هلدینگ دانا پلیمر

معرفی هلدینگ دانا پلیمر

471 بازدید تولید کنندگان یراق آلات شبکه های توزیع برق

از هلدینگ‌های نامدار در حوزه تولید و تأمین مواد اولیه صنایع متنوع را می‌توان هلدینگ دانا پلیمر شناخت. امروز در این مطلب از تکه کابل قصد داریم بیشتر درباره آن صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر هلدینگ دانا پلیمر

فعالیت هلدینگ دانا پلیمر در سال ۱۳۷۴ توسط ۴ فرد فارغ التحصیل شده از رشته مهندسی پلیمر و مکانیک آغاز شد و اولین شرکت خود را با هدف مشاوره مهندسی به صنایع پلیمری آغاز کردند. به مرور زمان موسسین این مجموعه تصمیم گرفتند پس از ۳ سال شرکت جدیدی را که باعث ورود آنها به تولید قطعات اتومبیل شود را تأسیس کردند.

در سال ۱۳۸۱ و با دستیبابی به موفقیت‌های بی‌شمار، این گروه اولین کارخانه خود را با متراژ ۵۰۰ متر تأسیس کردند و هم اکنون این کارخانه پس از توسعه و گسترش پشت سر هم، دارای ۱۵۰۰۰ متر مربع زمین و بیش از ۵۰۰۰ متر مربع فضای تولیدی است. این مجموعه هم اکنون تبدیل به هلدینگ بزرگی شده است که هر یک از زیرمجموعه‌ها در حال فعالیت تولیدی متفاوت هستند.

از فرایندهای تولید پلیمری این مجموعه می‌توان به پروسه تزریق پلاستیک، قالب‌گیری بادی، اکستروژن پلاستیک، کامپاندینگ پلاستیک، کامپاندینگ لاستیک، اکستروژن و تزریق لاستیک، قالب‌سازی، تولید و تبدیل فیلم‌های پلاستیکی اشاره کرد.

شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ عبارت است از:

  • دانا بسپار
  • پلیمر پیشرفته دانا
  • دانا پلیمر فناور
  • توسعه دانا
  • دانا طب
  • ماناپاک دانا
  • دانا ماشین
  • دانا محیا شیمی

محصولات برخی زیرمجموعه‌های هلدینگ دانا پلیمر

هلدینگ دانا پلیمر

تمامی این محصولات متعلق به زیرمجموعه این هلدینگ است که این شرکت با نام  دانا پلیمر فناور در حال فعالیت است.

۱. لنزهای ویژه

امروزه در چراغ‌های مدرن امروزی لنزهای پلاستیکی خاصی تعبیه می‌شود که باعث افزایش راندمان و کیفیت نور پخش شده است. تمامی محصولات تولیدی این هولدینگ از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار هستند.

۲. بدنه و حباب لامپ A80

مواد اولیه بدنه این محصول از PA-PC-PBT و جنس هسته آن از آلومینیوم است. قطر محل قرارگیری PCB شامل ۷۴ و ارتفاع قطعه ۷۱.۹ است. حباب این محصول از PC و رنگ قطعه آن دیفیوزی است که باعث زاویه تابش ۱۸۰ درجه می‌شود و به صورت کلی در لامپ ۱۸ وات و ۲۰ وات به کار گرفته می‌شود.

۳. بدنه و حباب لامپ A65

بدنه این محصول از مواد اولیه PA-PC-PBT و جنس هسته آن از آلومینیوم است و برای لامپ ۱۲ وات و ۱۵ وات کاربرد دارد.

۴. بدنه و حباب لامپ A60

مواد اولیه بدنه این محصول از PA-PC-PBT و جنس هسته آن از آلومینیوم است و برای لامپ کوتاه ۹ وات و ۱۰ وات، لامپ بلند ۱۰ وات و ۱۲ وات کاربرد دارد. ماده اولیه حباب این محصول از PC و رنگ قطعه دیفیوزی است که باعث زاویه تابش ۲۰۰ درجه می‌شود.

۵. بدنه و حباب لامپ‌های شمعی

ماده اولیه حباب اشکی این محصول از جنس PC و رنگ آن شفاف و دیفیوزی است. بدنه لامپ شمعی ساده از ماده اولیه PA-PC-PBT و جنس هسته آن از آلومینیوم است.

۶. بدنه و لنز لامپ‌های هالوژنی

جنس ماده اولیه لنز هالوژن دیفیوزری از PC و رنگ آن دیفیوزی است. جنس ماده اولیه بدنه بدنه لامپ هالوژن از PA-PC-PBT و جنس آن از آلومینیوم است و برای لامپ‌های هالوژن ۳ وات، ۵ وات و ۷ وات کاربرد دارد.

۷. پروفیل خطی دو جزئی UL

این محصول دارای جنس ماده اولیه PC و رنگ آن دیفیوزی است.

۸. پروفیل خطی دو جزئی CP

سطح تابش از محصول پریزماتیک است و ماده اولیه آن از PC و رنگ آن دیفیوزی است.

۹. پروفیل خطی تک جزئی PX9

سطح تابش این پروفیل ساده و پریزماتیک است و جنس ماده اولیه آن PC با رنگ دیفیوزی است.

۱۰. پروفیل خطی تک جزئی PX5

سطح تابش این پروفیل ساده و پریزماتیک است و ماده اولیه جنس آن از PC و دارای رنگ دیفیوزی است. میزان عبور نوردهی در این پروفیل ۸۵٪ است.

۱۱. پروفیل خطی تک جزئی PX3

این پروفیل دارای میزان عبوردهی نور تا ۸۵٪ است و ماده اولیه جنس آن از PC و رنگ آن دیفیوزی است.

۱۲. پروفیل خطی تک جزئی PX1

میزان عبوردهی این پروفیل ۸۵ درصد است و رنگ آن دیفیوزی است.

۱۳. خمیرهای انتقال حرارت DTG

این محصول برای لامپ‌های LED، چیپ‌های Cob، بردهای SMD، سنسورهای حرارتی، مدارهای الکترونیکی، پردازنده‌ها کاربرد دارد و از ویژگی آن می‌توان به پایدارای حرارتی بالا، غیر سمی، ضد خوردگی، اشتغال ناپذیر و قابلیت استفاده آسان اشاره کرد.

آدرس و شماره تلفن

دفتر مرکزی
تهران، شیراز جنوبی، خیابان آقا علی‌خانی، کوچه یاس، کوچه ژاله، پلاک ۵

تماس
۰۲۱۴۵۴۹۳۰۰۰

ایمیل
info@danaholding.com

سخن پایانی

گروه صنعتی دانا پلیمر نیک که با نام هلدینگ دانا پلیمر شناخته می‌شود در حوزه تولید و عرضه انواع قطعات و مواد اولیه در حال افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران است. این گروه تولیدکننده به‌طور مداوم و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی به عنوان بهترین تولیدکننده انتخاب شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مجموعه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

471 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط