معرفی شرکت رهنما راه صدرا

335 بازدید تولید و تامین کنندگان لامپ در ایران

شرکت رهنما راه صدرا یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه تولید و عرضه محصولات ایمنی ترافیک و جاده و همچنین تجهیزات روشنایی خانگی و صنعتی بوده که ارائه‌دهنده طیف گسترده‌ای از خدمات در زمینه تولید، توسعه و تجاری‌سازی تجهیزات موردنیاز عموم افراد جامعه می‌باشد. این شرکت به منظور تأمین نیاز جامعه در حوزه مذکور، اقدام به همکاری با شرکت‌های تولیدکننده معتبر در حیطه تولید تجهیزات ایمنی ترافیک و خط‌کشی، مواد استحکام‌بخش تولید رنگ، رزین، کامپوزیت، تجهیزات روشنایی و لامپ نموده است. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت شرکت رهنما راه صدرا، با محصولات و خدمات ارائه شده توسط این شرکت بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویژگی‌های شرکت رهنما راه صدرا

شرکت رهنما راه صدرا با تمرکز بر تولید محصولات ایمنی ترافیک و جاده و همچنین تجهیزات روشنایی باکیفیت درجه یک، نقش به‌سزایی در حوزه قطع واردات و رشد تولید داخلی داشته است. در ادامه به منظور آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت شرکت مذکور، لازم است با مزایای رقابتی این مجموعه آشنا شوید:

انجام سریع فرآیند سفارش‌گیری

یکی از مزیت‌های اصلی خرید از رهنما راه صدرا، انجام سریع فرآیند سفارش‌گیری می‌باشد. شایان ذکر است که فرآیند سفارش‌گیری، انجام مبادلات مالی و تحویل بار در سیستم شرکت مذکور در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تنها از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس‌آپ و به دور از بروکراسی اداری انجام می‌پذیرد.

سازگاری و انطباق با رنگ‌های تولیدی

نوع محصول تولیدی رهنما راه صدرا با اکثر رنگ‌های تولیدی شرکت‌های گوناگون سازگار می‌باشد؛ از این رو در ترکیب محصولات ارائه شده توسط رهنما راه صدرا با رنگ سایر شرکت‌ها مشکلی نخواهید داشت.

ارائه کالای استاندارد با درجه کیفی بالا

کلیه محصولات تولید شده توسط شرکت رهنما راه صدرا مطابق با استاندارد جهانی، با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهره‌گیری از روش‌های تولید کارآمد تولید می‌شوند؛ در نتیجه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اما با این حال قیمت تعریف شده برای تجهیزات مذکور در مقایسه با شرکت‌های رقیب بسیار پایین‌تر بوده و مقرون به صرفه است.

حوزه‌های فعالیت شرکت رهنما راه صدرا

  • تهیه و توزیع ملزومات ایمنی و ترافیک جاده
  • تهیه و توزیع ملزومات رنگ و رزین – کامپوزیت
  • تهیه و توزیع ملزومات روشنایی – برقی در ساختمان
  • خدمات طراحی تأسیسات برقی، سرمایشی، گرمایشی و روشنایی ابنیه
  • اجرای طراحی‌های انجام شده بنا به درخواست کارفرما

شرکت رهنما راه صدرا

تجهیزات روشنایی و لامپ ارائه شده توسط رهنما راه صدرا

انواع لامپ

رهنما راه صدرا ارائه‌دهنده انواع مختلف لامپ‌های ال ای دی در اشکال و اندازه‌های مختلف با مشخصات فنی متنوع و کاربردی بوده که عموماً نشکن هستند و در برابر ضربات مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند. بازدهی نوری این لامپ‌ها وابسته به توان مصرفی آن‌ها است. از جمله لامپ‌های تولیدشده توسط شرکت رهنما راه صدرا می‌توان به لامپ هالوژنی LED SMD، لامپ بلالی لوستری LED SMD و لامپ شمعی بلالی LED SMD اشاره کرد.

چراغ‌های اداری و تجاری

یکی از پرکاربردترین تجهیزات روشنایی، چراغ‌های پنلی بک لایت هستند که به طور معمول به شکل مربع در ابعاد ۳۰ در ۳۰ و ۶۰ در ۶۰ با توان مصرفی ۸ یا ۱۵ وات طراحی، تولید و عرضه می‌شوند. این چراغ‌ها نور را از پشت محافظی که برای این تجهیزات تعبیه شده است می‌تابانند و این نوع پخش نور سبب مقاوم شدن چراغ‌های مذکور در برابر شکستگی و ضربه می‌شود. مدل گرد این چراغ‌ها عمدتاً کاربرد خانگی داشته و در نورپردازی غیرمتمرکز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مقابل، چراغ‌های مستطیل و مربعی شکل به طور معمول در اماکن عمومی مثل کتابخانه‌ها، بیمارستان و متروها کاربرد دارند.

چراغ‌های صنعتی

چراغ‌های صنعتی از دیگر محصولات تولیدی توسط شرکت رهنما راه صدرا هستند که در بخش صنعت کاربرد گسترده‌ای دارند. ازجمله ویژگی‌های این نوع از چراغ‌ها می‌توان به نور پر قدرت، پرتاب نور مناسب، استقامت بالا و قیمت مناسب اشاره کرد. در گذشته چراغ‌های صنعتی جزو چراغ‌های پرمصرف، پرخطر با بازدهی پایین محسوب می‌شدند، اما امروزه با جایگزین شدن ال ای دی در پروژکتورها و همچنین چراغ‌های سوله‌ای، مصرف انرژی این تجهیزات به طرز چشم‌گیری کاهش پیدا کرده و پوشش‌دهی آن‌ها در چراغ سوله‌ای ۱۱۰۴۰ لومن، زاویه تابش ۱۲۰ درجه و در پروژکتور ۱۵۰۰ لومن و ۱۶۰ درجه می‌باشد.

چراغ‌های فضای باز

چراغ‌های فضای باز ازجمله چراغ‌های خیابانی بوده که در سطح خیابان‌ها و جاده‌ها نصب می‌شوند و دارای بازده نوری ۱۲۰۰۰ لومن و توان مصرفی ۱۰۰ وات در قالب ال ای دی هستند.

خرید تجهیزات روشنایی از شرکت رهنما راه صدرا

رهنما راه صدرا یکی از معتبرترین و برترین تولیدکنندگان محصولات لامپ ال ای دی و اس ام دی در ایران است که محصولات مذکور را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست خریداران گرامی می‌رساند. به منظور خرید عمده لامپ‌های رهنما راه صدرا تنها کافی است که با تیم فروش مجموعه مذکور تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

مدت گارانتی محصولات رهنما راه صدرا

حداکثر مدت زمان تحت پوشش برای استفاده از خدمات گارانتی برای لامپ‌های ال ای دی و اس ام دی یک سال و شش ماه از تاریخ خرید محصول خواهد بود. توجه فرمائید که ارائه فاکتور خرید در هنگام مرجوع کردن کالا الزامی می‌باشد.

مواردی که شامل خدمات گارانتی می‌شود:

  • سوختن محصول
  • کاهش شدید نور محصول در مقایسه با نور اولیه
  • محصول دارای اعتبار تاریخ ضمانت باشد.
  • لامپی که سرپیچ از بدنه بدون هیچ‌گونه دستکاری جدا شده باشد.
  • محصول دچار دفرمگی سرپیچ شده باشد.
  • لامپ ال ای دی یا اس ام دی دارای لرزش نور و اتصالی باشد.

مواردی که شامل خدمات گارانتی نمی‌شود:

  • محصول سالم باشد.
  • تاریخ ضمانت از محصول گذشته باشد.
  • لامپ در اثر استفاده در محیط و قاب‌های بسته که تبادل حرارتی در آن به طور صحیح صورت نمی‌گیرد، دچار ایراد شده باشد.
  • لامپ در معرض آب قرار گرفته و معیوب شده باشد.
  • لامپ در اثر وارد نمودن ضربه دچار فرورفتگی، شکستگی و.. شده باشد.
  • لامپ دستکاری یا تعمیر شده باشد.
  • محصول دمونتاژ، ناقص یا دچار مخدوش شدن تاریخ ضمانت شده باشد.
  • لامپ مورد نظر مطابق دستورالمعل استفاده نشده باشد.

سخن پایانی

شرکت رهنما راه صدرا یکی از مجموعه‌های معتبر فعال در حوزه تولید و ارائه تجهیزات روشنایی و لامپ‌های ال ای ای و اس ام دی بوده که این محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می‌دهد. به منظور خرید لامپ رهنما راه صدرا می‌توانید محصولات وب سایت تکه کابل را مورد بررسی قرار دهید.

335 بازدید
نویسنده این مقاله
تکه کابل
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط