کولر آبی جنرال سون

راهنمای خرید کولر آبی جنرال سون

156 بازدید راهنمای خرید / تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان

آیا تاکنون از برند جنرال سون خرید کرده‌اید؟ با محصولات این برند آشنایی دارید؟ کولر آبی جنرال سون از جمله محصولات این برند معتبر و خوش‌نام بوده که مشکلات عمومی در فصول گرم سال را به خوبی حل می‌کند. کولر آبی از جمله سیستم‌های سرمایشی برتر بوده که می‌توان از آن در مناطق مختلف به ویژه مناطقی که آب و هوای گرم و خشک دارند، استفاده کرد. در ادامه این راهنما نکاتی که می‌بایست پیش از خرید این محصول از یک برند معتبر هم‌چون جنرال سون در نظر داشته باشید را شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

معرفی کولر آبی جنرال سون

کولر آبی جنرال سون

 

پیش از این که به سراغ معرفی کولرهای آبی جنرال سون برویم، لازم است بدانید که منظور از کولر در واقع وسیله‌ای خنک‌کننده بوده که به وسیله تبخیر آب سبب خنک کردن محیط داخلی اماکن مختلف می‌شود. در حقیقت، کولرهای آبی خنک‌سازی محیط را به کمک فرآیند سرمایش تبخیری به انجام می‌رسانند که در پی آن هوایی مطبوع و تمیز و در عین حال خنک در فضا پخش می‌شود. کولر آبی جنرال سون نیز هم‌چون سایر برندها از همین فرآیند تبعیت کرده و برای خنک کردن فضا، سرمایش تبخیری را به کار می‌گیرند.

اجزای سازنده کولر آبی جنرال سون

این محصولات متشکل از اجزای مختلفی هستند که این اجزا در کنار یک‌دیگر و به صورت پیوسته عمل کرده و موجب خنک کردن محیط می‌شوند. در ادامه با اجزای تشکیل‌دهنده کولرهای آبی جنرال سون به منظور درک بهتر کارکرد این دستگاه آشنا خواهیم شد:

  1. کانال خروجی دستگاه که بین دریچه هوا و برزنت تعبیه می‌شود.
  2. کانال داخلی دستگاه که در برابر پروانه قرار می‌گیرد.
  3. بدنه کولر آبی جنرال سون که با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه شده و از اتلاف هوای خنک جلوگیری به عمل می‌آورد.
  4. درپوش‌های این محصول مجهز به مسیرهایی برای ورود آب و توزیع آن هستند که اصطلاحاً به آن ناودان گفته می‌شود.
  5. در داخل مخزن کولرهای آبی جنرال سون قطعه‌ای تحت عنوان شناور مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  6. به منظور پیش‌گیری از بروز خطرات احتمالی هم‌چون افزایش بار، این کولرها مجهز به فیوز هستند.
  7. جعبه ترمینال که به منظور برقراری اتصالی مطمئن و امن عایق است.
  8. به منظور به چرخش درآوردن فن کولر از الکتروموتور دو سرعته بهره‌گیری می‌شود.
  9. برای انتقال آب به سمت بالا و ریخته شدن آن از طریق ناودان‌ها بر روی پوشال‌ها به پمپ آب نیاز بوده که در این دستگاه تعبیه شده است.

مزایای استفاده از کولر آبی جنرال سون

کولر آبی جنرال سون

هدف اصلی از خرید کولر آبی خنک‌سازی فضای مورد نظر است و به همین خاطر باید اقدام به خرید کولری کرد که از هر لحاظ توانایی کافی برای انجام این امر را داشته باشد. خوشبختانه کولرهای جنرال سون در خطوط تولید این برند با استفاده از برترین متریال موجود در بازار و زیر نظر متخصصین طراحی و تولید می‌شوند؛ از این رو دارای درجه کیفی بالایی بوده و می‌توان با کمک آن‌ها تابستانی خنک و بی‌دردسر را تجربه کرد.

افزون بر این، سازندگان این محصول از فناوری‌های به روز جهت طراحی کولر جنرال سون بهره برده‌اند. درصد هوادهی که این کولرها دارند بالا بوده و به همین دلیل می‌توان در محیط‌های بسته با روشن کردن آن‌ها هوایی مطبوع و خنک را تجربه کرد. ناگفته نماند که کارایی این کولرها نیز بسیار آسان بوده و استفاده از آن‌ها ساده و سریع است. همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین مسائلی که باید هنگام خرید کولر در نظر داشت، میزان مصرف برق کولر است.

در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا در اکثر اوقات روز کولر روشن بوده و این موضوع بر افزایش هزینه برق تأثیرگذار است؛ به همین خاطر باید به دنبال کولری رفت که مصرف برق مقرون به صرفه‌ای داشته باشد. خوشبختانه کولرهای آبی جنرال سون از این مزیت برخوردار بوده و استفاده از آن‌ها موجب صرفه‌جویی در مصرف برق و کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

معروف‌ترین کولر آبی جنرال سون

این برند مدل‌های مختلفی از کولرهای آبی را روانه بازار کرده که این روزها مدل 2800 آن سر و صدا به پا کرده است! کولر آبی جنرال سون مدل کنترل‌دار js2800  از جمله کولرهای استاندارد و باکیفیت بالا بوده که امکان کنترل آن از راه دور وجود دارد. اگر قصد خرید یک کولر ایده‌آل با قدرت سرمادهی عالی برای فضاهای کوچک را دارید، کولر آبی مذکور می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشد.

این کولر برای کارکرد به کانال‌کشی نیازی نداشته و عموماً در فضای اتاق، اداره و سایر محیط‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. کولر مذکور دارای قدرت هوادهی 1200 متر مکعب بر ساعت بوده و با توجه به این ویژگی برای اماکنی که دارای متراژ تا 30 متر مربع هستند، گزینه‌ای مطلوب محسوب می‌شود.

از جمله مزیت‌های این محصول می‌توان به عدم نیاز به فرد متخصص برای نصب، اشغال کردن فضای محدود، مصرف آب پایین در مقایسه با سایر کولرهای آبی، وزن سبک و جابه‌جایی راحت و امکان تنظیم باد به 4 جهت اشاره داشت. جالب است بدانید که بدنه این کولر با استفاده از ورق گالوانیزه و رنگ کوره‌ای تهیه شده و به همین خاطر در حین کارکرد هیچ گونه صدایی تولید نمی‌کند؛ چرا که ورق گالوانیزه دارای قدرت استاتیکی بوده و دوام و مقاومت آن نیز بسیار بالا است. ناگفته نماند که در ساختار این کولر از سیستم جدید آب‌رسانی به پوشال‌ها بهره‌گیری شده و موتوری پر قدرت و با کیفیت عالی دارد.

سخن پایانی

کولر آبی یکی از برترین و مقرون به صرفه‌ترین سیستم‌های درجه یک برای خنک‌سازی اماکن مختلف به حساب می‌آید که در مناطق گرم و خشک به وفور کاربرد دارد. کولر آبی جنرال سون از جمله کولرهای مذکور بوده که در این راهنما ضمن آشنایی با ویژگی‌ها و مزیت‌های آن، به معرفی یکی از نمونه‌های پرطرفدار این کولر نیز پرداختیم. آیا تجربه استفاده از کولر آبی جنرال سون را دارید؟ به نظر شما این دستگاه قدرت کافی برای سرمادهی محیط خانه را دارد؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون کولر آبی جنرال سون با ما و کاربران عزیز وب سایت تکه کابل در میان بگذارید.

156 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط