سیم و کابل آذر تبریز

شرکت سیم و کابل آذر تبریز؛ شرکتی با محصولات با کیفیت و متنوع

640 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

در بحث کیفیت سیم و کابل اولین مولفه‌ای که باید مورد بررسی قرار گرفته و به آن توجه شود، برند و شرکت سازنده آن محصول و آن سیم و کابل است. یکی از مناسب‌ترین و برترین شرکت‌ها در زمینه تولید و ساخت انواع سیم و کابل در کشور، شرکت سیم و کابل آذر تبریز است. این شرکت همواره سعی کرده است محصولات خود را با کیفیت مناسب و قیمت رقابتی تولید کرده و به بازار عرضه کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت سیم و کابل آذر تبریز پرداخته و محصولات آن را بیان کنیم.

شرکت سیم و کابل آذر تبریز

شرکت سیم و کابل آذر تبریز

همان‌طور که در قسمت قبل بیان شد، برند و شرکت تولیدکننده هر محصول نقش مهمی در تعیین میزان کیفیت آن محصول داشته و برند تولیدکننده آن محصول یکی از عوامل تاثیرگذار و مهم در خرید است. حال اگر محصول مورد نظر ما سیم و کابل باشد، این حساسیت دوچندان می‌شود زیرا عدم وجود کیفیت لازم در سیم و کابل علاوه بر ایجاد زیان‌ها و خسارات مالی، می‌تواند سبب خسارات جبران ناپذیری مانند خسارات جانی نیز شود. به همین دلیل است که انتخاب برند مناسب سیم و کابل نقش مهمی در خرید صحیح این محصول ایفا کرده و باید به آن توجه شود.

شرکت سیم و کابل آذر تبریز یکی از مشهورترین شرکت‌های سیم و کابل در شمال غرب کشور است که در سال 1376 و با هدف تولید انواع سیم و کابل برق فشار ضعیف و متوسط در شهرک صنعتی شهید رجایی شهر تبریز تاسیس شد. این شرکت با اتکا به دانش فنی روز دنیا، تجربه و تخصص کارکنان خود، به سرعت در مسیر پیشرفت گام برداشته و امروزه به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در این صنعت شناخته می‌شود. این شرکت با سابقه تبریزی کار خود را با ظرفیت اسمی 700 تن تولید انواع سیم و کابل در سال شروع نموده و اکنون قادر به تولید و عرضه 5000 تن سیم و کابل در سال است.

یکی از ویژگی‌ها و موارد مهم و قابل ذکر در رابطه با شرکت تولیدی سیم و کابل آذر تبریز، آزمایشگاه مجهز و پیشرفته این شرکت با سابقه است. مدیران این شرکت سعی کرده‌اند که با بهره‌وری از تجهیزات و دستگاه‌های به روز و مدرن دنیا و همچنین با استفاده از همت و کمک متخصصان ماهر داخلی، همه محصولات تولیدی خود را مورد آزمایش و تست قرار داده و محصولاتی با کیفیت بالا و مناسب را روانه بازار داخلی و حتی خارجی کنند. علاوه بر این، این شرکت همواره سعی کرده است برای حفظ و افزایش کیفیت سیم و کابل‌های خود، از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب بهره برده و استفاده کند.

از آنجا که کیفیت محصولات شرکت سیم و کابل آذر تبریز از حد بالا و مطلوبی برخوردار است، این شرکت مفتخر به کسب عناوین مختلف و متنوعی مانند کسب گواهی سازمان استاندارد تحقیقات صنعتی ایران، کسب گواهی نامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار، دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری، کسب گواهی احراز حصول استانداردهای تولید، دریافت نشان واحد نمونه کیفی در سال 1386، دریافت گواهی نامه ISO 9001، ISO 14001 و گواهی نامه ISO 18001 برای محصولات خود گشته است.

این شرکت همواره سعی کرده است محصولات خود را با مناسب‌ترین کیفیت و قیمت تولید کرده و به بازار داخلی عرضه کند. از جمله مهم‌ترین اهداف این شرکت با سابقه تبریزی می‌توان به کسب رضایت مشتری، افزایش سطح کیفی محصولات تولید شده در شرکت سیم و کابل آذر تبریز، کاهش هزینه‌‌ها و عرضه محصولات تولیدی با قیمت رقابتی، استفاده و بهره‌وری از تجهیزات پیشرفته روز دنیا، تامین نیاز بازار داخلی و حتی بازارهای خارجی سیم و کابل، افزایش سطح کیفی محصولات تولیدی و دریافت گواهینامه‌های مختلف و متنوع داخلی و بین‌المللی اشاره کرد.

محصولات شرکت سیم و کابل آذر تبریز

محصولات سیم و کابل آذر تبریز

در حالت کلی، شرکت سیم و کابل آذر شهر تبریز اقدام به تولید و عرضه انواع سیم و کابل در سر تا سر کشور نموده است. از جمله پرکاربردترین محصولات این شرکت می‌توان به مواردی مانند سیم افشان، کابل افشان، سیم ارت، کابل ارت، کابل میله‌ای، کابل فرمان، سیم و کابل نایلونی، سیم آنتن، سیم زوجی، کابل کیسه‌ای و … اشاره کرد اما در این بین، این شرکت سعی کرده است محصولات خاص و ویژه‌تری را در مقایسه با انواع محصولات ذکر شده در قسمت بالا نیز تولید کرده و آن‌ها را به بازار داخلی عرضه کند.

از جمله محصولات شرکت سیم و کابل آذر تبریز که کمی خاص و ویژه بوده و به طور محدود و در موارد خاص مورد استفاده قرا می‌گیرند می‌توان به سیم‌های مسی سخت هوایی، کابل‌های قدرت چند رشته، کابل‌های قدرت افشان چند رشته، کابل‌های قدرت تک رشته، کابل‌های کنترل، کابل های غیر قابل انعطاف سبک، کابل‌های قابل انعطاف معمولی، سیم‌های تک رشته‌ای با هادی تک مفتولی، سیم‌های تک رشته‌ای با هادی قابل انعطاف و سیم‌های تک رشته‌ای با هادی غیرقابل انعطاف اشاره کرد.

این نوع سیم و کابل‌ها عموما در موارد ویژه کاربرد داشته و همانند سیم و کابل‌های ذکر شده در قسمت‌های بالا، دارای کاربرد عمومی نبوده و موارد استفاده خاص و محدودی دارند اما با این حال در بسیاری از موارد و مشاغل، نیاز موجود را پوشش داده و آن را رفع می‌کنند.

نتیجه‌گیری

یکی از با کیفیت‌ترین و با سابقه‌ترین برند‌ها در صنعت سیم و کابل در شمال غرب کشور، برند و شرکت سیم و کابل آذر تبریز است که در سال 1376 شمسی پایه‌گذاری و تاسیس شده است. این شرکت دارای محصولات مختلف و متنوعی است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سیم افشان، کابل افشان، سیم ارت، کابل ارت و … اشاره کرد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت سیم و کابل آذر تبریز پرداخته و محصولات آن را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

640 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط