شرکت سیم و کابل برسام

سیم و کابل برسام از 1383 تاکنون

356 بازدید تولیدکنندگان سیم و کابل ایران

اگر به دنبال پیدا کردن یک شرکت سیم و کابل معتبر هستید که بتوانید سیم و کابل با بهترین کیفیت را تهیه کنید، این مطلب برای شما است. در این مطلب می‌خواهیم در مورد شرکت سیم و کابل برسام که از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های سیم و کابل است صحبت کنیم و محصولات این شرکت را برای شما نام ببریم؛ بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌های شرکت سیم و کابل برسام

شرکت سیم و کابل برسام در سال ۱۳۸۳ در تهران تاسیس شد که واقع در ورامین است. این شرکت تمرکز زیادی بر روی کیفیت کالاهای خود دارد و به همین دلیل بهترین سیم و کابل‌های را به دست مشتریان خود می‌رساند. در این شرکت از روش‌ها و دستگاه‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌شود که دارای استاندارد جهانی هستند. شرکت سیم و کابل برسام دارای گواهینامه کیفیت از اتحادیه اروپا است و جزو شرکت‌های سیم و کابل بسیار محبوب و شناخته شده قرار می‌گیرد.

محصولات شرکت سیم و کابل برسام

همان‌طور که در قسمت‌های بالا اشاره کردیم، این شرکت دارای استانداردترین و بهترین انواع سیم کابل است که در قسمت زیر تمامی محصولات این شرکت را برای شما نام می‌بریم و توضیحات کاملی در مورد هر یک از آن‌ها خواهیم داد.

سیم‌های نصب ثابت افشان

این نوع سیم برای سیم کشی داخلی تابلوها مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین می‌توان آن را در توزیع کننده‌های برق نیز بکار برد. اگر به کابلی نیاز دارید که بتوانید آن را در لوله و یا زیر گچ قرار دهید، ما به شما سیم‌های نصب ثابت افشان را پیشنهاد می‌دهیم. این سیم دارای هادی از جنس مس آنیل شده تک مفتولی و منظم تابیده بوده که مطابق با استاندارد IEC 60228 یا ISIRI 3084 ساخته شده است.

سیم‌های نصب ثابت افشان

کابل بالابر و اتصال متحرک (افشان)

اگر نیاز به سیمی دارید که بتوانید آن را برای استفاده در بالابرها و یا اتصالات متحرک بکار ببرید، از کابل بالابر و اتصال متحرک استفاده کنید. این کابل از مس آنیل شده انعطاف‌پذیر با استاندارد IEC 60228 یا ISIRI 3084 ساخته شده است. عایق این سیم از PVC نوع D ساخته شده بوده و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی دارد. رنگ روکش این کابل معمولا به رنگ مشکی است.

کابل بالابر و اتصال متحرک (افشان)

کابل قابل انعطاف افشان

موارد استفاده از این کابل در داخل وسایل برقی، محیط‌های خشک، داخل لوله‌ها، زیر گچ و همچنین برای ایمنی سیستم روشنایی است. ولتاژ نامی این کابل به دو صورت 500/300 و 750/450 ولت است که موارد استفاده‌ی این دو با یکدیگر متفاوت است. هادی این کابل از جنس مس آنیل شده انعطاف‌پذیر بوده و با استاندارد IEC 60228 یا ISIRI 3084 ساخته می شود و همچنین عایق آن از جنس PVC نوع C است.

کابل قابل انعطاف افشان

کابل قابل انعطاف حفاظ‌دار (افشان)

از این کابل در محیط‌هایی که رطوبت و آب زیادی وجود دارد استفاده می شود. در واقع این کابل می تواند انرژی الکتریکی را برای پمپ‌های شناور چاه‌ها و محیط‌های مرطوب فراهم کند. این کابل عایق بسیار مناسبی برای جلوگیری از ورود آب و رطوبت به داخل سیم دارد. در واقع جنس عایق این کابل از آلیاژ پلیمری با مقاومت بسیار بالا است. جنس هادی این کابل از مس آنیل شده‌ انعطاف‌پذیر با استاندارد IEC 60228 یا ISIRI 3084 بوده و رشته‌های این کابل‌ها به صورت گرد و یا تخت هستند.

کابل قابل انعطاف حفاظ‌دار (افشان)

کابل قدرت (افشان)

کابل قدرت در نیروگاه‌ها، روشنایی خیابان‌ها، تابلوهای توزیع، کنتور برق برای منازل، برای مکان‌هایی که نیاز به حفاظت مکانیکی و الکتریکی است، نیروگاه‌ها و غیره استفاده می‌شود. جنس هادی کابل قدرت از مس آنیل شده مفتولی است که با استانداردIEC 60228) ISIRI 3084) ساخته می‌شود. این کابل دارای روکش میانی از جنس PVC بوده که در نوع ST1 ساخته شده است. این کابل با رنگ های سبز و زرد در بازار به فروش می‌رسد.

کابل کواکسیال RG59

این کابل در شرایطی استفاده می شود که بخواهید سیم و یا کابلی را بدون افت اجرا در محیط‌هایی با مسیرهای زیاد و طولانی بکار ببرید و همچنین در محیط هایی که سیم کشی برق وجود دارد از این کابل استفاده می کنند. این کابل برای دیش و آنتن نیز مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در بسیاری از دوربین های امنیتی AHD – HDCVI HDTVI-CBS این کابل به کار رفته است. جنس روکش آن از پلی اتیلن است و می تواند تصاویر را به صورت کاملا واضح ارسال کند.

کابل کواکسیال RG59

کابل کولری

این کابل معمولا در منازل مسکونی و محیط‌های خشک با احتمال آسیب مکانیکی پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس هادی این کابل از مس تک رشته نرم شده است و عایقی از PVC با رنگ‌های متنوع دارد. ولتاژ این کابل 300 تا 400 ولت است و با ضخامت 7 میلی‌متری ساخته می شود.

کابل مخابراتی زمینی

این کابل برای نصب ثابت و فرستادن سیگنال آنالوگ مورد استفاده قرار می گیرد. هادی این سیم از جنس مس آنیل شده تک مفتولی بوده و عایق آن از PVC است. از این سیم در مکان‌های مختلف استفاده می‌شود و جزو پرکاربردترین انواع سیم‌ها است.

کابل کواکسیال

کابل مخابراتی هوایی

این کابل در مدار فرکانس های صوتی کار می‌کند و مناسب برای نصب در بیرون از ساختمان است. در واقع کابل مخابراتی هوایی در واحدهای صنعتی، شبکه تلفن محلی و مخابرات راه آهن به صورت کابل اولیه و ثانویه مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس هادی از مس آنیل شده مفتولی بوده و عایق آن با پلی اتیلن چگالی بالا مطابق استاندارد ASTM D1248 آمیزه شده است. این کابل بسیار مقاوم است و در برابر نور خورشید آسیب نمی بیند.

کابل مخابراتی هوایی

کابل کواکسیال آنتنی

از کابل کواکسیال آنتنی در کامپیوترها، تلویزیون، ارتباطات رادیو و به طور کلی گیرنده‌ها و فرستنده‌ها استفاده می‌شود. استاندارد این کابل JIS 3501 است و هادی آن با مس آنیل شده تک مفتولی ساخته می‌شود. روکش آن دارای PVC بوده و مقاومت بسیار بالایی دارد.

کابل کواکسیال آنتنی

کلام آخر

در این مطلب در مورد شرکت سیم و کابل برسام با شما صحبت کردیم و ویژگی های این شرکت را به طور کامل برای شما شرح دادیم؛ همچنین تمامی محصولات موجود در این شرکت برای شما نام برده شد و توضیحات کاملی در مورد هر یک از آن‌ها ارائه دادیم.

علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای دسترسی به لیست کامل کارخانجات سیم و کابل ایران و اطلاعات مربوط به آن‌ها، به لینک زیر مراجعه کنید تا از بین ده‌ها شرکت سیم و کابل، مجموعه مورد نظر خود را پیدا کنید.

کارخانجات سیم و کابل ایران، از گذشته تا کنون

356 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط