کولر گازی مجیک

کولر گازی مجیک؛ معرفی برند سازنده، مزایا و معایب

221 بازدید تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان

برند مجیک را می‌شناسید؟ تاکنون از کولر گازی مجیک استفاده کرده‌اید؟ مجیک از جمله برندهای برتر در زمینه تولید محصولات و لوازم خانگی به حساب می‌آید. این برند کره‌ای طیف مدل‌های گسترده‌ای از کولرهای گازی را به بازار عرضه می‌کند که هر یک از آن‌ها از ویژگی‌های مخصوصی برخوردار هستند. در ادامه این راهنما به بررسی مزایا و معایب کولرهای گازی مجیک خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

معرفی کولر گازی مجیک

کولر گازی مجیک

همان‌طور که می‌دانید، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین تجهیزات در هر خانه‌ای، سیستم تهویه مطبوع است. از گذشته تا به امروز بشر به دنبال بهترین سیستم سرمایشی و گرمایشی بوده تا بتواند دمای هوای محیط اطراف خود را به درجه ایده‌آل برساند. در فصول گرم سال به یک سیستم برودتی مناسب نیاز است تا بتوان گرمای طاقت‌فرسا را تحمل کرد. برندهای متعددی در زمینه طراحی و ارائه این سیستم‌ها در بازار در حال فعالیت هستند و سالانه مدل‌های متنوعی را تولید و روانه بازار می‌کنند.

کولرهای گازی در میان انواع مختلف سیستم‌های تهویه مطبوع کارایی بسیار زیادی داشته و علاوه بر ساختمان‌های مسکونی در سایر اماکن با کاربری‌های تجاری و اداری نیز به کار گرفته می‌شود. از آن‌جایی که نیاز و تقاضا برای کولرهای گازی با توجه به شرایط اقلیمی کشور بالا بوده، کمپانی‌های مختلف همواره در ساخت و عرضه این محصول با یک‌دیگر در حال رقابت هستند. اگر شما هم قصد خرید کولر گازی را دارید و با برندهای مختلف در بازار مواجه شده و انتخاب برایتان سخت شده است، اصلاً نگران نباشید! چرا که با شناخت و بررسی مزیت‌ها و معایب هر یک از این برندها می‌توانید در نهایت بهترین و مناسب‌ترین نوعِ کولر گازی را خریداری نمائید.

معرفی برند مجیک؛ سازنده انواع کولرهای گازی

شرکت تانگ یونگ مجیک مرسوم به مجیک در سال 1981 میلادی برابر با 1360 شمسی در کره جنوبی راه‌اندازی شد. این شرکت با استفاده از بهترین قطعات و ماشین‌آلات و تکیه بر دانش تخصصی پرنسل خود توانست در بازه زمانی کوتاه مدت در زمینه تولید سیستم‌های مختلف گرمایشی و سرمایشی در کره جنوبی سر و صدا کند. این شرکت علاوه بر کولرهای گازی در زمینه طراحی و تولید محصولات دیگری نظیر آب‌سردکن، بخارشوی و ظرف‌شویی نیز به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. از آن‌جایی که در ساختار کولر گازی مجیک از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای بهره‌گیری می‌شود، کیفیت نهایی این محصولات نیز بسیار بالا است.

در حقیقت می‌توان گفت که برند مجیک در صنعت لوازم خانگی از جمله برندهای پیشرو به حساب آمده و محصولات تولیدی خود را اعم از کولرهای گازی مجیک به بیش از 60 کشور در دنیا و همچنین ایران صادر می‌کند.

جالب است بدانید که برند مجیک توانسته است در حوزه تولید سیستم‌های تهویه مطبوع و کولرهای گازی بسیار موفق عمل کند، تا جایی که در سال‌های 2003 الی 2007 توانست رتبه برتر تولید لوازم خانگی در کره جنوبی و همچنین قاره آسیا را ازآن خود کند. ناگفته نماند که در سبد محصولات این برند، تولیدات دیگری نظیر فریزر، یخچال، تلویزیون و لباس‌شویی نیز وجود داشته و توانسته است که در بازار رقابتی لوازم الکترونیکی خانگی جایگاه بسیار بالایی را کسب کند.

انواع کولر گازی مجیک از لحاظ پنل

کولر گازی مجیک

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که لازم است در زمان خرید کولرهای گازی مجیک در نظر داشته باشید، توجه به انواع مختلفِ مدل‌های این محصول است. با شناسایی این محصولات و ویژگی‌هایی که دارند، می‌توانید بهترین و ایده‌آل‌ترین کولر گازی را برای منزل خود خریداری نمایید. در حالت کلی، برند مجیک کولرهای گازی خود را در ظرفیت‌های مختلف 9000 الی 36000 در بازار عرضه کرده و تا بتواند نیاز گرمایشی / سرمایشی تمامی فضاها با متراژهای مختلف را به خوبی و با کیفیت عالی تأمین کند.

از آن‌جایی که انواع کولر گازی مجیک قدرت خنک‌کنندگی بالا و عملکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی دارند، می‌توان از آن‌ها در چهار فصل سال استفاده کرد. قابل ذکر است که برند مجیک در خطوط تولید خود به ظاهر پنل داخلی کولر اهمیت ویژه‌ای داده و به همین دلیل، کولرهایی با ظاهری مناسب و ایده‌آل عرضه می‌کند. خریداران می‌توانند انواع کولرهای گازی مجیک را در مدل‌های متنوع پنل «کلاسیک»، «جنتل»، «لورد»، «ونوس» و «ژوپیتر» خریداری نمایند.

انواع کولر گازی مجیک از لحاظ نصب

کولرهای گازی ارائه شده توسط برند مجیک از نظر موقعیت نصب عمدتاً دیواری هستند. جالب است بدانید که برند کره‌ای مجیک با هدف کاهش مصرف انرژي و همچنین جلوگیری از اتلاف هزینه‌های برق در فرآیند تولید این محصول از تکنولوژی اینورتر بهره برده که به لطف این فناوری مصرف انرژی تا 60 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

البته می‌توان انواع کولرهای گازی برند مجیک را بر حسب کمپرسور تعبیه شده در آن‌ها نیز به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی کرد. بر اساس این دسته‌بندی می‌توان کولر گازی مجیک را به انواع گوناگون روتاری (چرخشی) T1 و T3 دسته‌بندی نمود که میزان قدرت خنک‌کنندگی بسیار مطلوبی دارند.

مزایا و معایب کولر گازی مجیک

– مزایا

  • کاهش هزینه برق
  • برخورداری از تکنولوژي اینورتر
  • کمپرسور با قدرت خنک‌کنندگی بالا
  • ظاهری جذاب و منحصربه‌فرد
  • سازگار با انواع متراژها
  • مناسب برای محیط‌های مسکونی، اداری و تجاری
  • قیمت مقرون به صرفه

– معایب

  • امکان گرفتگی فیلتر هوا به دلیل کثیفی
  • کارکرد مطلوب‌تر و حفظ عمر مفید ترموستات با تنظیم دمای کولر روی 25 درجه سلسیوس
  • امکان ایجاد اختلال در کندانسور در اثر کثیفی

توجه داشته باشید که معایب فوق غیرقابل حل نبوده و با آگاهی بر آن‌ها می‌توان به راحتی هر گونه مشکل ایجاد شده برای کولر گازی مجیک را برطرف کرد؛ در نتیجه بهتر است موارد مذکور را در نظر داشته باشید تا پس از خرید بتوانید به منظور بهره‌گیری بهتر، از کولر خود به خوبی نگهداری و استفاده کنید.

سخن پایانی

کولرهای گازی از جمله پرکاربردترین و بهترین انواع سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در کشور ما و کل دنیا به حساب می‌آیند که در انواع مختلف توسط برندهای متعددی به بازار عرضه می‌شوند. اهمیتِ وجود این کولرها در هر محیطی به ویژه در فصول گرم سال بر کسی پوشیده نیست؛ از این رو توصیه می‌شود که برای خلاص شدن از دست گرمای طاقت‌فرسای تابستان اقدام به خرید بهترین نوعِ این محصول کنید.

کولر گازی مجیک از جمله محصولات باکیفیت ساخت کره جنوبی بوده که می‌تواند نیاز شما به داشتن هوایی مطلوب و خنک در روزهای گرم سال را برطرف کند. آیا تجربه استفاده از کولرهای گازی مجیک را دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون محصولات برند موفق مجیک با ما و کاربران محترم وب سایت تکه کابل در میان بگذارید.

221 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط