کولر آبی جنرال لوتان

کولر آبی جنرال لوتان؛ معرفی ویژگی‌ها و مزایا

461 بازدید معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق / راهنمای خرید امن

کولرهای آبی به عنوان بهترین و مقرون به صرفه‌ترین انواع محصولات خنک‌کننده هوای منزل و محیط کار به حساب می‌آیند. این تجهیزات سرمایشی می‌توانند با مصرف انرژی پایین موجب خنک‌سازی هوا و همچنین تأمین رطوبت مورد نیاز منازل و محل کار در مناطق گرم و خشک شوند. در حقیقت با خرید یک مدل کولر آبی استاندارد می‌توان میزان خشکی هوا در فصول گرم سال را به طرز چشم‌گیری کاهش داد. یکی از برترین و پرفروش‌ترین کولرهای آبی، کولر آبی جنرال لوتان بوده که در این راهنما به شرح جنبه‌های مختلف این محصول خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

کولر آبی جنرال لوتان و ویژگی‌های آن

کولر آبی جنرال لوتان

کولر آبی جنرال لوتان نمونه‌ای از برترین کولرهای موجود در بازار بوده که می‌توان از آن‌ها برای داشتن هوایی خنک و تمیز با بهترین کیفیت در روزهای گرم تابستانی استفاده کرد. آیا تاکنون نام کولرهای پرتابل به گوشتان خورده است؟ به نظر شما کولرهای پرتابل ارائه شده توسط برند جنرال لوتان از کیفیت کافی برخوردار هستند؟ در ادامه با نوع پرتابل کولرهای آبی جنرال لوتان بیش‌تر آشنا خواهیم شد:

معرفی کولر آبی پرتابل جنرال لوتان

کولرهای آبی پرتابل نوعی کولر قابل حمل به حساب می‌آیند که برای نصب و راه‌اندازی به کانال‌کشی نیازی نخواهند داشت. به طور معمول از کولرهای مذکور در فضاهای کوچک مسکونی و اداری استفاده می‌شود. مکانیزم خنک‌سازی کولر آبی جنرال لوتان مدل پرتابل نیز هم‌چون سایر کولرهای آبی بر اساس تبخیر آب بوده و می‌توان این نوع از کولرها را در مدل‌های مختلف پوشالی و سلولزی خریداری کرد.

شایان ذکر است که مدل سلولزی کولرهای مذکور در مقایسه با مدل‌های پوشالی ضمن بازدهی بالاتر، رسوب‌گذاری و شوره بسیار کم‌تری دارند. ناگفته نماند که انواع کولر آبی پرتابل را می‌توان در نمونه‌های مختلف پایه‌دار، بدون پایه و رومیزی در سایزهای گوناگون خریداری نمود.

کاربرد کولر آبی جنرال لوتان پرتابل

همان‌طور که گفته شد کولرهای آبی به دلیل افزایش میزان رطوبت محیط و کاهش خشکی هوا برای مناطقی که گرمسیر و خشک بوده گزینه‌ای ایده‌آل به حساب می‌آیند. مدل پرتابل این تجهیزات برای خنک‌سازی محیط به فضای زیادی نیاز نداشته و حتی اگر در محیط مورد نظر امکان کانال‌کشی وجود نداشته باشد یا این که دریچه کولر در آن تعبیه نشده باشد نیز می‌توان برای داشتن هوایی مطبوع و خنک روی این مدل کولر آبی حساب کرد! در حالت کلی می‌توان گفت که کولرهای آبی پرتابل در اماکن مسکونی، دفاتر اداری، مغازه‌ها، شرکت‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

امتیازات استفاده از کولر آبی پرتابل جنرال لوتان

کولر آبی جنرال لوتان

استفاده از کولر آبی جنرال لوتان مدل پرتابل مزیت‌های فراوانی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد:

امکان حمل و جابه‌جایی کولر

بزرگ‌ترین مزیت کولرهای آبی پرتابل، قابل حمل بودن آن‌ها است. مصرف‌کنندگان می‌توانند جای این کولر را هر زمانی که تمایل داشته باشند تغییر داده و به نقطه دیگری از محیط انتقال دهند. علاوه بر این، به لطف این قابلیت می‌توانید در فصول سرد سال کولر خود را جمع کرده و در گوشه‌ای از انباری قرار دهید.

نصب و راه‌اندازی ساده و سریع

همان‌طور که اشاره شد، کولر آبی پرتابل برای کارکرد به کابل‌کشی و دریچه هوا نیازی ندارد. افزون بر این، برای نصب و راه‌اندازی و استفاده از دمای مطبوع تولید شده توسط این کولر به تخصص خاصی نیازی نخواهید داشت. ناگفته نماند که کولرهای مذکور هم‌چون کولرهای آبی به سرویس مستمر نیازی نخواهند داشت.

قابلیت تنظیم سرعت و جهت باد

کولرهای پرتابل جنرال لوتان مجهز به پره‌های خارجی بوده و امکان تنظیم آن‌ها به جهت مورد نظر فراهم است. از دیگر مزیت‌های این محصول می‌توان به امکان تنظیم سرعت باددهی نیز اشاره داشت.

کنترل از راه دور

برخی از مدل‌های کولر آبی پرتابل از قابلیت کنترل از راه دور برخوردار بوده و مجهز به ریموت کنترل هستند.

قیمت مقرون به صرفه

قیمت تمام شده کولر جنرال لوتان مدل پرتابل نسبت به سایر مدل‌های کولر آبی به مراتب پایین‌تر بوده و از سوی دیگر، هزینه نصب و راه‌اندازی این تجهیز سرمایشی نیز بسیار ناچیز است. علاوه بر این، سرویس کولر آبی پرتابل نیز نسبت به سایر کولرهای آبی موجود در بازار مستمر نخواهد بود؛ چرا که می‌توان این کولر را به راحتی باز و بسته کرد و هر زمان که دچار کثیفی یا خرابی شد، به موقع و در زمان مناسب اقدام به شست‌وشو و سرویس آن کرد.

مصرف آب و برق پایین

از دیگر امتیازات کولرهای مذکور می‌توان به مصرف پایین آب و برق نسبت به کولرهای گازی و کولرهای آبی معمولی اشاره داشت. بسیاری از اماکن کوچک به دنبال سیستم سرمایشی مقرون به صرفه هستند و این کولر می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای آن‌ها باشد.

بهترین کولر آبی جنرال لوتان

کولر آبی جنرال لوتان

کولر آبی پرتابل جنرال لوتان مدل PCK-3000

برند جنرال لوتان کولرهای مختلفی را به بازار ارائه کرده که یکی از پرفروش‌ترین آن‌ها مدل PCK-3000 است. این محصول شگفت‌انگیز بر خلاف سایر کولرهای هم‌رده دارای بدنه‌ای از جنس پلیمر ABS بوده و به همین خاطر وزن بسیار کم‌تری در مقایسه با مدل‌های گالوانیزه دارد.

همچنین مقاومت این کولرها در برابر نور خورشید، نفوذ رطوبت و آب، ضربه، پوسیدگی و… نیز بالا است. جالب است بدانید که بدنه این کولر در مقایسه با کولرهایی که با استفاده از گالوانیزه ساخته شده‌اند حدود 30 درصد کم‌تر گرمای خورشید را جذب کرده و به همین خاطر قادرند که هوای خنک‌تری را تولید کرده و منتشر کنند.

امکان استفاده از کولرهای آبی مذکور به صورت رومیزی، به همراه پایه‌های کوتاه یا با پایه‌های چرخ‌دار نیز فراهم است. قابل ذکر است که در ساختار این کولر تسمه حذف شده و به همین دلیل فرآیند انتقال قدرت به صورت مستقیم از موتور به پروانه صورت می‌گیرد. این موضوع تأثیر به سزایی در کاهش صدا و افزایش قدرت باددهی تا 11 متر خواهد داشت.

سخن پایانی

کولر آبی جنرال لوتان یکی از مقرون به صرفه‌ترین و باکیفیت‌ترین کولرهای آبی موجود در بازار بوده که می‌توان از آن برای انتشار هوایی مطلوب در محیط‌های کوچک اداری، مغازه‌ها، اتاق‌های با متراژ پایین و… استفاده کرد. آیا تجربه استفاده از کولرهای آبی پرتابل را دارید؟ به نظر شما کولرهای پرتابل ارائه شده توسط برند جنرال لوتان کیفیت باددهی خوبی دارند؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون کولرهای مذکور با ما و کاربران گرامی وب سایت تکه کابل در میان بگذارید.

461 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط