شرکت نیرو تهویه البرز

شرکت نیرو تهویه البرز؛ تاریخچه و محصولات شرکت

164 بازدید تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان / آموزش در صنعت برق

یکی از معتبرترین و برترین شرکت‌ها در زمینه طراحی و ساخت سیستم‌های تهویه در کشور، شرکت نیرو تهویه البرز است. این شرکت در سال 1374 و در استان البرز فعالیت عمده خود را با هدف طراحی، مهندسی و تولید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی آغاز نموده و پیشرفت روزافزون را اولویت خود قرار داد. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت نیرو تهویه البرز پرداخته و محصولات شاخص آن را بیان کنیم.

شرکت نیرو تهویه البرز

شرکت نیرو تهویه البرز

همان‌طور که گفته شد، شرکت نیرو تهویه البرز یکی از شرکت‌های شاخص در تولید سیستم‌های تهویه سرمایشی و گرمایشی در کشور است که علاوه‌بر تامین نیازهای بازار داخلی، تا به حال به برخی از کشورهای خارجی نیز صادرات داشته است و سعی کرده است نام برند خود و محصولات خود را در سایر کشورها نیز مطرح کند. همان‌طور که از نام این شرکت مشخص است، این شرکت در شهرک صنعتی استان البرز واقع شده و کارخانه آن در همین استان واقع است.

شرکت نیرو تهویه یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید و عرضه تجهیزات تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی مسکن، اداری و صنعتی است که در سال 1374 و با هدف تولید و ارائه محصولات با کیفیت و با قیمتی مناسب برای مشتریان خود تاسیس شد و از آن زمان تاکنون سعی کرده است با تلاش و پیگیری مداوم کارشناسان، مدیران و کارکنان خود، به یکی از برترین شرکت‌های تهویه مطبوع در کشور تبدیل شود.

محصولات این شرکت شامل انواع کولرهای گازی، دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی، فن‌های صنعتی، دمنده‌های بادی، تصفیه‌کننده‌های هوا و دیگر تجهیزات مرتبط با تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش (به خصوص گرمایش) هستند. این محصولات با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته روز دنیا و با رعایت استانداردهای بین‌المللی تولید شده و به همین دلیل از کیفیت بالا و قیمت مناسبی در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار هستند. این کیفیت و قیمت مناسب باعث شده است که این شرکت مورد توجه قرار بسیار از خریداران داخلی و تاجران خارجی قرار گرفته به نحوی که هم‌اکنون این شرکت به کشورهایی نظیر امارات، قطر، ترکیه، عراق و افغانستان و برخی از کشورهای مشترک المنافع بالاخص آذربایجان، تاجیکستان، ارمنستان، ترکمنستان، ازبکستان، پاکستان و هند صادرات دارد.

در واقع، این محصولات به نوعی زیرساخت ها و ملزومات گرمایشی و سرمایشی در حوزه های مختلف در صنعت تاسیسات به حساب آمده و اکنون این شرکت البرزی با سابقه طولانی در تولید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع در جامعه صنعتی ایران، امیدوار است که توانسته باشد گامی هرچند کوچک در پیشرفت جامعه صنعتی کشور برداشته و به عنوان مجموعه ای معتبر در جامعه صنعتی شناخته شود.

بدیهی است یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلایل و علت‌های این موفقیت، کیفیت بالای محصولات تولیدی با ارائه فناوری‌های روز دنیا، مطابق با استانداردهای جهانی، قیمت مناسب و رقابتی و سرویس دهی مناسب و مرتب و صحیح بوده است. این شرکت امیدوار است با اعتقاد و پایبندی به صداقت و اصول اخلاقی و استفاده از افراد متخصص و کارآمد و با تکیه بر دانش فنی بالای داخلی و روز دنیا، محصولات قابل رقابت با محصولات خارجی را تولید نموده و با قیمت مناسب در بازراهای داخلی و خارجی عرضه نماید.

محصولات شرکت نیرو تهویه البرز

شرکت نیرو تهویه البرز

همان‌طور که گفته شد، این شرکت با سابقه و فعال در زمینه تولید و عرضه محصولات تهویه مطبوع فضا و محیط بوده و محصولات آن از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. در حالت کلی، محصولات شرکت نیرو تهویه البرز به 3 دسته کلی محصولات تهویه، محصولات سرمایشی و محصولات گرمایشی تقسیم‌بندی می‌شوند. محصولات تهویه یا همان تهویه مطبوع نیرو تهویه البرز عبارتند از:

  • هواکش‌های صنعتی
  • فن سیرکوله
  • پد نانو سلولزی

محصولات سرمایشی نیرو تهویه البرز عبارتند از:

  • کولر سلولزی پلیمری 18000
  • کولر سلولزی 15000
  • کولر سلولزی پلیمری پرتابل

محصولات گرمایشی نیرو تهویه البرز بیش‌تر به شکل جت هیتر، کوره هوای گرم و هیتر بوده و در انواع و سری‌های مختلفی تولید شده است. در حالت کلی، محصولات گرمایشی نیرو تهویه البرز عبارتند از:

  • جت هیتر سری QG
  • جت هیتر سری G
  • جت هیتر سری 2
  • جت هیتر سری M
  • کوره هوای گرم سری E2
  • کوره هوای گرم سری QE
  • کوره هوای گرم سری KHG , HA
  • هیتر برقی سری NE
  • هیتر گازی فن‌دار
  • هیتر پاتیو

تمامی این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای هستند. فروش محصولات نیرو تهویه البرز عموما توسط عاملیت‌های مجاز این شرکت انجام شده و دارای اجناس اصل کارخانه هستند. این شرکت خدمات پس از فروش مناسبی را نیز فراهم کرده است تا مشتریان خود بتوانند با خیال راحت خرید خود را انجام داده و نگرانی جانبی بابت خرید خود نداشته باشند. خدمات پس از فروش شرکت نیرو تهویه البرز عبارتند از:

  • دادن اطمینان و ارائه تضمین از کیفیت محصول
  • ارائه خدمات با برترین کیفیت به مشتریان
  • ارائه سرویس ، نظارت و پشتیبانی نمایندگان خدمات نیرو تهویه البرز
  • ارائه پشتیبانی پیش از فروش به نمایندگان فروش و پس از فروش به مشتریان
  • نظارت بر گردش مکانیزه امور و تطبیق آن‌ها با اصول گواهینامه‌های معتبر و اخذ آن‌ها
  • ارائه خدمات به مشتریان در دوره گارانتی و خارج از مدت زمان گارانتی

در مجموع می‌توان گفت، شرکت بزرگ نیرو تهویه البرز با بیش از 25 سال سابقه در عرصه تولید و عرضه تجهیزات تهویه مطبوع و گرمایش، به عنوان یکی از برترین شرکت‌های این صنعت در کشور شناخته شده و دارای محصولات با کیفیت است. این شرکت با تلاش برای بهبود محصولات و خدمات خود، توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورده و موفقیت‌های بسیاری را در طول سال‌های گذشته به دست آورد. این شرکت سعی کرده است با ارائه تولیدات با کیفیت و ارائه خدمات فروش و پس از فروش صحیح و کامل، قدمی بزرگ در جلب اعتماد مشتریان خود در کشور عزیزمان بردارد.

نتیجه‌گیری

یکی از معتبرترین و برترین شرکت‌ها در زمینه طراحی و ساخت سیستم‌های تهویه در کشور، شرکت نیرو تهویه البرز است. این شرکت از سال 1374 شروع به فعالیت نموده و در این 25 سال خود را تبدیل به یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه تولید و عرضه تجهیزات تهویه مطبوع و گرمایش کرده است. . این شرکت سعی کرده است با ارائه تولیدات با کیفیت و ارائه خدمات فروش و پس از فروش صحیح و کامل، اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و رضایت مشتریان را در اولویت قرار دهد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت نیرو تهویه البرز پرداخته و محصولات شاخص آن را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه ‌کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

164 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط