شرکت طبرستان تابلو آریا

شرکت طبرستان تابلو آریا؛ شرکتی باسابقه در زمینه تولید تابلو برق‌

511 بازدید معرفی محصولات صنعت برق

یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده تابلو برق در کشور شرکت طبرستان تابلو آریا است. این شرکت دارای بیش از 20 سال سابقه تولید و عرضه انواع تابلو برق‌ها را در کارنامه خود داشته و همواره سعی کرده است محصولاتی با کیفیت را روانه بازار کشور کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت طبرستان تابلو آریا پرداخته و محصولات این شرکت را بیان کنیم.

شرکت طبرستان تابلو آریا

طبرستان تابلو آریا

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تولید و عرضه انواع تابلو برق‌ها و تابلوهای توزیع در کشور، شرکت طبرستان تابلو آریا است که در استان البرز و شهر کرج واقع شده و فعالیت خود را از سال 1380 شمسی آغاز نموده است. این شرکت با کادری مجرب از بهترین مهندسین، تکنسین‌ها و پرسنل فنی به عنوان یکی از شرکت‌های ایرانی در خدمت صنعت کشور بوده و همواره سعی کرده است تا محصولاتی با کیفیت و مناسب را روانه بازار داخلی کند.

این شرکت معتبر داخلی هدف خود را افزایش کیفیت تولیدات شرکت تا بالاترین میزان استانداردهای بین‌المللی و همچنین تامین کامل رضایت مشتریان قرار داده و در راستای تحقق این اهداف موفق به اخذ گواهینامه‌های معتبری همچون گواهی ISO 9001-2015 و 10002:2018 از شرکت TUV AUSTRIA، گواهی عضویت انجمن صنفی کارفرمایان و تولیدکنندگان تابلوهای برق ایران از سازمان صنفی تولیدکنندگان تابلو برق کل کشور و … شده است. از این رو، می‌توان از محصولات طبرستان تابلو آریا به عنوان محصولاتی با کیفیت یاد کرده و این برند داخلی را برندی معتبر و شناخته شده در صنعت تولید و عرضه انواع تابلوهای برق در کشور دانست.

شرکت طبرستان تابلو آریا سابقه همکاری با شرکت‌های مختلف و متنوعی را در پرونده و سابقه کاری خود دارد. از جمله مهم‌ترین پروژه‌های طبرستان تابلو آریا می‌توان به هماکری با مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، شرکت‌های خودروسازی، شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی، شرکت‌های توزیع نیروی برق، شرکت‌های صنایع نساجی، صنایع مس و معدنی، شرکت‌های صنایع غذایی، صنایع ریلی و قطار شهری (مترو) و … اشاره کرد.

محصولات طبرستان تابلو آریا

تابلو توزیع

در حالت کلی، شرکت طبرستان تابلو آریا اقدام به تولید محصولات متنوعی در صنعت برق کرده و همواره سعی کرده است تا محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار داخلی عرضه کرده و به فروش برساند. از جمله مهم‌ترین محصولات طبرستان تابلو آریا می‌توان به تابلو برق‌های فشار متوسط، تابلو برق‌های فشار ضعیف و پست‌های کمپکت اشاره کرد. پست کمپکت یکی از دستگاه‌های ساخته شده توسط شرکت طبرستان تابلو است که همانند کیوسک برق عمل کرده و وظیفه توزیع برق را برعهده دارد. در بین محصولات شرکت طبرستان تابلو تابلوهای برق جایگاه ویژه‌ای داشته و از جمله اصلی‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این شرکت به شمار می‌روند.

تابلو توزیع برق یا همان تابلو برق یکی از صلی‌ترین و کاربردی‌ترین اجزا برق مراکز و ساختمان‌ها است که وظیفه دریافت و توزیع برق در سر تا سر مدار یک ساختمان و یا مرکز را برعهده داشته و اهمیت ویژه‌ای در سیستم‌های الکتریکی و برقی آن واحدی ساختمانی و یا صنعتی دارد. در حالت کلی، تابلو برق‌های طبرستان تابلو آریا در دو مدل فشار ضعیف و فشار متوسط تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند.

تابلو برق‌های فشار متوسط یکی از پرکاربردترین انواع تابلوهای برق در مراکز صنعتی و تجاری کاربرد داشته و در اغلب موارد در شبكه هاي توزيع و صنايع اصلي مانند پست‌هاي 6.3 تا 36 كيلو ولت مورد استفاده قرار می‌گیرند. تابلوبرق‌های فشار ضعیف دیگر نوع تابلو برقی هستند که در عموم زمينه‌ها كاربرد داشته و توسط این شرکت با سابقه تولید می‌شوند. استفاده از تابلو برق‌های فشار ضعیف عموما در ساختمان‌های چندین طبقه مسکونی و برخی صنایع مانند صنايع تبديلي بسیار مهم بوده و پرکاربرد است.

نتیجه‌گیری

یکی از بهترین شرکت‌های فعال در حوزه تولید و عرضه انواع تابلوهای برقی در کشور شرکت طبرستان تابلو آریا است که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در انواع پروژه‌های صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. . این شرکت محصولات متعددی را طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌کند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تابلو برق‌های فشار متوسط، تابلو برق‌های فشار ضعیف و پست‌های کمپکت اشاره کرد.

در این مقاله سعی کردیم به بررسی شرکت طبرستان تابلو آریا پرداخته و محصولات این شرکت را بیان کنیم. امیدوارم این مطلب مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون می‌شویم اگر نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تکه‌ کابل در میان گذاشته و ما را از مباحث مورد نیازتان مطلع سازید.

511 بازدید
نویسنده این مقاله
احسان شوکتی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط