دزدگیر زیتونیکس

دزدگیر زیتونیکس؛ ویژگی‌ها

234 بازدید معرفی و آموزش تجهیزات الکترونیک

آیا تاکنون از دزدگیر زیتونیکس استفاده کرده‌اید؟ با ویژگی‌های این محصول آشنا هستید؟  زیتونیکس یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده انواع دزدگیر و ردیاب امنیتی با کیفیت بالا بوده که فعالیت رسمی خود را در این حوزه از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد. این شرکت بیشتر در زمینه هوشمندسازی و حفظ امنیت خودرو تمرکز دارد. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیشتر با دزدگیرهای زیتونیکس به ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصولات نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

دزدگیر زیتونیکس و ویژگی‌های آن

دزدگیر زیتونیکس

ردیاب‌ها و دزدگیرهای زیتونیکس از جمله محصولات امنیتی با کیفیت عالی و تضمینی هستند که در انواع مختلف ساده، نقره‌ای طلایی و… روانه بازار می‌شوند. این دزدگیرها دارای آپشن‌های منحصربه‌فردی هستند و امکان هماهنگ‌سازی آنان با تمامی ریموت‌های فابریکی انواع مختلف خودروها فراهم است.

ویژگی‌های دزدگیر زیتونیکس

۱. دارای ۲ کیت مجزا

به طور معمول در سرقت خودرو با اولین ورود سارق به داخل کابین، دزدگیر را پیدا کرده و آن را از مدار خارج خواهد کرد. سیستم دزدگیرهای زیتونیکس به گونه‌ای طراحی شده است که اگر دزدگیر تحت هر شرایط غیرعادی قطع شود برای مالک خودرو یک پیامک ارسال شده و کیت دوم که بسیار کوچک بوده و در هر جایی از خودرو قابل پنهان کردن است به کمک باتری داخلی به کار خود را ادامه می‌دهد.

۲. ارائه گزارش آفلاین

ردیاب‌های زیتونیکس به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که کلیه موقعیت‌های دریافتی از ماهواره بر روی حافظه آنان ذخیره می‌شود. لازم به ذکر است که این محصولات قابلیت ذخیره صد هزار رکورد را دارند. افزون بر این، می‌توان موقعیت‌های مذکور را از طریق اینترنت سیم‌کارت دستگاه به سرور ارسال کرد که در پی آن کاربر می‌تواند از طریق پنل ردیابی به این موقعیت‌ها دسترسی پیدا کرده و اگر امکان اتصال به اینترنت فراهم نبود هم از طریق پیامک به موقعیت‌های حافظه دسترسی داشته باشد؛ به این صورت که با ارائه تاریخ و ساعت مورد نظر و ارسال پیامک به دستگاه در حافظه جست‌وجو انجام شده و موقعیت مورد نظر در قالب یک پیامک برای کاربر ارسال می‌شود.

۳. هشدار خروج از محدوده معین توسط دزدگیر زیتونیکس

ویژگی بعدی این محصولات که یکی از مهم‌ترین آپشن‌های آن‌ها نیز به حساب می‌آید این است که کاربر می‌تواند محدوده‌ای را مشخص کرده و هر زمان که خودرو از محدوده مقرر خارج شد، از طریق پیامک هشدار خروج از محدوده معین برای وی ارسال شود. علاوه بر این، در صورت برگشت به محدوده مورد نظر نیز کاربر مطلع شده و به این ترتیب هیچ رویدادی از دید او پنهان نمی‌ماند.

۴. نرم‌افزار اندروید سخن‌گو و اجرای دستورات از طریق گفت‌وگو

اپلیکیشن دزدگیرهای مذکور به گونه‌ای طراحی شده که اکثر اخطارها به صورت صوتی قابل پخش هستند. به عنوان مثال، در صورت باز شدن غیر مجاز درب‌ها این اپلیکیشن به صورت صوتی اتفاق مورد نظر را اعلام کرده و با شنیدن برخی از کلمات کلیدی نظیر «قفل درب‌ها» به صورت خودکار اقدام به قفل کردن درب‌های خودرو خواهد کرد.

۵. قفل کودک از طریق سرعت در دزدگیرهای زیتونیکس

در ردیاب‌های زیتونیکس مدل zx01 قابلیتی تحت عنوان قفل کودک تعبیه شده که به محض حرکت خودرو و رسیدن سرعت به ۳۰ کیلومتر به صورت اتوماتیک درب‌های خودرو قفل شده و با بستن سوئیچ و خاموش نمودن خودرو درب‌ها به صورت خودکار باز خواهند شد.

۶. ماژولار بودن دستگاه

منظور از ماژولار بودن دزدگیر زیتونیکس آن است که کاربر می‌تواند در هر زمان که بخواهد دستگاه خود را ارتقا دهد. به عنوان مثال اگر دزدگیر شما ساده است می‌توانید به راحتی و با یک سوکت اقدام به اتصال ردیاب به آن کرده تا تبدیل به مدل طلایی زیتونیکس شود.

۷. امکان برقراری ارتباط دزدگیر زیتونیکس با سایر دزدگیرها

افزون بر موارد فوق، دزدگیرها و ردیاب‌های زیتونیکس از قابلیتی برخوردار هستند که امکان اتصال آن‌ها با دزدگیرهای فابریک اکثر خودروها یا سایر دزدگیرهایی که روی خودروی خود نصب کرده بودید فراهم است.

سخن پایانی

دزدگیر زیتونیکس از جمله ابزار و وسایل ایمنی به منظور هوشمندسازی خودروها و تأمین امنیت این وسایل نقلیه بوده که در انواع مختلف با ویژگی‌های منحصربه‌فرد قابل خرید هستند. آیا تابه‌حال از ردیاب‌های زیتونیکس استفاده کرده‌اید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را با ما و کاربران عزیز تکه کابل در میان بگذارید.

234 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط