بخاری برقی آراسته

بخاری برقی آراسته؛ معرفی ویژگی‌ها و مزایای استفاده

109 بازدید راهنمای خرید / تولیدکنندگان تاسیسات ساختمان / آموزش در صنعت برق

به نظر شما بخاری برقی آراسته می‌تواند انتخابی مناسب برای گرمایش در روزهای سرد زمستانی باشد؟ آیا تا به حال از این مدل بخاری استفاده کرده‌اید؟ شرکت آراسته یکی از مجموعه‌های پیشرو در زمینه تولید بخاری برقی بوده که در طی سال‌های فعالیت خود توانسته است با عرضه تجهیزاتی با درجه کیفی عالی، جایگاه خوبی در بازار کسب کند. در ادامه این راهنما با این شرکت و علی‌الخصوص بخاری برقی عرضه شده توسط آن آشنا می‌شویم.

هر آنچه که نیاز است درباره بخاری برقی آراسته بدانید!

بخاری برقی آراسته

زمانی که هوا کم کم رو به سردی می‌رود، افراد به سراغ تهیه بخاری مناسب رفته و گاهاً در انتخاب بهترین بخاری دچار مشکل می‌شوند. بخاری‌ها دارای انواع گوناگونی هستند که هر کدام از آن‌ها خصوصیات منحصربه‌فردی داشته و عمدتاً یا از انرژی برق و یا از گاز برای تولید و انتشار گرما استفاده می‌کنند.

از آن‌جایی که تقاضا برای بخاری در سراسر دنیا زیاد است، برندهای مختلفی در این زمینه فعالیت کرده که یکی از آن‌ها برند آراسته است. ممکن است بسیاری از افراد با این برند آشنایی چندانی نداشته باشند و ندانند که بخاری‌های برقی عرضه شده توسط این شرکت تا چه حدی کیفیت دارد؛ از این جهت می‌خواهیم اطلاعاتی را خدمت شما ارائه دهیم که با مطالعه و تکیه بر آن‌ها بتوانید خریدی هوشمندانه‌تر و متناسب با نیاز خود را تجربه کنید.

بخاری برقی آراسته با ظاهری کلاسیک و متفاوت

برند آراسته تولیدکننده مدل‌های متنوعی از بخاری‌های برقی بوده که یکی از آن‌ها ظاهری کلاسیک و منحصربه‌فرد دارد و برای گرمایش اماکن مسکونی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. بخاری برقی arasteh سری زنبوری مدل REHA2000 دارای حداکثر توان گرمایشی به اندازه 2000 وات بوده و کاملاً مطابق با استاندارد ایران تولید شده است. این محصول مجهز به کلید قطع کن به منظور ایمنی بیش‌تر بوده و در کنار آن دارای دو حالت گرمادهی مختلف و همچنین گرید مصرف انرژی A است.

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توانیم برای این مدل بخاری برقی آراسته برشماریم، جنس بدنه آن بوده که از ترکیب فلز و پلاستیک تولید می‌شود. افزون بر این، محصول مذکور دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک بوده و به همین خاطر در طول زمان دچار تغییر رنگ نمی‌شود.

بخاری برقی آراسته 5 میله فن دار

اگر به دنبال یک بخاری برقی هستید که بتواند با کیفیت عالی محیط زندگی شما را گرم کند، بخاری برقی آراسته 5 میله فن دار مدل EFHA2200 بهترین گزینه برای شماست. این محصول در ساختار خود از 5 المنت شیشه‌ای بهره برده و در اثر واژگونی ناگهانی از قابلیت قطع خودکار بهره می‌برد.

المنت‌های شیشه‌ای موجود در این محصول با تکیه بر فناوری تابشی می‌توانند محیط کار یا زندگی شما را به خوبی گرم کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مجهز بودن آن به صفحه‌ای به رنگ استیل به منظور پخش گرما با کیفیت بهتر و افزایش بازدهی بخاری اشاره داشت. وزن این محصول 5 کیلوگرم بوده و بهتر است که بر روی زمین قرار بگیرد. از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توانیم برای این مدل بخاری برقی آراسته به شما معرفی کنیم، صاف بودن سطح روی بخاری بوده که این ویژگی امکان گرم کردن غذا را نیز برای شما فراهم می‌کند.

بخاری برقی دیواری آراسته

اگر به دنبال یک بخاری هستید که به صورت دیواری قابل نصب باشد، بخاری برقی دیواری arasteh مدل WHA2200 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. حداکثر توان گرمایشی این محصول 1500 وات بوده و حداقل توان گرمایشی آن 750 وات است. از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توانیم برای این محصول به شما معرفی کنیم، مجهز بودن آن به دو المنت شیشه‌ای بوده که هر کدام از آن‌ها به میزان 750 وات گرمادهی دارد. علاوه بر موارد مذکور، مجهز بودن به ترموستات، ایمنی بالا، قابلیت کلید سه حالته، امکان تنظیم دما در دو حالت، رتبه مصرف انرژي A، مجهز بودن به توری محافظ و… از دیگر خصوصیات این بخاری هستند.

بخاری برقی مناسب برای اتاق‌های متراژ بالا

بخاری برقی آراسته

از دیگر بخاری‌های برقی عرضه شده توسط برند آراسته،  بخاری برقی فن دار آراسته مدل ARS2000 با دسته بوده که برای گرمادهی در اتاق‌هایی با متراژ بالا بهترین گزینه است. حداقل توان گرمایشی بخاری مذکور 1000 وات بوده و از 4 المنت برای گرمایش محیط استفاده می‌کند. فن موجود در این بخاری سبب می‌شود که گرمای ایجاد شده توسط آن به صورت یکنواخت در محیط پخش شود. ناگفته نماند که این بخاری در بخش فوقانی خود دارای یک میله بوده که امکان جابه‌جایی دستگاه را فراهم می‌سازد.

بخاری برقی کم مصرف آراسته

اگر قصد خرید یک بخاری برقی کم مصرف را دارید، بخاری برقی کم مصرف arasteh مدل NEHA2000 می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این بخاری در سه حالت در دماهای مختلف با توان‌های 700، 1400 و 2000 وات کار کرده و در ساختار آن سه المنت شیشه‌ای و کلیدهایی برای کنترل دما وجود دارد. وزن بخاری مذکور تقریباً نزدیک به 3 کیلوگرم بوده و جابه‌جایی آن راحت است. در بخش زیرین این دستگاه یک کلید قطع خودکار وجود داشته که در زمان واژگونی ناگهانی بخاری برقی می‌توانید از آن استفاده کنید تا از آتش سوزی بخاری جلوگیری شود. همان‌طور که گفته شد این بخاری برای گرم کردن اتاق‌هایی با متراژ بالا تا اندازه 25 متر مناسب است.

مهم‌ترین نکات استفاده از بخاری برقی آراسته

  • از قرار دادن بخاری برقی در دسترس کودکان خودداری کنید.
  • اگر قصد استفاده از بخاری‌های برقی آراسته را دارید، بهتر است وسیله‌های برقی پر مصرف دیگر را تا حد امکان خاموش کنید.
  • توصیه می‌شود روی بخاری برقی هیچ پارچه‌ای نگذارید.
  • بهتر است که در مسیر نصب این دستگاه، تجهیزات دیگری که نسبت به حرارت حساس هستند را قرار ندهید.
  • از نصب بخاری برقی در محیط خیس و مرطوب خودداری کنید.

سخن پایانی

بخاری برقی آراسته یکی از انواع سیستم‌های گرمایشی موجود در بازار بوده که از لحاظ کیفیت توانسته است نظر مصرف‌کنندگان را جلب کند. این محصول کارایی بسیار بالایی داشته و می‌توان با کمک آن محیط‌های مختلف را به بهترین شکل ممکن در روزهای سرد پاییزی و زمستانی گرم کرد. آیا تجربه استفاده از این دستگاه را تابه‌حال داشته‌اید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون بخاری برقی آراسته با ما در میان بگذارید.

109 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط