شرکت لامپ نور

شرکت لامپ نور؛ شرکتی با سابقه و موفق در زمینه تولید انواع لامپ و چراغ روشنایی

12 ساعت قبل راهنمای خرید / معرفی محصولات صنعت برق 175 بازدید

با توجه به نیاز چشمگیر به استفاده از لامپ و چراغ، خرید لامپ با کیفیت و مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مهم است. شرکت تولیدکننده لامپ و چراغ تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت و نوع لامپ گذاشته و بسیار مهم است. یکی از شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع لامپ در کشور، شرکت لامپ نور است. شرکت تولید لامپ نور یکی از شرکت‌های با سابقه در این صنعت است که محصولات با کیفیتی تولید و به بازار عرضه می‌کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت لامپ نور پرداخته و محصولات این شرکت را بیان کنیم.

راهنمای خرید محافظ برق

راهنمای خرید محافظ برق؛ بررسی مهم‌ترین نکات خرید

12 ساعت قبل راهنمای خرید / راهنمای تکه کابل / آموزش در صنعت برق / ایمنی و بهداشت حرفه ای در صنعت برق ومخابرات(HSE) / راهنمای خرید امن 393 بازدید

آیا می‌دانید در زمان خرید محافظ برق بایستی به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ به نظر شما بهترین محافظ برق چه ویژگی‌هایی دارد؟ نوسانات الکتریکی اصلی‌ترین عامل برای آسیب دیدن قطعات برقی هستند. با توجه به قیمت روزافزون قطعات و دستگاه‌های برقی، لازم است که با توجه به راهنمای خرید محافظ برق اقدام به خرید بهترین محافظ نمود.

سیم و کابل اصفهان

شرکت سیم و کابل اصفهان؛ معرفی شرکت و محصولات تولیدی

12 ساعت قبل راهنمای خرید / راهنمای خرید سیم و کابل / تولیدکنندگان سیم و کابل ایران / معرفی محصولات صنعت برق 271 بازدید

آیا شرکت سیم و کابل اصفهان را می‌شناسید؟ به نظر شما قیمت محصولات عرضه شده توسط سیم و کابل اصفهان قابل قبول است؟ مجموعه سیم و کابل اصفهان از جمله شرکت‌های پیشرو در عرصه تولید و عرضه سیم و کابل کشور بوده که فعالیت خود را به صورت تخصصی در سال ۱۳۷۹ آغاز کرد و ما در این راهنما قصد داریم که به بررسی تجهیزات عرضه شده توسط این مجموعه بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

نحوه نصب کات اوت فیوز و برقگیر

توضیح کامل نحوه نصب کات اوت فیوز و برقگیر

13 ساعت قبل آموزش در صنعت برق 1914 بازدید

گستردگی کاربرد کلید غیرقابل قطع زیر بار مذکور به علت سهولت نصب بر روی انواع پایه و همچنین ارزانی در مقایسه با سایر کلیدهای قدرت و سهولت سرویس و نگه‌داری آن می‌باشد. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیشتر با کات اوت فیوز و برقگیر، به نحوه نصب کات اوت فیوز و برقگیر نیز خواهیم پرداخت.

شرکت برق صنعت سالار

شرکت برق صنعت سالار؛ شرکتی با سابقه در زمینه یراق آلات شبکه

1 روز قبل معرفی محصولات صنعت برق 166 بازدید

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در کیفیت یراق آلات شبکه برق، برند و شرکت سازنده آن یراق آلات است. شرکت برق صنعت سالار یکی از شرکت‌های داخلی است که سابقه زیادی در تولید و عرضه انواع یراق آلات شبکه‌های انتقال برق به بازار کشور داشته و محصولات آن از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت برق صنعت سالار پرداخته و برخی از مهم‌ترین افتخارات این شرکت با سابقه داخلی را بیان کنیم.

راهنمای خرید لوله و اتصالات فلکسی برق

راهنمای خرید لوله و اتصالات فلکسی برق

1 روز قبل راهنمای خرید 217 بازدید

یکی دیگر از پراستفاده‌ترین تجهیزات در صنعت ساختمانی لوله فلکسی برق است؛ این لوله از انعطاف‌پذیری و استحکام خیلی خوبی برخوردار است و وظیفه‌اش محافظت از سیم و کابل در برابر عوامل بیرونی است. به طور معمول در لوله فلکسی برق از ورق گالوانیزه استفاده می‌شود که این باعث می‌شود لوله در برابر هرگونه رطوبت و سایش مقاومت خوبی داشته باشد. لوله های فلکسی برق در سایز های ۴، ۶، ۱۱، ۱۳، ۱۶، ۲۱، ۲۵، ۲۹، ۳۶، ۴۲ تولید می‌شوند. ما در این مطلب از «تکه کابل» قصد داریم تا راهنمای خرید لوله و اتصالات فلکسی برق را به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

چرا لامپ ال ای دی بخریم؛ بررسی مهم‌ترین دلایل خرید

1 روز قبل معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق 185 بازدید

لامپ ال ای دی چیست و خرید آن می‌تواند چه مزیت‌هایی برای ما داشته باشد؟ به نظر شما چرا لامپ ال ای دی بخریم؟ لامپ منبع روشنایی مصنوعی بوده که انواع مختلفی دارد؛ یکی از پرطرفدارترینِ نوعِ لامپ‌ها، ال ای دی است. فناوری ال ای موجب کاهش مصرف انرژی و به تبع آن، صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. در ادامه این راهنما قصد داریم دلایلی که موجب می‌شود این لامپ‌ها انتخاب خوبی باشند را مورد بررسی قرار دهیم.

لامپ

لامپ چیست؛ معرفی لامپ و انواع آن

1 روز قبل راهنمای خرید / معرفی و آموزش تجهیزات الکترونیک / راهنمای تکه کابل / معرفی محصولات صنعت برق 273 بازدید

آیا می‌دانید لامپ چیست و انواع مختلف آن چه خصوصیات و تفاوت‌هایی با هم دیگر دارند؟ به نظر شما بهترین لامپ به عنوان یک منبع روشنایی کدام است؟‌ لامپ‌ها یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزات نوری به حساب می‌آیند که می‌توان با کمک آن‌ها روشنایی یک فضای خاص را تأمین کرد. در ادامه این راهنما قصد داریم به معرفی انواع لامپ بپردازیم. با ما همراه باشید.

فیوز مینیاتوری برق

فیوز مینیاتوری برق؛ معرفی، انواع و نحوه نصب

1 روز قبل راهنمای خرید / معرفی و آموزش تجهیزات الکترونیک / آموزش در صنعت برق 341 بازدید

آیا می‌دانید فیوز مینیاتوری برق چیست و چه انواعی دارد؟ فیوز مینیاتوری یکی از مهم‌ترین تجهیزات حفاظت در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه به شمار آمده که هم در تابلوهای صنعتی و هم در جعبه فیوز خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه این راهنما ضمن معرفی این فیوز، به بررسی انواع آن نیز خواهیم پرداخت؛ لذا از شما دعوت می‌کنیم که تا انتها همراه ما باشید.

کولاین

کولر گازی کولاین؛ مشخصات

5 روز قبل آموزش در صنعت برق 3819 بازدید

کولاین یکی از برندهای معتبر آمریکایی تولیدکننده انواع دستگاه‌های خنک‌کننده بوده که کولر گازی از جمله محصولات معروف و پرکاربرد آن است.