شرکت تولیدی سیم و کابل شاهین

شرکت تولیدی سیم و کابل شاهین؛ معرفی شرکت و محصولات

211 بازدید راهنمای خرید / تولیدکنندگان سیم و کابل ایران / معرفی محصولات صنعت برق

آیا تاکنون از محصولات شرکت تولیدی سیم و کابل شاهین در پروژه‌های خود استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما تجهیزاتی که به واسطه سیم و کابل شاهین به بازار عرضه می‌شوند کیفیت بالایی دارند؟ مجموعه نامبرده از جمله شرکت‌های فعال در حیطه تولید و عرضه انواع سیم و کابل در بازار بوده که در این راهنما می‌خواهیم به بررسی محصولاتی که به بازار عرضه می‌کند، بپردازیم.

هر آنچه که باید درباره شرکت تولیدی سیم و کابل شاهین بدانید!

شرکت تولیدی سیم و کابل شاهین

شرکت تولیدی سیم و کابل شاهین از جمله مجموعه‌های معتبرِ فعال در حیطه تولید سیم و کابل در بازار ایران است که همواره سعی دارد با تکیه بر بهترین مواد اولیه و مجرب‌ترین و تخصص‌ترین کارشناسان، تجهیزاتی استاندارد به همراه کیفیت مرغوب به بازار عرضه کند. شایان ذکر است که در خطوط تولید این شرکت از آخرین و به روزترین متدها استفاده می‌شود؛ از این جهت محصولات تولید شده توسط این مجموعه کاملاً قابل اطمینان هستند. در ادامه به بررسی محصولات ارائه شده توسط شرکت تولیدی سیم و کابل شاهین خواهیم پرداخت:

محصولات شرکت تولیدی سیم و کابل شاهین

همان‌طور که گفته شد، این مجموعه به شکل تخصصی در زمینه تولید و عرضه انواع سیم و کابل‌های مورد نیاز در صنایع برقی را فعالیت می‌کند. از کابل‌های فشار ضعیف، متوسط و قوی گرفته تا کابل‌های خودنگهدار و نسوز در این مجموعه تولید می‌شود. در ادامه، هر یک از تجهیزات عرضه شده توسط گروه تولیدی سیم و کابل شاهین را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کابل‌های فشار ضعیف

از جمله محصولات پرطرفداری که توسط شرکت تولیدی سیم و کابل شاهین به بازار عرضه شده، کابل‌های فشار ضعیف بوده که با رشته‌های مسی یا آلومینیومی بسته به نیاز پروژه به بازار عرضه می‌شوند و از لحاظ کیفی یکسان و از لحاظ قیمت با یکدیگر از جهاتی متفاوت هستند. کابل‌های فشار ضعیف به نحوه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند که بتوانند سطوح ولتاژ 300 الی 3000 ولت را به طور استاندارد پوشش دهند. با نگاهی دقیق‌تر به ساختار این کابل در می‌یابیم که در آن از پلیمرهایی نظیر پلاستیک به جهت عایق‌بندی کابل و محافظت از آن در برابر خطرات و شار الکتریکی استفاده شده است.

کابل‌های ابزار دقیق

از دیگر محصولاتی که توسط شرکت تولیدی سیم و کابل شاهین به بازار عرضه می‌شود، کابل ابزار دقیق است. کابل‌های ابزار دقیق گروهی از کابل‌ها بوده که دارای قابلیت سنجش فرایندهای کنترلی و پردازش سیستم‌های داده بوده و می‌توان از آن‌ها در صنایع مختلف بهره برد. این دسته از کابل‌ها در مقابل تداخلات و نویزها استقامت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهند. محصولات مذکور می‌توانند جریان‌های بالا در سطوح ولتاژی بالا را انتقال دهند، بدون این که دچار اختلال در عملکرد خود شوند. به طور معمول هادی استفاده شده در ساختار این دسته از کابل‌ها از جنس مس گرمادیده بوده که بر حسب استانداردهای مورد نیاز تهیه می‌شود.

کابل‌های فشار متوسط و قوی

علاوه بر کابل‌های فشار ضعیف، شرکت تولیدی سیم و کابل شاهین در حیطه تولید و عرضه انواع کابل‌های فشار متوسط و قوی نیز فعالیت می‌کند. منظور از کابل‌های فشار متوسط آن دسته از کابل‌هایی بوده که می‌توانند ولتاژ 1 الی 35 کیلو ولت را پوشش دهند. این دسته از کابل‌ها عمدتاً در خطوط انتقال و توزیع برق شهری کارایی داشته و تولیدکنندگان به جهت اعلام اخطار به افراد در فشار متوسط بودن این دسته از کابل‌ها و رعایت موارد ایمنی، از روکش‌هایی با درجه کیفی عالی و به رنگ قرمز بهره می‌برند.

کابل‌های فشار قوی نیز توسط این شرکت به بازار ارائه شده که تحت عنوان کابل ولتاژ بالا نیز شناخته می‌شوند. این دسته از کابل‌ها از جمله تجهیزاتی به حساب می‌آیند که برای انتقال انرژی الکتریکی در ولتاژهای بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت تولیدی سیم و کابل شاهین

کابل‌های با غلاف سرب

کابل‌های غلاف سربی از دیگر محصولات ارائه شده توسط مجموعه تولیدی سیم و کابل شاهین است که تحت عنوان کابل زره‌دار یا کابل آرموردار نیز شناخته می‌شود؛ چرا که در ساختار آن از عایق سربی که یکی از مقاوم‌ترین انواع عایق‌ها بوده استفاده می‌شود. این دسته از کابل‌ها به لطف غلاف سربی که داشته نه تنها مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند، بلکه قادر به انتقال جریان برق با کیفیت بسیار بالا نیز هستند.

کابل‌های آلومینیوم خودنگهدار

منظور از کابل‌های خودنگهدار آلومینیومی که توسط شرکت تولیدی سیم و کابل شاهین به بازار عرضه می‌شوند، آن دسته از کابل‌هایی بوده که مجهز به روکش و عایق پلی اتیلن کراسلینک و هادی آلومینیومی و همچنین سیم نگهدارنده است. این مدل از کابل‌ها در راستای توزیع و انتقال نیرو در خطوط هوایی بر روی پایه‌های توزیع برق و دکل‌ها با استفاده از سیم نگهدارنده نصب خواهند شد.

کابل‌های نسوز به همراه روکش هالوژن فری

از جمله ایمن‌ترین و بهترین کابل‌هایی که می‌توان از آن در برابر  آتش سوزی بهره برد، کابل‌ هالوژن فری است. در ساختار این دسته از کابل‌ها هیچ یک از 5 عنصر غیر فلزی گروه 17 جدول تناوبی که تشکیل‌دهنده هالوژن بوده وجود ندارد. از این جهت، زمانی که حریق رخ دهد، کابل هالوژن فری از خود میزان زیادی هالوژن آزاد نکرده و به نوعی می‌تواند سلامت انسان و مابقی اجزای سیستم را تضمین دهد. از جمله ویژگی‌هایی که این دسته از کابل‌ها داشته می‌توانیم به مقاومت بالای آن در برابر حرارت، سازگاری با محیط زیست و عدم انتشار بوی بد و گازهای سمی در زمان آتش سوزی اشاره داشته باشیم.

سخن پایانی

در این راهنما ضمن آشنایی با شرکت تولیدی سیم و کابل شاهین به بررسی محصولات پرکاربرد و باکیفیتی که توسط این مجموعه به بازار ارائه می‌شود نیز پرداختیم و دانستیم که تمامی محصولات عرضه شده توسط این شرکت تحت نظارت نیروی متخصص طراحی و تولید شده و از این جهت درجه کیفی بسیار بالایی دارند.

از جمله محصولات مجموعه تولیدی سیم و کابل شاهین می‌توانیم به کابل‌های فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی، کابل به همراه غلاف سربی، کابل‌های آلومینیومی خودنگهدار و کابل‌های هالوژن فری و نسوز اشاره داشته باشیم. آیا تجربه خرید از مجموعه تولیدی سیم و کابل شاهین را دارید؟ لطفاً نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در رابطه با محصولات تولیدی سیم و کابل شاهین در قسمت اراسال دیدگاه برای ما بنویسید.

211 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط