کولر آبی تهویه نیرو البرز

کولر آبی نیرو تهویه البرز؛ انواع، ویژگی‌ها و مزایا

119 بازدید معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق / راهنمای خرید امن

کولر آبی نیرو تهویه البرز مورد بحث امروز ما است. شرکت نیرو تهویه البرز یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید و عرضه کولر آبی بوده که فعالیت خود را برای اولین بار در سال 1374 آغاز کرد. این برند از همان ابتدای فعالیت خود با هدف طراحی، مهندسی و تولید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی شروع به کار کرد و امروزه با تکیه بر پرسنل مجرب و کارآزموده و با در اختیار داشتن کارخانه‌ای به مساحت 70000 مترمربع و با استفاده از تجهیزات تمام اتوماتیک قادر است بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را به بازار ارائه کند. در این راهنما تمرکز ما بر روی کولر آبی نیرو تهویه البرز است. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در رابطه با خرید کولر آبی نیرو تهویه البرز بدانید!

کولر آبی نیرو تهویه البرز

با آمدن فصل تابستان و گرم‌تر شدن هوا نیاز به تجهیزات سرمایشی باکیفیت از هر زمانی بیش‌تر حس می‌شود. برای رهایی از گرمای کلافه‌کننده روزهای تابستانی به ویژه در مناطق گرم و خشک لازم است که اقدام به خرید یک سیستم سرمایشی با کیفیت و مرغوب کنید؛ از جمله بهترین سیستم‌های سرمایشی برای چنین مناطقی می‌توان به کولر آبی نیرو تهویه البرز اشاره داشت. پیش از خرید این محصولات نکاتی وجود دارد که با دانستن آن‌ها می‌توانید خریدی هوشمندانه و پر سود را تجربه کنید. در ادامه با این نکات آشنا خواهیم شد:

انواع کولر آبی نیرو تهویه البرز

کولر آبی نیرو تهویه البرز

کولر سلولزی پلیمری 18000

کولرهای آبی سلولزی پلیمری از جمله کولرهای محبوب و جدید هستند که این روزها مورد استقبال عمده مصرف‌کنندگان تجهیزات سرمایشی قرار گرفته‌اند. نحوه عملکرد کولرهای مذکور مشابه با سایر کولرهای آبی بوده و با تبخیر آب سبب سرمایش محیط می‌شوند.

تفاوت اصلی این نوع از کولرهای آبی با سایر کولرها در بهینه‌سازی اجزای آن‌ها است. عملکرد این تجهیزات بدین صورت بوده که هوای گرم محیط بعد از تماس با پدهای سلولزی، گرمای خود را از دست داده و آن را به آب منتقل خواهد کرد. در نهایت آب خنک شده و در اثر فرآیند  تبخیر موجب خنک کردن هوای فضای مورد نظر می‌شود. شرکت نیرو تهویه البرز این محصول را در انواع مختلف روبه‌رو زن، پایین‌زن و بالازن به بازار عرضه می‌کند:

  • کولر سلولزی روبه‌رو زن نیرو تهویه البرز: از جمله اصلی‌ترین امتیازات این محصول می‌توان به برخورداری از فلوتر سطح‌سنج آب، امکان 50 دور قابلیت تنظیم الکتروموتور، تنظیم هوادهی متناسب با محیط، مانع شدن از انتقال و انتشار بوی بد ناشی از آب راکد، زمان‌بندی شست‌وشوی اتوماتیک با در نظر گرفتن سختی آب، بهره‌گیری از پدهای سلولزی و… اشاره داشت.
  • کولر سلولزی نیرو تهویه البرز پایین زن: در این محصول از مرغوب‌ترین پدهای سلولزی بهره‌گیری شده که با جذب بالای آب قادر هستند در بازه زمانی کوتاه‌مدت منجر به انتشار هوای خنک و مطلوب در فضا شوند. کولر مذکور با ظرفیت هوادهی 18000 مترمکعب بر ساعت برای سرمادهی محیط‌هایی که دارای متراژ 250 الی 400 متر مربع بوده گزینه‌ای مقرون به صرفه و ایده‌آل به حساب می‌آیند.
  • کولر آبی سلولزی نیرو تهویه البرز مدل بالا زن: این نوع کولر آبی نیرو تهویه البرز در برابر اشعه ماوراء بنفش به دلیل بهره‌گیری از پلیمر آنتی UV مقاوم بوده و به لطف بهره‌گیری از فناوری Soft Start قادر است به میزان 85 درصد مصرف انرژی را کاهش دهد. همچنین، به دلیل عدم استفاده از شفت، تسمه و فولی سبب کاهش استهلاک دستگاه و همچنین هزینه‌های تعمیر و نگهداری خواهد شد.

کولر سلولزی پلیمری 15000

کولر آبی نیرو تهویه البرز

  • کولر سلولزی پلیمری روبه‌رو زن: کولر مذکور با ظرفیت هوادهی 15000 متر مکعب بر ساعت برای سرمادهی محیط‌هایی با متراژ 170 الی 260 متر مربع بر مبنای شرایط کانال‌کشی مناسب خواهد بود. قابل ذکر بوده که این کولر با توجه به طراحی پلتفرم خاص فن آکسیال و همچنین وجود اینورتر امکان دمش و مکش را برای تجهیز مذکور فراهم ساخته و مصرف‌کننده می‌تواند متناسب با نیاز خود از هر دو حالت بهره ببرد.
  • کولر سلولزی پلیمری پایین‌زن: این نوع کولر آبی نیرو تهویه البرز عمر بالایی داشته و بدنه آن در برابر پوسیدگی مقاوم است. همچنین، امکان نمایش سطح آب تشت کولر بر روی پنل وجود داشته و امکان نصب فیلتر آنتی باکتریال ساخته شده از کربن نیز برای این محصول فراهم است.
  • کولر سلولزی پلیمری بالا زن: این محصول کارایی بالایی در مصارف خانگی و صنعتی داشته و بدنه پلیمری آن ضمن کاهش وزن محصول منجر به افزایش مقاومت آن در برابر تابش مستقیم نور خورشید و شرایط جوی می‌شود. جالب است بدانید که کولر مذکور می‌تواند به عنوان هود برای تخلیه سریع و پاک‌سازی فضاهای آلوده نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کولر سلولزی پلیمری پرتابل

کولرهای سلولزی پلیمری پرتابل ارائه شده توسط برند نیرو تهویه البرز در دو مدل کولر پرتابل COOLEX-9000 و کولر پرتابل ONECOOL-6000 قابل سفارش هستند:

  • کولر پرتابل COOLEX-9000: از جمله مزیت‌های خرید کولر مذکور می‌توان به توان 280 وات، برخورداری از مخزن آب 100 لیتری، امکان کنترل از راه دور، حجم هوادهی عالی و یکنواخت، امکان چرخش اتومات دمپرهای عمودی، هدایت هوای مطبوع و خنک تا فاصله 15 متر، تولید صدای کم، مصرف انرژی مقرون به صرفه و کارکرد بدون لرزش اشاره داشت. ناگفته نماند که این محصول دارای صفحه نمایشگر و پنل کنترلی نیز بوده و امکان قرار دادن بطری و تکه‌های یخ در سقف کولر به منظور افزایش میزان خنکی هوای خروجی فراهم است.
  • کولر پرتابل ONECOOL-6000: از جمله مزیت‌های استفاده از این نوع کولر آبی نیرو تهویه البرز می‌توان به توان 200 وات، قابلیت حمل، بازدهی خنکی 85 درصدی، مجهز به پد سلولزی ضد رسوب و فن آکسیال قدرتمند، برخورداری از فیلتر I PURE TECHNOLOGY، هدایت هوا الی 12 متر و طول عمر بالای 20 سال اشاره داشت.

سخن پایانی

کولر آبی نیرو تهویه البرز از جمله کولرهای پرقدرت و باکیفیت موجود در بازار بوده که در انواع مختلف سلولزی پلیمری و پرتابل در مدل‌های متنوع قابل سفارش است. از جمله ویژگی‌های محصولات مذکور می‌توان به طول عمر بالا، قدرت باددهی عالی، بازدهی خنک‌کنندگی بالای 80 درصد و… اشاره داشت. آیا تجربه استفاده از کولرهای مذکور را دارید؟ به نظر شما این تجهیزات متناسب با ویژگی‌هایی که دارند، برای رهایی از گرما در فصول گرم سال مناسب‌اند؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون کولر آبی نیرو تهویه البرز با ما و کاربران گرامی وب سایت تکه کابل در میان بگذارید.

119 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط