پویان صنعت زمرد مشرق

پویان صنعت زمرد مشرق

411 بازدید تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان

از شرکت‌های فعال در حوزه تولید لوله‌های یو پی سی را می‌توان شرکت پویان صنعت زمرد مشرق زمین نام برد. امروز در این مطلب از تکه کابل قصد داریم بیشتر درباره آن صحبت کنیم.

تاریخچه و معرفی بیشتر شرکت پویان صنعت زمرد مشرق

این شرکت فعالیت خود را با نام برند پویان پلیمر در سال ۱۳۹۸ آغاز کرد. کارخانه شرکت پویان صنعت زمرد مشرق در کرمان شهرستان رفسنجان در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع واقع شده که این کارخانه دارای بخش‌های متفاوتی از جمله سالن تولید محصول، سالن آماده‌سازی مواد اولیه، انبار محصولات و آزمایشگاه برای بررسی تولیدات بر اساس استانداردها است. به مروز زمان برند پویان پلیمر مجهز به دستگاه خط تولید لوله‌های یو پی وی سی به روز دنیا کرد. شرکت از زمان تأسیس تا به امروز موفق به دستیابی به موفقیت‌ها و تجربه‌های بالا در زمینه تولید لوله UPVC شده است و امروز توانایی صادرات محصول به کشورهای هم‌جوار را نیز دارد.

محصولات شرکت پویان صنعت زمرد مشرق

پویان صنعت زمرد مشرق

لوله‌های برقی یو پی وی سی خم سرد

این لوله در برابر مواد خورنده مثل مواد شیمیایی و روغن ها از قابلیت مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. همان‌طور که می‌دانیم بیشتر الکل‌‌ها، روغن‌ها و مواد نفتی غیر آروماتیک در برابر پی وی سی از مقاومت بالایی برخوردار هستند و این ماده رسانای جریان الکتریسته نیست و در مقابل واکنش‌های شیمیایی بسیار مقاوم است.

از ویژگی‌‌های دیگر لوله یو پی وی سی می‌توان به وزن پایین در برابر استحکام بالای آن اشاره کرد که به راحتی قابلیت جابجایی را بدون نیاز به ماشین آالات سنگین و یا نیروی کار دارد که این مهم به معنای صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. همچنین این لوله ضد حریق است و زمانی که در برابر شعله آتش قرار می‌گیرد شروع به آزاد کردن یک گاز بسیار سنگین‌تر از اکسیژن هوا به نام گاز HCl می‌کند و باعث می‌شود شعله به صورت خودکار خاموش شود.

لوله‌های تولیدی واحد پویان صنعت عایق الکتریسیته هستند و قابلیت به کارگیری در سیستم‌های مجاری محافظ سیم و کابل‌های برق و مخابرات را دارند.

اهداف و خط مشی

واحد فعال و حرفه‌ای این شرکت با هدف مشتری‌مداری، افزایش کیفیت محصولات و صادرات بیش از پیش محصول به کشورهای دیگر، در حال فعالیت است. همچنین شعار این واحد “کیفیت ارزش آفرینی می‌کند” است.

گواهینامه و افتخارات

۱. گواهینامه استاندارد اجباری
۲. گواهینامه استاندارد ایزو ۹۰۰۱

آدرس و شماره تلفن

کارخانه
کرمان، رفسنجان، کیلومتر ۲۵ جاده رفسنجان به کرمان، منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، شرکت پویان صنعت زمرد مشرق زمین

تماس
۰۹۱۳۲۹۰۴۷۸۱
۰۹۱۳۱۹۲۸۹۱۷

سخن پایانی

پویان صنعت زمرد مشرق در حوزه تولید و عرضه لوله‌های برقی یو پی وی سی در صنعت برق در حال افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان ایران است. این گروه تولیدکننده به‌طور مداوم و با رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی به عنوان بهترین تولیدکننده انتخاب شده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مجموعه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

411 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط