کولر آبی تیوان

کولر آبی تیوان؛ معرفی مدل پرتابل و ویژگی‌های آن

74 بازدید راهنمای خرید / تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان

آیا تاکنون از برند تیوان خرید کرده‌اید؟ به نظر شما کولر آبی تیوان ارزش خرید دارد؟ از گذشته تا به امروز یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین وسایلی که در خانه‌های ما ایرانیان مورد استفاده قرار می‌گیرد، کولر است کولرهای آبی در مقایسه با کولرهای گازی مزیت‌های فراوانی دارند و به همین خاطر بیش‌تر مردم برای فرار از گرمای تابستان ترجیح می‌دهند از کولرهای آبی استفاده کنند. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیش‌تر با این محصول، به معرفی کولر آبی پرتابل تیوان نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در مورد کولر آبی تیوان بدانید!

کولر آبی تیوان

کولرهای آبی در دسته‌های مختلفی نظیر کولر آبی پوشالی یا معمولی، کولرهای آبی سلولزی و کولرهای پرتابل یا قابل حمل در بازار موجود هستند که می‌توان بسته به نیاز و بودجه اقدام به خرید هر یک از این محصولات کرد. در این راهنما تمرکز ما بر روی کولرهای قابل حمل یا پرتابل ارائه شده توسط برند تیوان است؛ بنابراین پیش از هر چیزی لازم بوده که نگاهی بر چیستی کولرهای آبی پرتابل داشته باشیم:

معرفی کولر آبی پرتابل

کولرهای آبی پرتابل برخلاف سایر کولرهای موجود در بازار دارای ابعادی کوچک‌تر هستند و برای نصب و راه‌اندازی و در نهایت خنک‌سازی هوا به کانال‌کشی نیازی ندارند. در حقیقت، کولرهای مذکور نمونه‌ای عالی از وسایل سرمایشی برای فضاهای کوچک با متراژ پایین هم‌چون اتاق کار یا اتاق خواب به حساب می‌آیند.

در ساختار این کولرها یا از پوشال و یا از پدهای سلولزی بهره‌گیری شده که هر یک از آن‌ها از جنبه‌های مختلفی با یک‌دیگر در تضاد هستند. به عنوان مثال کولرهای پرتابل که از سیستم سلولزی برای خنک کردن هوای خانه استفاده می‌کنند، فاقد رسوب و شوره بوده و میزان بازدهی آن‌ها در خنک‌سازی هوا به مراتب در مقایسه با کولرهای آبی پرتابل پوشالی بیش‌تر است. خریداران می‌توانند انواع کولرهای آبی پرتابل را در مدل‌های رومیزی، بدون پایه و پایه‌دار و… خریداری کنند. اما مزیت اصلی خرید کولر آبی تیوان مدل قابل حمل در چیست؟

مزایای کولر آبی پرتابل

کولر آبی تیوان

این کولرها در مقایسه با مدل پوشالی یا معمولی و کولرهای سلولزی که ابعاد بزرگ‌تر و قیمت بیش‌تری دارند، مقرون به صرفه‌تر بوده و بهره‌گیری از آن‌ها ضمن خنک‌سازی عالی هوا مزیت‌های دیگری را نیز به همراه دارد. این مزایا عبارتند از:

  • برای نصب کولر آبی پرتابل به کارشناس یا متخصص نیازی نبوده و می‌توان به راحتی با توجه به دستورالعمل نصب اقدام به راه‌اندازی این وسیله سرمایشی کرد.
  •  از آن‌جایی که کولرهای مذکور چرخ‌دار یا رومیزی هستند و ابعاد کوچکی نیز دارند، می‌توان آن‌ها را به راحتی جابه‌جا کرد.
  • کولرهای آبی مجهز به یک مخزن آب مقاوم و ایده‌آل هستند؛ به همین خاطر در زمان قطعی آب می‌توان از آن‌ها به سهولت استفاده کرد.
  • در کنار مصرف پایین آب و برق، کولرهای مذکور از قابلیت تنظیم جهت باد به 4 طرف مختلف نیز برخوردار بوده و موجب پخش هوایی خنک و مطبوع در فضای مورد نظر می‌شوند.
  • قیمت کولر آبی تیوان پرتابل در مقایسه با سایر کولرها ارزان‌تر است.

بهترین کولر آبی تیوان مدل پرتابل

اکنون که با چیستی کولرهای آبی پرتابل و مزیت‌های استفاده از این محصول مدرن و کاربردی آشنا شدیم، در این بخش می‌خواهیم یکی از مدل‌های پرطرفدار کولرهای آبی تیوان را به شما معرفی کنیم:

کولر آبی 2500 تیوان مدل PC-2500

کولر آبی پرتابل تیوان 2500 از جمله محصولات پرفروش بین برندهای مختلف عرضه‌کننده کولر آبی به حساب می‌آید که ضمن برخورداری از راندمان خنک‌کنندگی ایده‌آل به علت مجهز بودن به پدهای سلولزی آنتی باکتریال برای استفاده در مناطق گرم و خشک گزینه‌ای مناسب و کاربردی محسوب می‌شود. همان‌طور که از نام این کولر مشخص بوده، پرتابل و یا قابل حمل است. به همین خاطر در بخش تحتانی محصول چرخ‌هایی تعبیه شده که به عنوان پایه عمل کرده و امکان جابه‌جایی کولر را فراهم می‌سازد. شما می‌توانید از این کولر برای اماکنی که متراژ پایین دارند (مثل مغازه، کانکس، اتاق نگهبانی و…) برای خنک‌سازی محیط استفاده نمائید.

ناگفته نماند که امکان پر کردن مخزن این کولر به صورت دستی یا با اتصال مستقیم شیر آب فراهم بوده و فرایند نصب و راه‌اندازی بسیار ساده‌ و کاربر پسندی دارند. در ساختار این محصول از پدهای سلولزی بهره‌گیری شده و به همین خاطر بازدهی خنک‌کنندگی آن بالا است. در ادامه با ویژگی‌های فنی کولر آبی تیوان 2500 آشنا خواهیم شد:

مشخصات فنی کولر پرتابل تیوان 2500

  • این کولر مجهز به موتور دو سرعته است.
  • از این محصول می‌توان به عنوان فن یا کولر بهره‌گیری کرد.
  • کولر پرتابل تیوان 2500 مجهز به دهانه خروجی باد به قطر 35 سانتی‌متر با قابلیت چرخش 360 درجه است.
  • این کولر مطابق با استانداردهای جهانی و ایمنی عالی ساخته شده است؛ به همین جهت می‌توان از آن با خاطری آسوده برای خنک کردن اماکنی با متراژ کم استفاده نمود.

مهم‌ترین نکات نصب کولر آبی تیوان پرتابل

  • توصیه می‌شود کولر مورد نظر را در منطقه‌ای نصب کنید که چندان نیازی به جابه‌جایی آن نباشد.
  • بهتر است که کولر پرتابل را در نزدیکی درب یا پنجره نصب کنید.
  • پیشنهاد می‌شود خروجی هوای کولر به سمت تجهیزات الکترونیکی قرار نگیرد.
  • چنان‌چه قصد نصب یا سرویس کولر را دارید، از عدم اتصال آن به برق اطمینان حاصل کنید.
  • توصیه می‌شود کولر تیوان پرتابل را در نزدیکی پرده و سطوح نرم قرار ندهید.
  • اگر می‌خواهید مخزن آب کولر را به صورت دستی پر کنید، مراقب باشید که سایر تجهیزات الکترونیکی و قطعات دیگر کولر خیس نشود.

سخن پایانی

کولرهای آبی از جمله بهترین و کارآمدترین محصولات سرمایشی هستند که می‌توان از آن‌ها در فصول گرم سال برای فرار از گرما و تابستان در مناطق گرم و خشک بهره‌گیری کرد. این محصولات دارای انواع مختلفی بوده که در این راهنما به معرفی یکی از بهترینِ آن‌ها؛ یعنی کولر آبی تیوان پرتابل مدل 2500 پرداختیم. آیا تجربه استفاده از کولرهای پرتابل را دارید؟ به نظر شما کولرهای آبی بهتر هستند یا کولرهای گازی؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون ویژگی‌ها و بازدهی خنک‌کنندگی کولر آبی تیوان با ما و کاربران محترم وب سایت تکه کابل در میان بگذارید.

74 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط