لوستر چوبی گل نیلوفر

لوستر چوبی گل نیلوفر؛ مزایا، انواع و نکات خرید

444 بازدید راهنمای خرید / معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق

آیا می‌دانید لوستر چوبی گل نیلوفر چیست و برای چه محیط‌هایی مناسب است؟ لوسترها از جمله لامپ‌های روشنایی تزئینی شاخه‌دار بوده که دارای تعدادی لامپ یا شمع هستند و از یک سقف به حالت معلق قرار می‌گیرند. لوسترهای چوبی از جمله انواع پرطرفدار این نوع از ابزارهای تأمین روشنایی بوده که در این راهنما ضمن آشنایی بیش‌تر با آن، به معرفی مدل گل نیلوفر نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

لوستر چوبی و انواع مختلف آن

لوستر چوبی گل نیلوفر

همان‌‌طور که می‌دانید در لوسترهای مدرن و امروزی به دلیل جلوگیری از بروز آتش‌سوزی و افزایش ایمنی به ندرت از شمع استفاده شده و عموماً لامپ کاربرد دارد. لوسترهای چوبی از جمله لوسترهای پرطرفدار و شیک بوده که در طرح‌های مختلف در اماکن گوناگون به منظور تأمین روشنایی فضا مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از لوسترهای پرفروش و محبوب به دلیل تنوع بالا، قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی که دارند، انتخاب بسیار ایده‌آلی برای طراحی دکوراسیون به حساب می‌‌آیند.

لوستر چوبی گل نیلوفر از جمله مدل‌های پرطرفدار این نوع از لامپ‌های روشنایی بوده که شما عزیزان می‌توانید برای خرید آن، وب‌سایت تکه کابل را مورد بررسی قرار دهید.

اما پیش از خرید، توصیه ما این است با نکات خرید این محصول آشنا شوید. توجه به این نکات به شما کمک می‌کند لوستر مناسب‌تری با دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کرده و از خرید خود پشیمان نشوید! در ادامه با این نکات آشنا خواهیم شد:

نکات خرید لوستر چوبی گل نیلوفر

لوستر چوبی گل نیلوفر

در حالت کلی ۵ نکته اصلی برای خرید این محصولات وجود داشته که با شناخت و رعایت آن‌ها نه تنها مدل گل نیلوفر بلکه هر نوع مدل لوستر دیگری را نیز می‌توان با آگاهی بالاتری خریداری نمود.

۱. به مدل لوستر توجه کنید

اولین نکته‌ای که لازم است حین خرید این محصول به آن توجه داشته باشید، مدل لوستر است. لوسترها ضمن داشتن جنس و رنگ مخصوص در مدل‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. افزون بر این، لوسترهای چوبی از لحاظ شکل بدنه نیز با یک دیگر متفاوت هستند. از مدل‌های کلاسیک گرفته تا فانتزی، مدرن و سنتی هر یک از ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود برخوردارند. به منظور انتخاب مدل لوستر تنها کافی است محیطی که می‌‌خواهید از لوستر در آن استفاده کنید را در نظر بگیرید و متناسب با آن بهترین مدل را انتخاب نمایید.

۲. تعداد شاخه‌های لوستر چوبی گل نیلوفر

پیش از خرید لوستر خوب است بدانید لوسترهایی که جهت شاخه‌های آن‌ها رو به پایین بوده از لحاظ پخش نور عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند؛ اما این مورد را هم در نظر بگیرید که روشنایی مضاعف آن‌ها تنها ۱۰ درصد بیش‌تر بوده و می‌توان مدل‌هایی که شاخه‌های آن‌ها رو به بالا بوده را نیز با کمک لامپ‌هایی با وات بیش‌تر، پرنورتر کرد و میزان پخش نور آن‌ها را افزایش داد.

۳. متراژ محیط برای انواع لوستر چوبی حائز اهمیت است

یکی از مهم‌ترین نکاتی که لازم است برای انتخاب و خرید لوسترهای چوبی مد نظر قرار دهید، متراژ محیط و تعداد جای لوستر در محیط مورد نظر است. علاوه بر این، تعداد شاخه‌های لوستر نیز حائز اهمیت خواهد بود.

۴. ارتفاع سقف را دست کم نگیرید!

فرقی ندارد که نسبت به خرید لوستر چوبی گل نیلوفر اقدام کرده‌اید یا هر مدل دیگری! آن‌چه که اهمیت دارد این است که یک لوستر شاخه‌ای چوبی می‌بایست با ارتفاع سقف هم‌خوانی داشته باشد تا سبب برهم زدن دکوراسیون منزل نشده و هم این که مشکلی در رفت و آمد برای ساکنین منزل ایجاد نکند.

۵. به لامپ‌های به کار رفته در لوستر چوبی دقت کنید

لامپ‌های مصرفی برای انواع لوستر چوبی گل نیلوفر می‌بایست از نوع کم مصرف باشند؛ چرا که جنس سرپیچ‌های لوسترهای چوبی معمولاً از باکالیت بوده که در واقع بهترین و با کیفیت‌ترین نوع سرپیچ در فرآیند تولید لوسترها به حساب می‌آیند. بهره‌گیری از لامپ‌هایی که منسوخ شده یا این که پر مصرف رشته‌ای هستند سبب خرابی سرپیچ و اتصالی در لوستر خواهد شد.

علاوه بر این، لامپ‌های بی کیفیت به دلیل حرارت بالایی که دارند موجب ترکیدگی و شکستن حباب‌های لوستر چوبی شده و به همین خاطر بهتر است که به هیچ وجه از آن‌ها بهره‌گیری نشود. بهترین نوع لامپ‌های مصرفی در لوسترهای چوبی، لامپ‌های کم مصرف ال ای دی و اس ام دی بوده که ضمن برخورداری از مصرف پایین، حرارتی نیز نداشته و موجب ایجاد مشکل در لوستر نمی‌شوند.

مزایای استفاد از لوستر چوبی گل نیلوفر چیست؟

لوستر چوبی گل نیلوفر

بهره‌گیری از این نوع لوسترها در محیط‌های مختلف مزیت‌های فراوانی را در پی دارد و به همین خاطر گزینه‌ای ایده‌آل برای خانه محسوب می‌شوند. در ادامه با مهم‌ترین مزیت‌های این نوع لوسترها آشنا خواهیم شد:

  • زیبایی بالا و منحصربه‌فرد بودن ظاهر؛
  • قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با سایر لوسترها؛
  • برخورداری از خاصیت رنگ‌پذیری؛
  • سازگاری بالا با دکوراسیون‌های مختلف؛
  • پخش نور ایده‌آل در محیط؛
  • کم مصرف.

لوستر چوبی مناسب چه فضایی است؟

لوسترهای چوبی مدل گل نیلوفر و سایر طرح‌های موجود در بازار در دکوراسیون‌های داخلی که در آن‌ها از چوب به عنوان عنصر اصلی بهره‌گیری شده، مورد استفاده قرار می‌گیرند. فرقی ندارد که چیدمان فضای دکوراسیون شما کلاسیک است یا مدرن؛ چوب با هر دو سبک سازگاری کافی خواهد داشت. لوستر از جمله وسایل زینتی و کاربردی در منازل بوده که با در نظر گرفتن اشکال و انواع مختلف آن، می‌تواند در بخش‌های مختلفی از منزل به عنوان ابزار تأمین‌کننده روشنایی مورد استفاده قرار گیرد.

اما این محصول پیش از این که جنبه زیباسازی داشته باشد، می‌بایست از نظر پخش نور مورد بررسی قرار گیرد. در حقیقت، میزان نوری که در یک محیط نیاز دارید، در انتخاب و خرید بهترین لوستر چوبی موثر خواهد بود. لوسترهای چوبی در اشکال و انواع متنوع در بازار موجود بوده و تقریباً پاسخ‌گوی هر نوع سلیقه‌ای هستند.

از چوب برای پایه اصلی، شاخه‌ها و حتی پوشش حباب در این نوع از لوسترها بهره‌گیری می‌شود. برای انتخاب بهترین نوع لوستر چوبی کافی است که دیزاین و فضای منزل خود را مورد بررسی قرار داده و با بررسی سبک محیط و هماهنگی و سازگاری آن با سایر اجزای حاضر در محیط بهترین گزینه را به طوری که موجب افزایش آرامش در فضا شود، انتخاب نمایید.

سخن پایانی

لوسترهای چوبی از جمله پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین لوسترهای موجود در بازار بوده که بهره‌گیری از آن‌ها مزیت‌های فراوانی را در پی دارد. لوستر چوبی گل نیلوفر نمونه‌ای از لوسترهای چوبی است که شما عزیزان می‌توانید برای خرید آن فروشگاه تکه کابل را مورد بررسی قرار دهید. آیا تاکنون از این لوستر در منزل خود استفاده کرده‌اید؟ اگر پاسخ بله است، لطفاً تجربه استفاده خود از این ابزار روشنایی را با ما در میان بگذارید.

444 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط