کولر آبی لورچ

کولر آبی لورچ؛ راهنمای خرید، ویژگی‌ها + انواع و مزایا

140 بازدید معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق / راهنمای خرید امن

شرکت لورچ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کولر آبی محسوب می‌شود که محصولات آن در دسته برندهای با کیفیت بالای ایران به شمار می‌روند. کولر آبی لورچ به همراه گارانتی یک ساله از قدرت سرمادهی بسیار بالایی برخوردار بوده و به نسبت قیمتی که داشته، یک نوع سیستم سرمایشی مقرون به صرفه و درجه یک محسوب می‌شود. در ادامه این راهنما با کولر آبی لورچ بیش‌تر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در مورد کولر آبی لورچ بدانید!

کولر آبی لورچ

معرفی کولر آبی لورچ

کولرهای آبی به عنوان نمونه‌ای از محصولات کاربردی برای تأمین سرمای منزل و محل کار در فصل تابستان به حساب می‌آیند که برندهای مختلفی با در نظر گرفتن این اصل و همچنین میزان تقاضای بالا اقدام به تولید و عرضه محصول مذکور می‌نمایند. کولرهای آبی لورچ دارای بدنه‌ای با کیفیت عالی و میزان خروجی بسیار مناسبی هستند. اگر علاقمند به خرید این تجهیز سرمایشی مرغوب هستید، تنها کافی‌ست که متراژ محیط مورد نظر خود را در نظر گرفته و متناسب با آن اقدام به سفارش کولر لورچ کنید.

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که سبب شده این کولر مورد استقبال مردم قرار گیرد، قیمت مقرون به صرفه آن در مقایسه با سایر محصولات هم‌رده ایرانی و خارجی است. جالب است بدانید که شرکت لورچ با در اختیار داشتن خط تولید ایتالیایی و بهره‌گیری از بهترین ماشین‌آلات و پرسنلی متخصص همواره سعی دارد کولرهایی با درجه کیفی عالی طراحی، تولید و عرضه کند.

مزایای خرید کولر آبی لورچ

کولر آبی لورچ

از بین برندهای متعددی که در زمینه تولید کولر آبی در حال فعالیت هستند، به نظر شما چرا باید برند لورچ را انتخاب کنیم؟ پاسخ بسیار ساده است! این کولرها ضمن برخورداری از قیمت مناسب دارای ویژگی‌های دیگری نیز هستند که با شناخت آن‌ها به اهمیت خرید این محصول پی خواهیم برد. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • در ساختار کولرهای آبی لورچ کلید محافظ جان به جهت جلوگیری از برق‌گرفتگی احتمالی تعبیه شده و به همین خاطر درجه ایمنی کولر مذکور بالا و استاندارد است.
  • در این کولر از موتور و پمپ آب کم‌مصرف استفاده شده است؛ به همین دلیل میزان مصرف انرژي برق و آب توسط این کولر مقرون به صرفه خواهد بود.
  • این کولر در کنار راندمان بالایی که داشته، هوادهی بسیار مطلوبی نیز دارد.
  • در خط تولید کولر آبی شرکت لورچ از قطعات درجه یک استفاده می‌شود.
  • کولر آبی لورچ در ظرفیت‌های هوادهی مختلفی تولید شده‌اند؛ بنابراین خریداران می‌توانند متناسب با متراژ محیط مورد نظر خود بهترین کولر را خریداری نمایند.
  • کولر آبی لورچ مدل پوشالی از یک سیستم آب‌رسانی یکنواخت بهره‌گیری می‌کنند؛ به همین خاطر در بازه زمانی کوتاه‌تری خیس شده و به همین دلیل می‌توانند هوای خنک را زودتر و با کیفیت بهتری در محیط انتشار دهند.

انواع کولر آبی لورچ

کولر آبی لورچ

کولر آبی سلولزی لورچ

کولرهای آبی سلولزی به عنوان نسلی جدید و مدرن از این نوع تجهیزات سرمایشی به حساب می‌آیند که در ساختار آن‌ها برخلاف مدل‌های قدیمی، از پدهای سلولزی به عنوان واسط تبخیری استفاده شده است. وجود پدهای سلولزی در این کولرها موجب سرمادهی بهتر کولر خواهد شد؛ چرا که پدهای سلولزی می‌توانند در مقایسه با پوشال آب بیش‌تری در خود جمع کرده و همچنین گرد و خاک و آلودگی کم‌تری را جذب کرده و در محیط منزل منتشر کنند.

از جمله مزیت‌های استفاده از کولر آبی سلولزی لورچ می‌توان به خروجی و سرمایش بالا به علت برخورداری پدهای سلولزی، سیستم کنترل هوشمند، فن توربو، جلوگیری از ورود گرد و غبار به درون محیط به علت مجهز بودن به فیلتر، نگهداری راحت در مقایسه با سایر کولرهای آبی معمولی و… اشاره داشت.

کولر آبی مینی لورچ

کولرهای مذکور جزو دسته کولرهای کوچک به حساب می‌آیند که معمولاً از آن‌ها برای سرمایش فضاهایی با متراژ کوچک بهره‌گیری می‌شود. شایان ذکر است که امکان قرار دادن کولرهای مذکور بر روی میز نیز وجود دارد. از جمله ویژگی‌های این کولر آبی لورچ می‌توان به برخورداری از خاصیت ضد پوسیدگی، مقاومت عالی در برابر تغییرات آب و هوایی، جنس پروانه پلاستیکی، خنک‌کنندگی بالا، سر و صدای پایین و مصرف بهینه انرژی برق اشاره داشت.

قابل ذکر بوده که کولرهای آبی لورچ پرتابل در سایز مینی از امکان ریختن آب از قسمت بالا، امکان اتصال به آب شهری، قابلیت نصب در اتاق و پشت پنجره و اشغال فضای کم برخوردار هستند. این کولرها در ظرفیت هوادهی 300 الی 900 متر مکعب بر ساعت گزینه‌ای به صرفه و مناسب برای سرمادهی به محیط‌های کوچک به حساب آمده و عموماً در اتاق، دفتر کار و اماکنی از این قبیل به کار گرفته می‌شوند. از جمله اصلی‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده این کولر می‌توان به اتاقک، پایه، پوشال، پمپ و موتور اشاره کرد.

کولر آبی معمولی (پوشالی) لورچ

کولرهای پوشالی که تحت عنوان کولرهای آبی معمولی نیز شناخته شده، به وفور در مناطق گرم و خشک مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت لورچ کولرهای آبی پوشالی را با موتوری قوی و قدرت خنک‌کنندگی عالی طراحی و روانه بازار کرده است. قابل ذکر بوده که این مدل از کولرهای آبی لورچ برای انتشار هوای خنک داخل خانه به کانال‌کشی نیاز داشته و می‌بایست آن‌ها را در پشت بام یا تراس نصب کرد.

این نوع از کولرهای آبی دارای اجزای ثابت و مخصوصی هستند: اتاقک، فن، دریچه به منظور تأمین هوا، یاتاقان، فلکه، تسمه، چهار راه سقفی، آب پخش کن، صافی آب، شناور و زیر آب. قابل ذکر است که در این کولرها می‌بایست پوشال همواره خیس باشد تا هوایی که از بیرون کشیده شده سبب تبخیر آبِ پوشال‌ها شده و در نتیجه این فرآیند، هوای خنک در ساختمان پخش شود.

سخن پایانی

کولرهای آبی لورچ به عنوان یکی از برترین و با کیفیت‌ترین سیستم‌های سرمایشی در ایران معروف هستند که ضمن برخورداری از بدنه‌ای مقاوم، میزان سرمادهی مطلوب و بازدهی بسیار عالی دارند. قیمت این تجهیزات سرمایشی در کمال ناباوری با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند، مقرون به صرفه است. بنابراین، با خرید این کولر می‌توان ضمن در اختیار داشتن هوایی مطلوب در فصل گرما، در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کرد. آیا تجربه استفاده از کولر آبی لورچ را دارید؟ به نظر شما بهترین مدل کولر لورچ کدام است؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون کولر آبی لورچ با ما و کاربران محترم وب سایت تکه کابل در میان بگذارید.

140 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط