بخاری برقی سیماران

بخاری برقی سیماران؛ معرفی ویژگی‌ها و مزایای استفاده

147 بازدید راهنمای خرید / تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان / آموزش در صنعت برق

به نظر شما بخاری‌های برقی می‌توانند گزینه مناسبی برای گرم کردن محیط کار یا محل زندگی در فصول سرد سال باشند؟ با بخاری برقی سیماران تا چه حد آشنایی دارید؟ بخاری برقی یکی از تجهیزات گرمایشی است که تقاضای زیادی برای آن در بازار وجود دارد؛ چرا که این محصول می‌تواند با کیفیت عالی فضای خانه را گرم کند. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیش‌تر با محصول مذکور به معرفی بخاری برقی فن دار سیماران نیز می‌پردازیم.

هر آنچه که باید درباره بخاری برقی سیماران بدانید!

بخاری برقی سیماران

معرفی شرکت سیماران

صنایع الکترونیک سیماران یکی از شرکت‌های برتر و مطرح در زمینه صنعت الکترونیک ایران بوده که از سال ۱۳۵۰ تا به امروز فعالیت کرده و دارای نمایندگی‌های انحصاری برندهای مطرح اروپایی در صنایع الکترونیک است. این شرکت از آغاز فعالیت خود تا به امروز توانسته ضمن تلاش در راه خودکفایی ملی، صادرکننده محصولات زیادی به کشورهای همسایه نیز باشد.

صنایع الکترونیک سیماران در زمینه تولید محصولات متنوعی اعم از لامپ و چراغ، آیفون صوتی و تصویری، دوربین مداربسته، لوازم خانگی، جک پارکینگی، آنتن، دزدگیر، کنترل تردد و محافظ به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. از جمله محصولات پرطرفدار این شرکت بخاری برقی سیماران بوده که در مدل فن دار طراحی، تولید و عرضه می‌شود.

معرفی بخاری برقی سیماران مدل فن دار

همان‌طور که می‌دانید بخاری برقی نمونه‌ای از تجهیزات گرمایشی به حساب می‌آید که می‌توانیم از آن در روزهای سرد زمستانی استفاده کنیم. این مدل از بخاری به واسطه انرژی الکتریکی کار کرده و به همین خاطر برای بسیاری از مصرف‌کنندگان مقرون به صرفه و اقتصادی است. بخاری‌های برقی از تنوع بالایی برخوردار بوده و امکان خرید آن‌ها در مدل‌های فن دار و بدون فن نیز فراهم است. از آن‌جایی که در این راهنما تمرکز اصلی ما بر روی بخاری‌های برقی فن دار بوده در ادامه نگاهی به ویژگی‌های این مدل از تجهیزات گرمایشی خواهیم داشت:

می‌توان گفت که بخاری برقی فن دار سیماران یکی از جدیدترین و به‌روزترین نوعِ بخاری‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. در سیستم گرمایشی این وسیله یک فن در نظر گرفته شده که به جریان و هدایت هوای گرم به فضای داخلی منزل یا محل کار شما کمک می‌کند. در حقیقت، یکی از بارزترین ویژگی‌های بخاری‌های برقی فن دار این است که می‌تواند گرمایی متعادل و در عین حال یکنواخت را در محیط اطراف پخش کند. پخش گرما به صورت یکنواخت توسط این بخاری از جمله مزایای استفاده از این محصول گرمایشی نیز به حساب آمده و مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

قطعات به کار رفته در ساختار بخاری برقی سیماران مدل فن دار

در مدل‌های جدید بخاری‌های برقی فن دار از قطعاتی پیشرفته و به روز استفاده شده که به کمک آن‌ها گرمایش محیط با کیفیت بهتری صورت می‌گیرد. البته ناگفته نماند که قطعات مصرفی در ساختار این مدل از بخاری‌ها به برند سازنده دستگاه وابسته است. در کل می‌توان گفت که در ساختار بخاری‌های برقی فن دار مدل جدید از قطعات زیر بهره‌گیری می‌شود:

  • موتور دستگاه
  • پروانه بخاری
  • المنت‌های حرارتی
  • مدار الکتریکی
  • کلید بخاری
  • عایق الکتریکی
  • شبکه محافظ
  • پایه نگهدارنده

نکته! ممکن است که در برخی از مدل‌های بخاری برقی فن دار تمامی قطعات فوق به کار نرفته باشد و برخی از آن‌ها فاقد یک یا دو نمونه از این قطعات باشند.

مزایای استفاده از بخاری برقی سیماران مدل فن دار

بخاری برقی سیماران

در حالت کلی می‌توان گفت که استفاده از بخاری‌های برقی در مقایسه با بخاری‌های معمولی که از سوخت‌های فسیلی برای گرمایش محیط بهره می‌برند بسیار بیش‌تر است. در کنار این مزیت، قابل ذکر است که استفاده از مدل فن دار نسبت به مدل بدون فن بخاری‌های برقی نیز بیش‌تر پیشنهاد می‌شود. از جمله مهم‌ترین امتیازات این مدل از بخاری برقی سیماران می‌توان به قابلیت جابه‌جایی آن اشاره داشت. از آن جایی که این مدل از بخاری‌ها با ابعاد و اندازه‌ای کوچک طراحی شده‌اند، برای کارکرد ضمن این که به لوله بخاری یا لوله کشی نیاز نداشته، به راحتی جابه‌جا می‌شوند.

همان‌طور که گفته شد توزیع یکنواخت دما در محیط از دیگر مزیت‌های این وسیله گرمایشی است. وجود فن در ساختار این محصول باعث می‌شود که حرارت ایجاد شده به واسطه المنت‌های حرارتی به صورت یکنواخت و متعادل به فضای اطراف منتقل شود. افزون بر موارد مذکور، از دیگر مواردی که جزو مزیت‌های خرید بخاری برقی سیماران مدل فن دار به حساب آمده می‌توان به صرفه اقتصادی، مصرف انرژی پایین، ایمنی و دوام عالی، اشغال فضای کم و همچنین برخورداری از ظاهری زیبا و سازگار با دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف اشاره داشت.

مشخصات بخاری برقی سیماران مدل فن دار

  • این بخاری در مدل‌های مختلف قابل خرید بوده و دارای ظاهری منحصربه‌فرد است؛
  • در سیستم گرمایشی بخاری مذکور از فناوری تابشی در تولید گرما استفاده شده است؛
  • در مواقع واژگونی احتمالی، بخاری از ایمنی بالایی برخوردار بوده و تا حد امکان از آتش سوزی جلوگیری به عمل می‌آورد؛
  • ظاهر مدل‌های بخاری برقی عرضه شده توسط سیماران بسیار دلنشین است؛ به طوری که با چیدمان اتاق خانه یا محل کار شما سازگاری داشته و سبب دوچندان شدن زیبایی محل کار و زندگی شما می‌شوند؛
  • از دیگر مشخصات ظاهری این مدل از بخاری‌ها می‌توان به رنگ ظاهری چشم‌نواز و بدنه استیل و پلاستیک اشاره داشت؛
  • در ساختار این محصولات گرمایشی از المنت‌های شیشه‌ای می‌توان استفاده کرد؛
  • قیمت بخاری برقی سیماران مدل فن دار در مقایسه با قابلیت‌هایی که داشته بسیار مقرون به صرفه است.

سخن پایانی

بخاری برقی سیماران یکی از محصولات پرطرفدار عرضه شده توسط برند صنایع الکترونیک سیماران بوده که در این راهنما به بررسی ویژگی‌ها و مزیت‌های استفاده از آن پرداختیم. بخاری‌های برقی فن دار از جمله محصولاتی هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها در روزهای سرد زمستانی گرمای خانه را با کیفیت عالی تأمین کرد.

چرا که این نوع از تجهیزات گرمایشی می‌توانند حرارت را به صورت یکنواخت پخش کنند. آیا تجربه استفاده از این مدل بخاری را دارید؟ به نظر شما بخاری‌های برقی فن دار گزینه بهتری برای گرمایش محیط هستند یا بخاری‌های برقی بدون فن؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون بخاری برقی فن دار سیماران با ما و کاربران محترم وب سایت تکه کابل در قسمت ارسال دیدگاه در میان بگذارید.

147 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط