شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد

شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد (اپنا)؛ تولیدکننده تجهیزات مختلف در کشور

245 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد به عنوان سازمانی فعال و موفق در زمینه انواع یو پی اس، باتری، تجهیزات پیشرفته و ابزار دقیق شناخته شده و فعالیت خود را به طور رسمی از سال 1386 شمسی آغاز نموده است. این شرکت دارای سابقه‌ای بیش از 15 سال در زمینه تولید و فروش انواع تجهیزات ابزار دقیق بوده و همواره سعی کرده است محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت روانه بازار داخلی کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد (اپنا) پرداخته و انواع محصولات این شرکت را بیان کنیم.

شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد (اپنا)

شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد (اپنا)

شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد (اپنا) یکی از شرکت‌های شناخته شده و فعال در زمینه تولید و عرضه انواع تجهیزات ابزار دقیق، یو پی اس‌ها و باتری‌ها در کشور است که کار و فعالیت خود را از سال 1386 شمسی و در شهرک صنعتی عباس آباد آغاز کرده است. این شرکت با اتکا به پشتوانه‌هایی از علم و دانش و نیروهای متخصص و کارآمد داخلی و همچنین ارائه محصولات و خدمات خود در بخش‌های مختلف مبدل‌ها و ذخیره‌سازهای الکتریکی، همواره سعی کرده است در این حوزه پیشرفت کرده و نام خود را به عنوان شرکتی پیشرو در این صنعت مطرح کند.

سعی و تلاش پیوسته و مداوم مدیران و افراد این شرکت، مدیریت صحیح بر اساس دانش روز دنیا و بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته جهت تحقیق و توسعه و در نهایت ارائه و تولید محصولات با کیفیت و خدمات فنی و مهندسی تخصصی صحیح به مشتریان خود بوده است. این شرکت سعی کرده است با استفاده از ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب، گامی مهم و موثر در کسب و کار خود برداشته و رضایت مشتریان خود را جلب کند.

جالب است بدانید این شرکت علاوه بر تولید، عرضه و ارائه خدمات پس از فروش مناسب برای انواع یو پی اس‌های صنعتی (شارژر و اینورتر)، یو پی اس‌های اداری، باتری‌های سیلد اسید و ابزارهای دقیق، در زمینه همکاری و نمایندگی شرکت‌های معتبر خارجی معتبر در حوزه یو پی اس، باتری و ابزار دقیق فعال بوده و اقدام به فروش و عرضه محصولات این شرکت‌های معتبر به داخل کشور می‌کند.

از جمله مهمترین فعالیت‌ها و همکاری‌های تجاری شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد (اپنا) می‌توان به ارائه فروش و خدمات پس از فروش مربوط به یو پی اس‌های شرکت ABB GE سوئیس و یو پی اس‌های شرکت MAKELSAN ترکیه، باتری‌های HOPPECKE آلمان، ارائه لوازم اندازه‌گیری و ابزار دقیق شرکت‌های Lutron ،Anly  و Mastech، فروش اینورترهای Schneider، Siemens و Maspower، انواع باتری های سیلد اسید VRLA با برند APNA و ارائه فروش و خدمات پس از فروش انواع یو پی اس ها، شارژر و اینورتر صنعتی با برند APNA به بازار داخلی اشاره کرد.

این شرکت سعی کرده با قراردادن خط مشی کیفی خود حول و محور ارج نهادن به مشتری، توسعه همه جانبه شرکت  با هدف دستیابی به انواع بازارهای جدید داخلی و خارجی، بهبود مداوم سطح کیفی کلیه فرایندهای شرکت در جهت افزایش و ارتقا سطح کیفی محصولات شرکت، ارج نمودن به مقام والای نیروی انسانی شرکت و حفظ و حراست از این رکن با ارزش، بهره‌گیری از علم روز دنیا، استفاده از تامین‌کنندگان با تعهد و متخصص و مدیریت مالی صحیح و کارآمد، قدم در مسیر پیشرفت گذاشته و روز به روز بر ثبات قدم‌های خود بیافزاید.

از این رو، در راستا پیشرفت و افزایش کیفیت محصولات شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد (اپنا)، این شرکت موفق به کسب عناوین و گواهینامه‌های مختلف و معتبر داخلی و جهانی شده است. از جمله مهم‌ترین افتخارات و گواهاینامه‌های شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد می‌توان به کسب گواهینامه‌های ISO 9001:2015، ISO 14001:2015، ISO 45001:2018، دریافت سندیکای صنعت برق کل کشور، گواهی عضویت در انجمن مهندسان کنترل و ابزار دقیق کل کشور و … اشاره کرد.

محصولات شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد (اپنا)

محصولات ابزار دقیق شرکت اپنا

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد یا همان اپنا در سه حوزه و زمینه اصلی تولید و عرضه یو پی اس‌ها، باتری‌ها یا درایورها و لوازم و ابزار دقیق فعال بوده و به عرضه این محصولات به بازارهای داخلی و حتی خارجی می‌پردازد. یو پی اس یا UPS در واقع مخفف کلمات Uninterruptible Power Supply به معنای مخزن قدرت است. همان‌طور که از معنای کلمات نیز مشخص است، یو پی اس‌ها نوعی منابع تغذیه بی‌وقفه به شمار می‌آیند که در صورت قطع برق، توانایی تأمین برق مورد نیاز وسایل مختلف را دارا هستند.

احتمالا با کاربرد و کارکرد باتری‌ها و درایورها آشنا بوده و نیاز به توضیح چندانی نیست تنها همین موضوع کافی است که بدانید باتری‌ها منابع از انرژی الکتریکی هستند که به سادگی جابه‌جا شده و انرژی الکتریکی مورد نیاز دستگاه‌های مختلف را تامین می‌کنند.

لوازم و ابزار دقیق نیز یکی دیگر از انواع محصولات شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد (اپنا) هستند که کاربرد زیادی برای اندازه‌گیری و ثبت صحیح اطلاعات داشته و بسیار دقیق هستند. همان‌طور که از نام لوازم و ابزار دقیق مشخص است، این لوازم و ابزار از دقت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید درصد خطا بسیار پایینی داشته باشند. از این رو، تولید و عرضه این نوع محصولات باید با دقت خاصی صورت گرفته و انجام شود.

از جمله محصولات یو پی اس عرضه شده توسط شرکت اپنا می‌توان به یو پی اس‌های GE، Makelsan، ABB و APNA اشاره کرد. از جمله محصولات باتری و درایور ارائه شده توسط شرکت اپنا در بازار می‌توان به مواردی همچون MASPOWER، Schneider APNA و Siemens و در پایان، از جمله اصلی‌ترین محصولات لوازم و ابزار دقیق می‌توان به ابزار دقیق Mastech، Lutron و SNDWAY اشاره کرد.

نتیجه‌گیری

یکی از شرکت‌های معتبر و فعال در زمینه انواع یو پی اس، باتری و درایور و لوازم و ابزار دقیق در کشور، شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد یا اپنا است که محصولات عرضه شده توسط این شرکت از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و خدمات پس از فروش مناسبی دارند. از جمله محصولات عرضه شده توسط این شرکت می‌توان به یو پی اس‌های GE، Makelsan، ABB و APNA، باتری‌ها و درایورهای MASPOWER، Schneider APNA و Siemens و ابزار دقیق Mastech، Lutron و SNDWAY اشاره کرد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت ابزار پیشرفته نیرو امتداد (اپنا) پرداخته و انواع محصولات این شرکت را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

245 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط