کولر آبی آکوا مدیا

کولر آبی آکوا مدیا؛ بهترین برند ارائه‌دهنده کولر سلولزی

86 بازدید راهنمای خرید / تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان

کولرهای آبی در کنار کولرهای گازی به عنوان پرکاربردترین سیستم‌های خنک‌کننده به حساب می‌آیند که از جمله پیشرفته‌ترین انواع آن می‌توان به کولرهای سلولزی اشاره داشت. کولر آبی آکوا مدیا مدل سلولزی بحث اصلی ما در این راهنما بوده که در کنار معرفی ویژگی‌های این محصول، یکی از معروف‌ترین مدل‌های سلولزی کولر آکوا مدیا را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

معرفی کولر آبی آکوا مدیا: مدل سلولزی

کولر آبی آکوا مدیا

یکی از دغدغه‌های اصلی مردم در روزهای گرم تابستانی پیدا کردن روشی برای کاهش گرمای محیط کار و منزل است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن انواع مختلف وسایل سرمایشی می‌توان تا حد زیادی به این نیاز اساسی در فصول گرم سال پاسخ داد. کولرهای آبی و گازی به عنوان اصلی‌ترین تجهیزات سرمایشی در ساختمان‌ها محسوب می‌شوند. زمانی که امکان استفاده از کولر گازی وجود نداشته باشد یا این که مصرف‌کننده بخواهد هزینه پایین‌تری را بابت تجهیزات سرمایشی بپردازد، استفاده از کولرهای آبی به یکی از متداول‌ترین روش‌های کاهش دمای محیط تبدیل می‌شود.

کولر آبی آکوا مدیا چیست؟

کولرهای سلولزی یا کولرهای زیرسقفی از جمله جدیدترین کولرهای آبی موجود در بازار بوده که در ساختار آن‌ها برای خنک‌سازی هوا به جای بهره‌گیری از پوشال، از پدهای سلولزی که فاقد رسوب و شوره هستند استفاده می‌شود. در حقیقت، کولرهای سلولزی نسل جدید تجهیزات سرمایشی به حساب می‌آیند که همواره دستخوش تغییرات در پی روی کار آمدن فناوری‌های جدید در صنعت تولید کولر آبی شده‌اند. این دستگاه‌ها می‌توانند امکانات بسیار کارآمد و مفیدی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند؛ از جمله مزیت‌ها و امکانات این محصولات می‌توان به بازدهی و خنک‌کنندگی بالاتر، مقاومت و پایداری عالی و قیمت مقرون به صرفه آن‌ها اشاره داشت.

اگر در مناطق گرم و خشک زندگی می‌کنید و به دنبال راه حلی کارآمد برای فرار از گرمای تابستان هستید، کولر آبی آکوا مدیا مدل سلولزی می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای شما باشد.

معرفی انواع کولر سلولزی

کولرهای سلولزی در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که شناخت آن‌ها می‌تواند به شما خریداران عزیز کمک کند بهترین مدل کولر را برای خود خریداری نمائید:

کولر سلولزی پلیمری

از جمله پرطرفدارترین و بهترین کولرهای آبی موجود در بازار می‌توان به کولرهای آبی پلیمری اشاره داشت که عموماً در انواع پرتابل بالازن، پایین‌زن و روبه‌رو زن طراحی شده و روانه بازار می‌شوند. قابل ذکر بوده که از این نوع کولرها می‌توان در محیط‌های مختلف صنعتی، اداری، خانگی و تجاری استفاده نمود. کولرهای سلولزی پلیمری استهلاک کم‌تری داشته و نیازی به سرویس سالانه نخواهند داشت؛ چرا که این دستگاه‌ها فاقد قطعات مکانیکی هم‌چون تسمه، شفت، فولی و… هستند. علاوه بر این، پلیمرهای به کار رفته در ساختار این محصول باعث می‌شود که وزن کولر به طرز چشم‌گیری کاهش یافته و در برابر اشعه فرابنفش و نور خورشید نیز مقاومت عالی از خود نشان دهد.

کولر سلولزی پرتابل

کولرهای پرتابل نوعی کولر آبی قابل حمل هستند که این روزها به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند. کولر آبی آکوا مدیا مدل پرتابل برای خنک کردن محیط‌های کوچک مثل ادارات و اتاق خواب گزینه‌ای مناسب و بهینه محسوب می‌شود. این کولرها در انواع پایه‌دار، بدون پایه و رومیزی طراحی و عرضه شده که برخی از آن‌ها دارای چرخ برای حمل و جابه‌جایی هستند.

کولر سلولزی کنترل‌دار

مدل بعدی کولر آبی سلولزی کنترل‌دار بوده که از نوع پرتابل و ثابت قابل استفاده هستند. در حقیقت امکان استفاده از این کولرها هم به صورت کنترل از راه دور و هم بدون امکان کنترل از راه دور فراهم است. در صورتی که پنل کنترل‌کننده کولر درون ساختمان نصب شود، امکان خاموش یا روشن کردن آن از راه دور فراهم خواهد بود. شایان ذکر است که این قابلیت یکی از امتیازات اصلی تجهیزات سرمایشی مذکور به حساب می‌آید.

اگر بخواهیم کولرهای سلولزی را از جنبه ظرفیت نیز دسته‌بندی کنیم، می‌توانیم بگوئیم که این دستگاه در ظرفیت‌های مختلف 3500، 4000، 5000، 6000، 7000، 10000، 12000، 15000 و 18000 قابل خرید است.

مزیت‌های استفاده از کولر آبی آکوا مدیا مدل سلولزی

کولر آبی آکوا مدیا

  • بازدهی عالی و جلوگیری از بروز حساسیت فصلی
  • جلوگیری از ورود مواد مضر به داخل فضا
  • طول عمر بالا و کنترل هوشمند
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه
  • سیستم شست‌وشوی خودکار
  • مصرف انرژی مقرون به صرفه
  • متعادل نمودن رطوبت موجود در هوا
  • عدم تغییر شکل پدهای سلولزی
  • مقاومت در برابر اکسید شدن
  • نرخ کم رسوب‌گذاری
  • نصب سریع و آسان
  •  و…

مهم‌ترین نکات خرید کولرهای آبی سلولزی آکوا مدیا

  •  اولین و مهم‌ترین مسئله قیمت این دستگاه بوده که متناسب با مدل کولر و بسته به این که پرتابل یا ثابت است، متغیر خواهد بود.
  • خرید این محصول باید بعد از در نظر گرفتن متراژ دقیق محیط مورد نظر صورت گیرد.
  • برند ارائه‌دهنده کولر یکی از مهم‌ترین مسائلی بوده که هنگام خرید این تجهیزات سرمایشی باید در نظر داشته باشید. توصیه می‌شود قبل از خرید حتماً اعتبار برند سازنده کولر آبی را بسنجید.
  • به ظرفیت کولر و مدل آن توجه فرمائيد.
  • بهتر است پیش از خرید کولر نیازسنجی درست انجام گیرد و متناسب با بودجه خرید انجام شود.

بهترین کولر سلولزی آکوا مدیا

کولر سلولزی آکوا مدیا مدل Megamedia-ak3500 محصولی با کیفیت بالا و صادراتی بوده که در فرآیند تولید آن از برترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات و متریال اولیه بهره‌گیری شده است. شایان ذکر است که این محصول دارای استاندارد CE صادرات به حوزه اروپا بوده و پیش از عرضه کلیه آزمون‌های کیفی استاندارد ملی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول که آن را به یک کولر ایده‌آل مبدل کرده است می‌توان به موتور قدرتمند و باکیفیت، پنل دیجیتال، ریموت کنترل، طراحی گرافیکی ایده‌آل آمپرهای نمایشگر وضعیت، پشه‌گیر توری و اواپریتور سلولزی، چرخ‌های 360 درجه و… اشاره داشت.

سخن پایانی

کولرهای آبی از جمله تجهیزات کاربردی و مفید در فصول گرم سال برای خنک کردن محیط‌های مختلف هستند که برند آکوا مدیا یکی از چندین برند برتر ارائه‌دهنده دستگاه‌های مذکور است. کولر آبی آکوا مدیا مدل سلولزی در مقایسه با مدل‌های پوشالی مزیت‌های فراوانی را به ارمغان می‌آورد. آیا تجربه استفاده از این تجهیزات سرمایشی را دارید؟ به نظر شما کولر سلولزی آکوا مدیا مدل Megamedia-ak3500 ارزش خرید دارد؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون کولر آبی آکوا مدیا با ما و کاربران عزیز وب سایت تکه کابل در میان بگذارید.

86 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط