱۵
۳۳۵۳۱۲۳۵
فکس 
۳۳۵۳۱۲۲۶
تلفن همراه
۰۹۱۲۴۲۴۶۳۴۲
۰۹۱۲۸۹۵۴۶۸۵

سخن پایانی

شرکت تولیدی سینی کابل پیشگام با حدود یک دهه سابقه در حوزه تولید و عرضه سینی کابل، در حال افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران است. این گروه به‌طور مداوم و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی به عنوان بهترین تولیدکننده انتخاب شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مجموعه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

325 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط