کابل افشان اردستان

شرکت توليدي و صنعتي کابل افشان اردستان؛ معرفی شرکت و محصولات

345 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

آیا تاکنون از محصولات شرکت توليدي و صنعتي کابل افشان اردستان خریداری و استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما تجهیزاتی که توسط کابل افشان اردستان به بازار عرضه می‌شوند کیفیت قابل قبول و استانداردی دارند؟‌ مجموعه‌های گوناگونی در زمینه تولید انواع سیم و کابل در بازار در حال فعالیت هستند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کابل افشان اردستان بوده و ما در این راهنما قصد داریم به بررسی محصولات آن بپردازیم.

هر آنچه که باید درباره شرکت توليدي و صنعتي کابل افشان اردستان بدانید!

شرکت توليدي و صنعتي کابل افشان اردستان

مجموعه توليدي و صنعتي کابل افشان اردستان از جمله مجموعه‌های معتبر در زمینه تولید و عرضه انواع مختلف کابل‌های رایج و کاربردی در بازار ایران است که فعالیت خود را به شکل تخصصی در سال 1383 آغاز کرد. این شرکت با هدف تولید و عرضه کابل‌های جوش، برق در انواع تخت و گرد، کابل کنترل به همراه عایق و روکش لاستیکی برای مصارفی در صنایع مهمی هم‌چون نغت، گاز و پتروشیمی، دریایی و کشتی‌سازی، صنعت آب و فاضلاب و غیره راه‌اندازی شد.

مجموعه مورد بحث به همراه کادر مجرب و متخصص در شهرستان اردستان استان اصفهان در زمینی با مساحت 4000 متر مربع شروع به کار کرده و امروزه دارای 4200 متر مربع سالن تولید و تأسیسات است. شایان ذکر است که شرکت توليدي و صنعتي کابل افشان اردستان از ماشین آلات تروستر آلمان استفاده کرده و در خطوط تولید خود از پیشرفته‌ترین سیستم‌های کنترلی به منظور افزایش کیفیت تولیدات و کنترل بهتر محصولات خود بهره می‌برد.

محصولات شرکت توليدي و صنعتي کابل افشان اردستان

شرکت توليدي و صنعتي کابل افشان اردستان

همان‌طور که گفته شد، شرکت توليدي و صنعتي کابل افشان اردستان در زمینه تولید و عرضه انواع مختلف کابل‌های کاربردی در بازار ایران مشغول به فعالیت است.

در ادامه نگاهی اجمالی بر محصولات عرضه شده توسط کابل افشان اردستان خواهیم داشت:

کابل تخت

از جمله پرفروش‌ترین و مهم‌ترین محصولاتی که توسط شرکت توليدي و صنعتي کابل افشان اردستان به بازار عرضه شده، کابل تخت است. کابل تخت نمونه‌ای از انواع کابل‌ها بوده که به علت برخورداری از طراحی منحصربه‌فرد تحت این عنوان نام‌گذاری شده است. در ساختار کابل‌های تخت شاهد هادی‌های الکتریکی هستیم که به صورت فشرده در یک پروفیل تخت در کنار هم دیگر قرار داده می‌شوند. از آن جایی که در ساختار این دسته از کابل‌ها چندین لایه پرکننده حذف شده، وزن نهایی کابل به طرز چشم‌گیری کاهش پیدا کرده و فضای کم‌تری را نیز اشغال خواهد کرد.

معمولاً هادی استفاده شده در ساختار کابل‌های تخت از جنس مس نرم بوده و عایقی که برای این دسته از کابل‌ها استفاده می‌شود از جنس پی وی سی است. این مدل از کابل‌ها عمدتاً دارای 4 الی 24 رشته هستند و قیمت تمام شدة آن‌ها تفاوت چندانی با کابل‌های گرد ندارد.  کابل‌های تخت در مقایسه با کابل‌های گرد از قدرت خمش بیش‌تری برخوردار هستند و به همین علت می‌توان از آن‌ها در صنایعی هم‌چون تولیدات اتوماتیک و عمومی و همچنین تولید انرژی‌های تجدیدپذیر بهره برد.

کابل سیلیکونی

از دیگر تولیدات شرکت توليدي و صنعتي کابل افشان اردستان کابل‌های سیلیکونی یا نسوز است. این دسته از کابل‌ها به دلیل بهره‌گیری از سیلیکون کاربردهای فراوانی در صنایع گوناگونی نظیر ریخته‌گری، کارخانجات ذوب آهن، کارخانجات نورد گرم، کارخانه‌های سیمان، روغن مشعل، سونا، سولاریوم، تهویه مطبوع، صنایع غذایی و پزشکی و غیره دارند. از جمله ویژگی‌های مهمی که کابل‌های سیلیکونی داشته می‌توانیم به مقاومت بالای آن در برابر جریان‌های شدید ناشی از ولتاژ بالای جریان برق اشاره داشته باشیم. همچنین، این محصول عرضه شده توسط شرکت توليدي و صنعتي کابل افشان اردستان انعطاف‌پذیری استانداردی داشته و در شرایط خمیدگی زیاد دارای پایداری جریان الکتریسیته است.

کابل جوشکاری

نمونه دیگری از انواع کابل‌هایی که توسط شرکت توليدي و صنعتي کابل افشان اردستان به بازار عرضه شده است می‌توانیم به کابل جوشکاری یا کابل جوش اشاره داشته باشیم. این کابل‌ها رسانای الکتریکی جریان برق جوشکاری به حساب می‌آیند. محصول مورد بحث شامل یک سری از رشته‌های مس باکیفیت بالای پیچیده شده درون یک روکش با دوام بسیار بالا بوده که عمدتاً این روکش از نوعی پلاستیک مصنوعی و یا طبیعی در رنگ‌های مختلف تهیه می‌شود. از آن جایی که رشته‌های موجود در این کابل از جنس مس خالص بوده، انعطاف‌پذیری این کابل بسیار بالا خواهد بود.

کابل قدرت

منظور از کابل قدرت در واقع کابل‌های ولتاژ بالایی بوده که در دستة کابل‌های برق قرار داده می‌شود. این مدل از کابل‌ها برای انتقال قدرت با ولتاژ بالاتر از 36000 وات مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین علت گزینه‌ای عالی برای استفاده در نیروگاه‌ها، تابلوهای توزیع برق و مواردی از این دسته به حساب می‌آیند. در کل، مصرف‌کنندگان می‌توانند از این مدل کابل در هر شرایطی که نیاز به کابل‌هایی مقاوم در برابر فشار قوی باشد بهره ببرند.

کابل دریایی

از دیگر تولیدات مجموعه کابل افشان اردستان می‌توان به کابل‌های دریایی اشاره داشت. در دریاها به منظور برقراری ارتباط مابین دستگاه‌ها و سیستم‌ها به ابزاری تحت عنوان کابل دریایی نیاز پیدا خواهیم کرد. شایان ذکر است که کابل‌های مناسب برای محیط‌های آبی یکی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای مهم بشر به حساب می‌آیند. این کابل‌ها به صورت سیم‌های بلندی طراحی شده که با هدف انتقال جریان‌های مخابراتی در بستر دریا نصب شده و مورد استفاده قرار خواهند گرفت.  ناگفته نماند که این مجموعه تنها شرکت تولیدکننده کابل‌های ضد آب به همراه قابلیت نفوذپذیری آب تا فشار 50 بار در ایران است.

سخن پایانی

در این راهنما ضمن آشنایی با شرکت توليدي و صنعتي کابل افشان اردستان به بررسی محصولات عرضه شده توسط این مجموعه تولیدی نیز پرداختیم و دانستیم که این شرکت در حیطه تولید و عرضه کابل‌های تخت، سیلیکونی، جوشکاری، قدرت و کابل‌های دریایی به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. تمامی کابل‌های تولید و ارائه شده توسط کابل افشان اردستان مطابق با استانداردهای مورد تأیید طراحی و تولید شده‌اند؛ از این جهت کیفیت بالایی داشته و می‌توانند پاسخگوی نیاز پروژه‌های مربوطه باشند.

آیا تجربه خرید از کابل افشان اردستان را دارید؟ به نظر شما کیفیت سیم و کابل‌هایی که توسط کابل افشان اردستان به بازار عرضه شده بالا است؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون کابل افشان اردستان در قسمت ارسال دیدگاه برای ما و کاربران محترم وب سایت تکه کابل بنویسید.

345 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط