هود آلتون

راهنمای خرید هود آلتون

210 بازدید راهنمای خرید

برند آلتون را می‌شناسید؟ تاکنون از محصولات آلتون استفاده کرده‌اید؟ اگر به تازگی به خانه جدیدی نقل مکان کرده‌اید که در آشپزخانه آن هود مناسب تعبیه نشده است یا این که تصمیم دارید هود قدیمی منزل خود را تعویض کنید، پیشنهاد می‌کنیم که برند آلتون را در نظر داشته باشید. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیشتر با هود آلتون به معرفی مزایا و معایب این محصول نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

برند آلتون؛ شرکت تولیدکننده لوازم آشپزخانه در ایران

هود آلتون

برند آلتون یکی از مطرح‌ترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده لوازم آشپزخانه در ایران بوده که نام اصلی آن شرکت صنعتی آلبا گاز بوده و با نام تجاری آلتون فعالیت می‌کند. شرکت آلتون در حوزه تولید انواع مختلف اجاق گاز، اجاق گاز صفحه‌ای، فر توکار و انواع هود آلتون فعال است.

هود شرکت آلتون از جمله بهترین محصولات ارائه شده توسط این برند بوده که ساخت ایران است و توانسته با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین هودهای موجود در بازار تبدیل شود. لازم به ذکر است که شرکت آلتون کارخانه تولیدی خود را در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع در فیروز کوه تهران، منطقه صنعتی آینه وزن، دماوند احداث کرده و در خط تولید خود از برترین و پیشرفته‌ترین ماشین آلات استفاده می‌کند. علاوه بر این، کارشناسان آلتون از جمله مجرب‌ترین و متخصص‌ترین کارشناسان به شمار می‌روند.

مزایا و معایب خرید هود آلتون

هودهای ارائه شده توسط برند آلتون هم‌چون سایر محصولات تولیدی دارای مزایا و معایب مختلفی هستند که با شناخت آن‌ها می‌توان خریدی هوشمندانه‌تر و آگاهانه‌تر را تجربه کرد:

  • اصلی‌ترین مزیت هودهای آلتون از نظر کاربران پنهان ماندن آن‌ها در آشپزخانه است. مخفی ماندن هودهای آلتون در آشپزخانه سبب دو چندان شدن زیبایی آشپزخانه می‌شود.
  • هودهای آلتون به صورت قائم بر روی گاز قرار گرفته و تمامی بخش ‌های آن را پوشش می‌دهند.
  • به گفته برخی از مصرف‌کنندگان برخی از مدل‌های هودهای آلتون قدرت موتور کمی دارند که با شناسایی مشخصات هر یک از مدل‌های انتخابی و مقایسه کارایی و قدرت موتور آن‌ها می‌توان از مکش عالی هود آلتون بهره‌مند گردید.

نکات مهم خرید هود آلتون

اگر قصد خرید هودهای ارائه شده توسط برند خوش‌نام آلتون را دارید لازم است که پیش از خرید به امکاناتی که هود ارائه می‌دهد توجه داشته باشید. جدا از امکانات هود موارد دیگری نیز وجود دارد که توجه به آن‌ها در خرید بهتر شما تأثیر به سزایی خواهد داشت. این موارد عبارتند از:

سایز و ابعاد هود مورد نظر

اگر قصد خرید هود آلتون را دارید می‌بایست سایز هود مورد نظر را با در نظر گرفتن ابعاد آشپزخانه و اندازه اجاق گاز خود انتخاب نمایید. به طور معمول برای آشپزخانه‌های بزرگ و اجاق‌های پنج شعله هودهای آلتون سایز ۹۰ گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. چنانچه آشپزخانه شما کوچک است، خرید هود سایز ۷۰ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نصب هود آلتون

مورد بعدی توجه به نحوه نصب هود مورد نظر است. توجه داشته باشید که انواع مختلف هودهای آلتون روش نصب خاصی را می‌طلبند. به عنوان مثال هود مخفی برای نصب به کابینت مناسب نیاز دارد که بخش پایین آن برش صحیح خورده باشد. در حالی که هودهای مورب تولید شده توسط برند آلتون به دیوار بالای اجاق گاز نصب شده و به منظور نصب هود به دیواری ساده و بدون کابینت نیاز خواهد بود. از طرفی برای مدل‌های شومینه‌ای نیازی به کابینت نیست.

سخن پایانی

برند آلتون یکی از معتبرترین برندهای ارائه‌دهنده هودهای آشپزخانه در ایران است که در حوزه تولید انواع مختلف هودهای مورب، پنهان، شومینه‌ای و… فعالیت دارد. آیا تاکنون از هودهای آلتون استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما هود بیمکث بهتر است یا هودهای آلتون؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را با ما و کاربران گرامی تکه کابل در میان بگذارید.

210 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط