الکترو مبدل آرمان

الکترو مبدل آرمان

341 بازدید آموزش در صنعت برق

شرکت الکترو مبدل آرمان با هدف تولید ترانسفورماتور شروع به فعالیت کرد. امروز در این مقاله از تکه کابل قصد داریم بیشتر درباره این شرکت صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت الکترو مبدل آرمان

این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ با هدف تولید و عرضه ترانسفورماتورهای اندازه‌گیری جریان با بهره‌مندی از تجربه چندین ساله مدیران مجموعه آغاز کرد. ظرفیت سالانه تولید این شرکت حدود ۲۴ هزار دستگاه است.

تمامی محصولات این شرکت بر اساس استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ تولید می‌شود.

جلب اعتماد و رضایت‌مندی مشتریان برای این شرکت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمامی پرسنل برای رسیدن به این هدف در حال تلاش هستند.

محصولات شرکت الکترو مبدل آرمان و ویژگی آنها

الکترو مبدل آرمان

به صورت کلی تمامی ترانسفورمانورهای اندازه‌گیری از ۲ مدار اولیه و ثانویه به وجود می‌آید و با عبور جریان از مدار اولیه، در مدار ثانویه از جریان معین عبور می‌کند و به‌طور معمول خروجی این جریان به دستگاه اندازه‌گیری یا رله وصل شده است.

برخی از مدل‌های تولیدی شرکت الکترو مبدل آرمان عبارت است از:

  • ترانسفورماتور EMA LZ
  • ترانسفورماتور EMA L1
  • ترانسفورماتور جریان
  • ترانسفورماتور EMA L3
  • ترانسفورماتور EMA L4
  • ترانسفورماتور EMA L5
  • ولتاژ تغذیه

اهداف و خط مشی

هدف اصلی شرکت الکترو مبدل آرمان کسب رضایت و اعتماد تمامی مشتریان است. این شرکت برای رسیدن به رضایت متقاضیان محصولات خود، این ۲ مورد را سرلوحه تمامی برنامه‌های خود کرده است:

۱. ایجاد حس اعتماد و اطمینان برای استفاده از خدمات این مجموعه

۲. بهبود مداوم و افزایش کیفیت در ارائه خدمات

مدیریت شرکت ضمن متعهد شدن به هدایت شرکت مطابق با خط مشی کیفیت، از کلیه کارکنان انتظار دارد ضمن درک نیازهای مشتری و الزامات قانونی مربوطه در خصوص کیفیت کار در انجام وظایف محوله، مجدانه و مسئولانه عمل کنند. در حیطه کاری خود و در این راستا به منظور حفظ تداوم و تناسب خط مشی و تضمین آن، در موارد مقتضی در آن تجدید نظر کنند.

گواهینامه و افتخارات

۱. گواهینامه ایزو ۹۰۰۱
۲. گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱
۳. گواهینامه استاندارد اجباری
۴. گواهینامه تاییدیه توانیر
۵. پروانه بهره‌برداری

آدرس و شماره تلفن

دفتر مرکزی
تهران شهر آرا، نبش ۱۹ غربی ساختمان پزشکان پاتریس طبقه اول واحد ۲

تماس
۰۲۱۸۸۴۰۸۸۱
۰۹۱۲۳۱۲۶۴۱۱

ایمیل
Emaelectricinfo@gmail.com

سخن پایانی

الکترو مبدل آرمان در حوزه تولید و عرضه انواع ترانسفورماتورهای اندازه گیری ولتاژ و جریان در صنعت برق در حال افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران است. این گروه تولیدکننده به‌طور مداوم و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی به عنوان بهترین تولیدکننده انتخاب شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مجموعه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

341 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط