هود بیمکث

هود بیمکث؛ ویژگی‌ها، مزایا و معایب

467 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

با ویژگی‌های هود بیمکث آشنایی دارید؟ تاکنون از این محصول استفاده کرده‌اید؟ هود‌های بیمکث از جمله بهترین هودهای آشپزخانه هستند که از لحاظ کیفیت درجه بالایی دارند. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیشتر با امکانات این محصول، به ضرورت خرید آن نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

آشنایی با امکانات هود بیمکث

هود بیمکث

همه ما به دنبال خرید محصولاتی هستیم که بهترین و با کیفیت‌ترین امکانات را داشته باشد. شرکت بیمکث با عرضه انواع هود شومینه‌ای مورب، هود جزیره‌ای، هود مخفی و… در ابعاد، اشکال و رنگ‌بندی متنوع توانسته است انقلابی نوین در بازار این محصولات بر پا کند! از آن‌جایی که وجود و تعبیه یک هود با کیفیت در هر آشپرخانه‌ای جزو واجبات به حساب می‌آید، لازم است بدانید که این هود با تکیه بر ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود می‌تواند شما را به برآورده کردن نیازهایتان بسیار نزدیک کند. از جمله امکانات ویژه این محصولات می‌توان به داشتن ریموت کنترل، صفحه نمایش‌گر، سنسور، درب اتوماتیک، فیلتر ذغالی، فیلترهای آلومینیومی قابل شست‌وشو، بدنه استیل ضد لک و… اشاره کرد.

مزایا و معایب هود بیمکث از دیدگاه شما

این محصول طبق نظر مصرف‌کنندگان از مزایا و معایب زیر برخوردار است:

مزایای هودهای بیمکث

  • قدرت موتور و مکش این محصول بالا و ایده‌آل است؛
  • هودهای بیمکث مجهز به موتور سوپر سایلنت هستند؛
  • این دستگاه هنگام کارکرد صدای بسیار کمی تولید می‌کند؛
  • هود بیمکث مجهز به صفحه نمایش دیجیتال است؛
  • از دیگر مزیت‌های خرید این محصول می‌توان به مجهز بودن به سنسور تشخیص دود اشاره کرد؛
  • تنوع در طراحی محصولات مذکور بالا است.

معایب هودهای بیمکث

هر محصولی در کنار مزیت‌هایی که دارد ممکن است هنگام استفاده عیب و ایرادی را نیز از خود نشان دهد. از جمله ایراداتی که طبق نظر کاربران این محصول دارد تنها در نمونه زیر کابینتی آن مشاهده شده که فیلتر آن زود کثیف می‌شود، دور موتور کم است و این مدل از هود بیمکث صدای تقریباً زیادی تولید می‌کند.

نگاهی بر کارخانه تولیدکننده هود بیمکث

شرکت بیمکث برای اولین بار فعالیت خود را در حوزه طراحی و تولید هودهای مخصوص آشپزخانه در سال ۱۳۶۰ آغاز کرد و از آن موقع تا به امروز علاوه بر هود در زمینه تولید محصولات دیگری نظیر اجاق گازهای صفحه‌ای، سینک ظرفشویی، مایکرو ویو و… نیز فعالیت کرده است. از جمله ویژگی‌های این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیاست تولید در این شرکت بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین ابزارآلات و تکنولوژی‌های مدرن تحت نظر کارشناسان مجرب داخلی و خارجی است.
  • محصولات ارائه شده توسط این شرکت علاوه بر ایران در بازارهای خارجی نیز طرفداران مخصوص به خود را دارند.
  • این شرکت برای تمامی محصولات خود خدمات پس از فروش در نظر گرفته که خریداران را نسبت به خرید این محصولات مطمئن‌تر می‌کند.

ضرورت خرید هود بیمکث چیست؟

ممکن است شما هم به عنوان یک خریدار این سوال برایتان پیش بیاید که اصلاً چرا باید هود‌های بیمکث را خریداری کنیم؟! آیا این محصولات از کیفیت مناسبی برخوردار هستند؟ در ادامه با ذکر دلیل به شما خواهیم گفت که چرا خرید این محصولات نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید:

  • بدون شک شرکت بیمکث از جمله بهترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده هود در ایران بوده و می‌توان متوجه این اعتبار با صادرات محصولات بیمکث به کشورهای خارجی شد.
  • با گذر بیش از ۳۰ سال از فعالیت این شرکت، هنوز هودهای ارائه شده توسط بیمکث با بهره‌گیری از استانداردهای جهانی توانسته است در بازار در صدر جدول برترین‌ها قرار گیرد.
  • هودهای بیمکث در ابعاد و اشکال مختلف هم‌چون هودهای مورب، هودهای زیرکابینتی، هودهای مخفی، هودهای شومینه‌ای و هودهای جزیره‌ای طراحی و تولید شده و قابل خرید هستند.
  • هر یک از مدل‌های هودهای بیمکث متناسب با نوع خاصی از آشپزخانه‌ها طراحی شده و پاسخ‌گوی سلایق و محیط‌های مختلف هستند.
  • انواع هودهای بیمکث دارای دو موتور هستند و برخی از مدل‌های آن‌ها دارای فیلتر آلومینیومی قابل شست‌وشو بوده و برخی دیگر از فیلتر ذغالی استفاده می‌کنند.

سخن پایانی

شرکت بیمکث یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده هودهای آشپزخانه در ایران بوده که به دلیل کیفیت بالا، تقاضا برای محصولات بیمکث در خارج از ایران نیز زیاد است. آیا تاکنون از محصولات بیمکث استفاده کرده‌اید؟ اگر تجربه استفاده از هودهای بیمکث را دارید، لطفاً تجربیات و پیشنهاد خود را با ما و کاربران عزیز تکه کابل به اشتراک بگذارید.

467 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط