شرکت برق صنعت سالار

شرکت برق صنعت سالار؛ شرکتی با سابقه در زمینه یراق آلات شبکه

247 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در کیفیت یراق آلات شبکه برق، برند و شرکت سازنده آن یراق آلات است. شرکت برق صنعت سالار یکی از شرکت‌های داخلی است که سابقه زیادی در تولید و عرضه انواع یراق آلات شبکه‌های انتقال برق به بازار کشور داشته و محصولات آن از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت برق صنعت سالار پرداخته و برخی از مهم‌ترین افتخارات این شرکت با سابقه داخلی را بیان کنیم.

شرکت برق صنعت سالار

شرکت برق صنعت سالار

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، شرکت برق صنعت سالار یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع یراق آلات شبکه‌های انتقال برق در کشور است که کار خود را از سال 1364 شمسی آغاز کرده است. در ابتدا شروع کار و فعالیت، این شرکت اقدام به تولید و عرضه انواع ماشین‌ها و دستگاه‌های فلزکاری، تراشکاری، نجاری و … می‌کرد اما از سال 1370 شمسی این شرکت تغییر کاربری داده و شروع به تولید و عرضه محصولات یراق آلات کابل‌های شبکه به بازار برق کشور نمود.

این شرکت با سابقه از بدو شروع با محیطی نه چندان زیاد و وسیع کار خود را در شهرک صنعتی شمس آباد شهر تهران آغاز نموده و روز به روز پیشرفت کرد. امروزه محیط این کارخانه بالغ بر 10000 متر مربع تخمین زده شده و انتظار می‌رود در آینده نیز با توجه به حجم بازار این شرکت، محیط کارخانه گسترش پیدا کند.

در سال 1384 این شرکت موفق به تولید انواع پایه‌های روشنایی و خدمات گالوانیزه گرم شده و آن‌ها را به بازار عرضه کرد. در سال 1388 هم این شرکت دست به نوسازی دستگاه‌های فرسوده خود زده و آن‌ها را با دستگاه‌های روز اروپا تعویض کرد. همین امر باعث افزایش کیفیت محصولات این شرکت و کسب انواع گواهینامه‌ها، عناوین و افتخارات برای این شرکت با سابقه شد.

این شرکت سابقه دریافت گواهینامه‌های داخلی و بین‌المللی زیادی را در کارنامه دارد که از جمله مهم‌ترین این گوهینامه‌های می‌توان به گواهینامه‌های ISO 90001-2008، ISO 10003-2007، ISO 10001-2007 و ISO 10002-2004 اشاره کرد.

همین گواهینامه‌ها و موارد مهر تاییدی بر کیفیت محصولات شرکت برق‌صنعت سالار کوبیده و باعث شدند تا این شرکت بتواند در انواع زمینه‌های داخلی و خارجی موفق به کسب عناوین و افتخارات مختلف شود. از جمله مهم‌ترین عناوین و افتخارات شرکت برق‌صنعت سالار می‌توان به کسب عنوان بهترین تولیدکننده برج‌ها و پایه‌های روشنایی و تجهیزات توزیع برق در نمایشگاه بین‌المللی برق تهران در سال 1391 شمسی، کسب تندیس طلایی در مراسم جایزه گلد اینترنشنال (gold international) از سازمان ارا کشور سوئیس در سال 2016 میلادی،  کسب تندیس و جایزه الماس از سازمان ای دی اف کشور سوئیس در سال 2018 میلادی و … اشاره کرد.

شرکت برق‌صنعت سالار همواره سعی کرده است با ارائه خدمات نوین و با کیفیت بالا، نقشی موثر در ارتقای سطح صنعت برق کشور ایفا کرده و نام برند خود را در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی مطرح کند. هم‌اکنون این شرکت در زمینه‌های تولید و عرضه انواع یراق آلات توزیع و انتقال نیرو برق، انواع برج‌ها و پایه‌های روشنایی و ارائه انواع خدمات گالوانیزه گرم در کشور فعال بوده و اقدام به عرضه محصولات خود در این زمینه‌ها و حوزه‌ها می‌کند.

نتیجه‌گیری

یکی از شرکت‌های با سابقه فعال در زمینه تولید و عرضه انواع یراق آلات خطوط انتقال برق، شرکت برق صنعت سالار  است. این شرکت با سابقه کار خود را از سال 1370 به طور رسمی در این حوزه آغاز نموده و اقدام به تولید و عرضه انواع یراق آلات شبکه به بازار داخلی کرده است. از جمله محصولات مهم این شرکت می‌توان به تولید و عرضه انواع یراق آلات توزیع و انتقال نیرو برق، انواع برج‌ها و پایه‌های روشنایی و ارائه انواع خدمات گالوانیزه گرم به بازار داخل کشور اشاره کرد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت برق صنعت سالار پرداخته و برخی از مهم‌ترین افتخارات این شرکت با سابقه داخلی را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

247 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط