کولر آبی سنجش

کولر آبی سنجش؛ بهترین کولر سلولزی موجود در بازار

75 بازدید معرفی و آموزش تجهیزات الکترونیک

آیا می‌دانید کولر سلولزی چیست و بهترین مارک ارائه‌کننده این کولر کدام است؟ تاکنون از کولرهای آبی سلولزی استفاده کرده‌اید؟ این تجهیزات سرمایشی به عنوان نمونه‌ای از برترین و باکیفیت‌ترین و همچنین جدیدترین دستگاه‌های خنک‌کننده به حساب می‌آیند که امروزه برای سرمادهی به محیط‌های مختلف گرم و خشک مورد استفاده قرار می‌گیرند. برند سنجش از جمله برندهای ارائه‌کننده کولرهای سلولزی آبی بوده که توانسته با استفاده از متریال باکیفیت کولرهایی مرغوب و استاندارد به بازار عرضه کند. در ادامه این راهنما با کولر آبی سنجش سلولزی بیش‌تر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در مورد کولر آبی سنجش بدانید!

کولر آبی سنجش

با گرم شدن هوا و آمدن فصل تابستان، هر خانواده ایرانی برای فرار از گرما به یک سیستم سرمایشی قدرتمند و کارآمد نیاز خواهد داشت. کمپانی‌های متعددی در زمینه طراحی و تولید لوازم خانوادگی پرمصرف هم‌چون کولرهای آبی فعالیت می‌کنند که سنجش یکی از آن‌ها است. همان‌طور که گفته شد، در این راهنما تمرکز ما معطوف به کولرهای آبی سلولزی بوده و به همین دلیل در این بخش به چیستی کولرهای سلولزی خواهیم پرداخت.

معرفی کولر آبی سنجش سلولزی

کولرهای سلولزی در حقیقت همان کولرهای آبی معمولی هستند که در ساختار آن‌ها برای تولید هوای مطبوع و سرد به جای پوشال از پدهای سلولزی استفاده شده است. در زمان گذشته کولرهای پوشالی مصارف زیادی داشتند و به همین خاطر اکثر افراد با آن‌ها آشنایی دارند. پدهای پوشالی در واقع تراشه‌های چوب و الیاف مصنوعی هستند که در مقایسه با پدهای سلولزی ایراداتی دارند.

اگر پوشال‌ها را از نزدیک دیده باشید، حتماً می‌دانید ظاهری هم‌چون چمنِ در هم تنیده دارند و وظیفه آن‌ها نگهداری رطوبت مورد نیاز برای کولر آبی است، اما با روی کار آمدن پدهای سلولزی می‌توان از مزیت‌های این واسط تبخیری جدید؛ یعنی پدهای سلولزی بهره برد. تنها امتیازی که کولرهای پوشالی در مقایسه با پدهای سلولزی دارند، قیمت پایین‌تر آن‌ها است اما در مقایسه با کولرهای آبی سلولزی از درجه کیفی پایین‌تری برخوردار هستند.

اگر بودجه کافی برای خرید سیستم سرمایشی دارید، پیشنهاد ما این است که به سراغ کولر آبی سلولزی بروید تا بتوانید در طول تابستان محیط منزل یا محل کار خود را خنک نگه دارید.

مزایای استفاده از کولر آبی سنجش سلولزی

کولر آبی سنجش

  • بازدهی عالی: از آن جایی که در این نوع کولرهای آبی به جای پوشال از پدهای سلولزی استفاده می‌شود، کولرهای مذکور بازده خنک‌کنندگی بیش‌تری داشته و می‌توانند در مدت زمان کوتاه‌تر اقدام به سرمایش محیط کنند.
  • عدم تغییر شکل: ساختار پدهای سلولزی یکنواخت و منظم بوده و به همین خاطر بر خلاف واسط تبخیری پوشال در طول زمان دچار تغییر شکل نخواهند شد.
  • پایداری در برابر اکسیداسیون: به طور معمول قاب اکثر پدهای سلولزی آلومینیومی بوده و به همین خاطر این نوع از واسط‌های تبخیری در برابر اکسیداسیون مقاومت خیلی خوبی از خود نشان خواهند داد؛ در نتیجه طول عمر کولر سلولزی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  • سازگار با محیط زیست: پدهای سلولزی متشکل از مواد تجزیه‌پذیر هستند؛ به همین دلیل زمانی که خیس می‌شوند هیچ‌گونه آلاینده‌ای تولید نکرده و تهدیدی برای محیط زیست به حساب نمی‌آیند.
  • نیاز به تعویض کم‌تر: یکی از مشکلاتی که کولرهای پوشالی دارند این است که مصرف‌کنندگان باید مدام نگران تعویض پوشال‌های کولر باشند، در صورتی که این مشکل در کولرهای سلولزی حل شده و نیازی به تعویض سالیانه این نوع از واسط‌های تبخیری نخواهد بود.
  • عدم انتقال قطره‌های آب به هوا و رسوب‌گذاری: از آن جایی که پدهای کولر سلولزی دارای ساختار منظمی بوده، قطرات آب به محیط منتقل نخواهد شد. همچنین، میزان رسوب‌گذاری در کولر آبی سنجش سلولزی حداقل است.

تفاوت کولر آبی سنجش سلولزی و کولر معمولی

کولرهای معمولی یا پوشالی از جنبه‌های مختلفی با کولرهای سلولزی در تضاد هستند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد:

  • میزان خنک‌کنندگی کولرهای سلولزی در مقایسه با کولرهای پوشالی بیش‌تر بوده و بازدهی بالاتری دارند.
  • همان‌طور که گفته شد، کولرهای سلولزی ارائه شده توسط برند سنجش نسبت به مدل پوشالی نیاز به تعویض کم‌تری خواهند داشت.
  • هزینه نگهداری کولرهای سلولزی در مقایسه با کولرهای پوشالی کم‌تر است.
  • هزینه خرید کولرهای پوشالی در مقایسه با کولرهای سلولزی کم‌تر است.
  • کولرهای سلولزی از ورود میکروب، باکتری و قارچ به داخل محیط ممانعت خواهند کرد.
  • پدهای سلولزی به صورت یکنواخت خیس و مرطوب می‌شوند، در حالی که در مورد پدهای پوشالی چنین چیزی وجود ندارد.

بهترین کولر آبی سنجش

در این بخش می‌خواهیم یکی از مدل‌های پرفروش کولرهای سلولزی سنجش را به شما عزیزان معرفی کنیم. کولر سلولزی سنجش مدل 5500 از جمله کولرهای برتر سلولزی موجود در بازار بوده که دارای بدنه‌ای از جنس گالوانیزه است. کولر سلولزی سنجش مدل 5500 به لطف بدنه گالوانیزه‌ای که دارد، در برابر پوسیدگی، ضربه و عوامل خورنده مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این کولر تسمه‌ای می‌توان به خروجی از بغل مجهز به الکتروموتور 1.2 اسب بخار مدل تندر و همچنین پمپ آب بلمو ضد آب و پدهای سلولزی کولان سل اشاره کرد که تمامی موارد مذکور موجب بهبود عملکرد این دستگاه در خنک‌سازی محیط می‌شوند. افزون بر این‌ها، کولر سلولزی سنجش مدل 5500 مطابق استانداردهای ملی طراحی، تولید و عرضه شده و از جمله محصولات صادراتی به کشور عراق نیز به حساب می‌آید.

ابعاد این محصول 90 * 90 * 100 سانتی‌متر بوده و دارای وزن خالص 45 کیلوگرم است. از دیگر ویژگی‌های این محصول که برای خریداران حائز اهمیت بوده می‌توان به حجم 5500 CFM (فوت مکعب بر دقیقه) و ولتاژ ورودی برق 220 اشاره داشت. چنان‌چه قصد خرید کولر آبی مقرون به صرفه و باکیفیت بالا از برند سنجش را دارید، کولر سلولزی سنجش مدل 5500 می‌تواند انتخابی ایده‌آل باشد.

سخن پایانی

کولرهای آبی از جمله دستگاه‌های کاربردی و پرطرفدار برای سرمادهی به محیط‌های مختلف هستند که برند سنجش یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده این محصولات به حساب می‌آید. کولر آبی سنجش سلولزی از جمله تجهیزات سرمایشی مرغوب و قابل استفاده در فصول گرم سال بوده که با تکیه بر واسط تبخیری سلولزی خود می‌تواند در بازه زمانی کوتاه‌تری اقدام به انتشار هوای خنک با قدرت باددهی عالی کند. آیا تجربه استفاده از کولرهای آبی سلولزی سنجش را دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون کولرهای آبی سلولزی سنجش با ما و کاربران گرامی وب سایت تکه کابل در میان بگذارید.

75 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط