شرکت نیرو ترانس شیراز

معرفی شرکت نیرو ترانس شیراز

352 بازدید تولیدکنندگان ترانسفورماتور

از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید انواع ترانسفورماتور را می‌توان شرکت نیرو ترانس شیراز دانست. امروز در این مطلب از تکه کابل قصد داریم بیشتر درباره آن صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت نیرو ترانس شیراز

شرکت نیرو ترانس شیراز در اوایل دهه هفتاد به منظور قطع وابستگی خارجی و بومی‌سازی محصولات استراتژیک صنعت برق تأسیس و در سال ۱۳۷۴ به بهره‌برداری رسید. این شرکت در حوزه تولید ترانسفورماتور اندازه‌گیری جریان در تمامی سطوح ولتاژ در حال فعالیت است.

محصولات شرکت نیرو ترانس شیراز

۱. ترانسفورماتورهای اندازه گیری جریان فشار قوی

در هادی این ترانسفورماتور از مس یا آلومینیوم استفاده می‌کنند که با خم کاری خاص لوله‌ها به روش اکسترود تولید می‌شود. از مزایای استفاده از این نوع ترانس می‌توان به تولید محصول بر اساس دانش تخصصی، دارای روغن و دانه کوارتز برای به حداقل رساندن ابعاد ترانس، قابلیت مقاومت در برابر زلزله، استفاده از ماسه برای حفاظت از مکانیک هسته و سیم پیچ اولیه، نصب راحت اشاره کرد.

۲. ترانسفورماتورهای اندازه گیری ولتاژ فشار قوی

این ترانس برای اتصال فاز و زمین در شبکه دارای نقطه صفر و یا زمین عایق شده مناسب است. از ویژگی‌های این ترانسفورماتور می‌توان به بخش میانی ولتاژ دارای یک مخز آلومینیومی پر از روغن مینرال، دارای ترمینال مربوط به سیم پیچ اشاره کرد.

شرکت نیرو ترانس شیراز

۳. بوشینگ های ترانسفورماتور OIP

این محصول از جمله قسمت‌های اصلی و مهم ترانسفورماتورهای قدرت است. در سطح ولتاژ بالاتر از ۵۲ کیلو ولت فقط بوشینگ خازنی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. از ویژگی بوشینگ فشار قوی تولید شده در شرکت نیرو ترانس شیراز می‌توان به استفاده از دانش تخصصی، استقامت الکتریکی، تنش حرارتی پایین، روغن نمای شیشه‌ای یا مغناطیسی، فاصله جرقه و خزش بالا، بهره‌گیری از مواد اولیه باکیفیت و تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و مدرن، قیمت مقرون به صرفه و امکان تولید به صورت مقره پرسلینی و سیلیکونی اشاره کرد.

۴. بوشینگ های دیواری

این محصول برای عبور یک هادی حامل جریان در ولتاژهای بالا به کار گرفته می‌شود و همچنین از این بوشینگ دیواری فشار قوی در پست داخلی، نیروگاه، کارخانجات سیمان و فولاد استفاده می‌کنند. از ویژگی‌های بوشینگ فشار قوی تولیدی شرکت نیرو ترانس شیراز می‌توان به استفاده از دانش فنی، دارای مقاومت الکتریکی و مکانیکی بالا، تنش حرارتی پایین، قیمت مقرون به صرفه اشاره کرد.

۵. خازن های فشار قوی

این خازن کوپلاژ تولیدی شرکت نیرو ترانس شیراز برای به کارگیری در مدارهای مخابراتی و خطوط انتقال فشار قوی است. به صورت کلی عایق بیرونی آن از جنس سرامیک یا سیلیکون است.

۶. پستهای عایق گازی (GIS)

از مزایای استفاده از این عایق می‌توان به کاهش بیش از ۹۰ درصد ابعاد پست، کاهش خاموش برق ناشی از عوامل جوی و محیطی، قابلیت استفاده از ساختار ساده برای هر پست، نصب و راه‌اندازی آسان، تعمیر و نگهداری اشاره کرد.

۷. کلید های قطع و وصل ژنراتور

شرکت نیرو ترانس شیراز

این محصول تولیدی شرکت نیرو ترانس شیراز به عنوان سیستم مناسب برای استفاده در انواع مختلف نیروگاه‌ها است. اجزای اصلی این محصول عبارت است از: کلیدهای اتصال زمین، ترانس جریان، ترانس ولتاژ، خازن کنترل کننده، برقگیر، کلید استارت.

۸. ترانسفورماتورهای اندازه گیری جریان فشار متوسط

از این نوع ترانسفورماتور برای جدا کردن مدارهای حفاظتی و اندازه‌گیری از مدار فشار متوسط و تبدیل مقادیر جریان استفاده می‌شود.

۹. ترانسفورماتورهای اندازه گیری ولتاژ فشار متوسط

این نوع ترانسفورماتور از موادی مثل رزین تشکیل می‌شود به دلیل تحت خلاء بودن دارای کیفیت عایق بسیار بالایی است.

۱۰. ترانسفورماتورهای اندازه گیری جریان حلقوی

این محصول تولیدی شرکت نیرو ترانس شیراز در دو نوع رزینی و بدون رزین تولید می‌شود. نوع بدون بوشینگ به طور کلی روی انتهای بوشینگ ترانسفورماتور استفاده می‌شود.

۱۱. ترانسفورماتورهای اندازه گیری ترکیبی فشار متوسط

از مزایای این محصول می‌توان به استفاده از طرح ترانس ولتاژ دو قطبی، استفاده از روغن مینرال با قابلیت تحمل عایق بالا، امکان نصب در فضای داخل و بیرون و عدم نیاز به تعمیر و نگهداری اشاره کرد.

۱۲. بوشینگ های فشار متوسط

این محصول از تجهیزات اساسی در شبکه‌های توزیع است و وظیفه عبور هادی فشار متوسط از محفظه‌های فلزی زمین شده یا ساختمان را بر عهده دارد. این بوشینگ به صورت رزینی و با پوشش مقره سیلیکونی تولید می‌شود.

۱۳. خازن های فشار متوسط

این خازن دارای مزایای زیادی از جمله استفاده از فویل آلومینیومی با ضخامت بسیار پایین و لبه تاشو به عنوان الکترود، استفاده از روغن با تلفات دی الکتریک کم و با عمر طولانی، قابلیت استفاده در محیط بیرون و ارائه فیوز داخلی اشاره کرد.

۱۴. قطعات رزینی

این قطعات شامل بوشینگ دیواری، مقره خازنی، اسپات، پلاگین بوشینگ و نشان دهنده ولتاژ می‌شود که شرکت نیرو ترانس شیراز در سال ۱۳۹۰ اقدام به تولید انبوه آنها کرد.

۱۵. کلیدهای قطع زیر بار (LBS)

این محصول شامل کلید قطع و وصل و سکسیونر زمین است و جنس آن از رزین است.

اهداف و خط مشی

تمامی محصولات تولیدی توسط شرکت نیرو ترانس دارای کیفیت استاندارد ایزو ۹۰۰۱ است و به همین دلیل محورهای اصلی خط مشی این شرکت عبارت است از:

۱. توسعه بازار از طریق افزایش سهم بازار، ایجاد بازارهای جدید و توسعه سبد محصولات

۲. ارائه محصولات با کیفیت در زمان تعهد شده در راستای ارتقای سطح رضایت مشتریان

۳. چابک سازی سازمان با هدف پیشتازی در صنعت و افزایش رقابت پذیری

۴. تحول در مدیریت منابع انسانی با هدف مشارکت مشتاقانه کارکنان به عنوان عامل اصلی توسعه پایدار

۵. ایجاد یک زنجیره تأمین پایدار در جهت کاهش ریسک توقف تولید

گواهینامه و افتخارات شرکت نیرو ترانس شیراز

۱. گواهی استاندارد مدیریت ایزو ۹۰۰۱
۲. گواهی استاندارد اجباری
۳. گواهی استاندارد تولید – ترانس جریان فشار متوسط
۴. لوح تقدیر وزارت صنعت و معدن – واحد صنعتی نمونه سال ۸۴
۵. لوح تقدیر شرکت مادر تخصصی ساتکاب – واحد صنعتی نمونه سال ۸۲
۶. لوح تقدیر وزارت نیرو – تأمین کننده برتر آبفا
۷. گواهی تعهد به تعالی سال ۸۵
۸. گواهی تاپ تست‌ها

آدرس و شماره تلفن

دفتر مرکزی
شیراز، چهار راه شریف آیاد، بلوار اتحاد

تماس
۰۷۱۳۷۴۳۹۲۱۰

فکس
۰۷۱۳۷۴۳۸۶۹۱

ایمیل
sales@niroutrans.com
ntc@niroutrans.com

سخن پایانی

شرکت نیرو ترانس شیراز در حوزه تولید و عرضه انواع ترانس و تجهیزات ترانسفورماتور در صنعت برق در حال افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران است. این گروه تولیدکننده به‌طور مداوم و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی به عنوان بهترین تولیدکننده انتخاب شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مجموعه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

352 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط