شرکت پارس دکل گستر

شرکت پارس دکل گستر؛ معرفی شرکت و خدمات

236 بازدید راهنمای خرید / معرفی محصولات در صنعت مخابرات

آیا با شرکت پارس دکل گستر آشنایی دارید؟ به نظر شما پارس دکل گستر چه خدماتی را ارائه می‌کند؟ مجموعه پارس دکل گستر در راستای تأمین نیازهای روزافزون صنایع گوناگون در حیطه طراحی، ساخت و نصب انواع مختلف سازه‌های فلزی در پروژه‌های مخابراتی و برق، نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت کرده و ما در این راهنما قصد داریم به بررسی برخی از مهم‌ترین خدمات آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید درباره شرکت پارس دکل گستر بدانید!

شرکت پارس دکل گستر

شرکت پارس دکل گستر از جمله مجموعه‌های فعال در حیطه تولید و ارائه سازه‌های فلزی مورد نیاز در پروژه‌های برقی، مخابراتی، گازی، نفتی و پتروشیمی بوده که با تکیه بر کادری متشکل از مدیرانی دانش‌آموخته و با پشتوانه تجربیات اجرایی بیش از 20 سال فعالیت می‌کند. این مجموعه، فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد و تا به امروز توانست با ارائه خدماتی ارزنده، به بخش عمده‌ای از نیاز صنایع برق، مخابرات، نفت، گاز و پتروشیمی را پاسخ دهد.

پروژه‌های اجرا شده توسط شرکت پارس دکل گستر

مجموعه پارس دکل گستر مجری پروژه‌های مختلفی بوده که این اقدامات می‌توانند گواهی بر اعتبار بالای مجموعه نامبرده باشند. شرکت برق منطقه‌ای استان‌های اصفهان، گیلان، تهران، خوزستان، سازمان توسعه برق ایران مهام شرق، برق صنعتی شمال، ساپتا، صفا نیکو سپاهان، فرانیرو و پروژه‌های صادراتی به کشورهای ترکمنستان، نیجریه، افغانستان و پاکستان از جمله پروژه‌های اجرا شده توسط این مجموعه هستند.

پیشرفت در صنعت همراه با حفظ محیط زیست

شرکت پارس دکل گستر همواره در تلاش است که به عنوان یک مجموعه صنعتی پیشرو، در کنار توسعة کسب و کار به مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز پایبند باشد؛ به طوری که ارتقای مقولات سلامت، ایمنی و محیط زیست همواره مورد تأکید مدیران اجرایی این مجموعه بوده و بسیار حائز اهمیت است. مجموعه پارس دکل گستر بر مبنای چهار اصل حفظ محیط زیست، پیشرفت در صنعت، تعهد به اجرای خدمات و مسئولیت اجتماعی در حال خدمت است.

خدمات شرکت پارس دکل گستر

شرکت پارس دکل گستر

این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع گوناگون دکل و سازه‌های فلزی، گنتری و استراکچرهای پست‌ برق، پایه‌های روشنایی، دکل‌های تلسکوپی فلزی، انواع گریتینگ، سازه‌های فلزی قطار شهری و مترو، گالوانیزاسیون سازه‌ها فلزی و ساخت برج‎های مخابراتی فعالیت می‌کند. در ادامه، نگاهی اجمالی به خدمات ارائه شده توسط پارس دکل گستر خواهیم داشت:

دکل و سازه‌های فلزی

دکل‌ها از جمله عناصر بارز در تأسیسات و سازه‌های مختلف بوده که نقش بسیار پُر رنگی را در انتقال ارتباطات، تولید انرژی و همچنین به وجود آوردن ارتفاع در بسیاری از صنایع و زمینه‌های دیگر دارند. سازه‌های فلزی مذکور می‌توانند با طراحی‌های متنوع و منحصربه‌فرد و مواد اولیه متغیر، به نیازهای مختلفی پاسخ دهند. در نظر داشته باشید که دکل‌ها را می‌توان بر حسب مصارف و کاربردهای مختلفی که داشته، به انواع متنوعی تقسیم‌بندی نمود. به عنوان مثال، تجهیزات مذکور را می‌توانیم بر حسب کارایی که داشته به انواع مختلف دکل ارتباطات، دکل انرژي، دکل نمایشگر و دکل مخابراتی دسته‌بندی نماییم.

دکل تلسکوپی فلزی

دکل تلسکوپی فلزی از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت پارس دکل گستر است. منظور از دکل‌های تلسکوپی آن دسته دکل‌هایی بوده که به کمک سیم در ارتفاعات به هم دیگر متصل شده و در هر نقطه جغرافیایی، کوه، جنگل و بیابان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع، آن چه که باعث می‌شود بتوان به راحتی این دسته از دکل‌ها را در هر نقطه‌ای نصب نمود، فرایند نصب سادة آن‌ها است.

پایه روشنایی

پایه‌های روشنایی از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت پارس دکل گستر است. در حالت کلی پایه‌های روشنایی به منظور تأمین نور مصنوعی در اماکن مورد نیاز به کار می‌آیند؛ به این شکل که پایه‌های مذکور به صورت میله‌ای با درجه کیفی عالی بوده که به عنوان یک پایه نگهدارنده منبع نوری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این پایه‌ها بر حسب نیاز در ارتفاعات مختلف تولید و عرضه شده و عمدتاً از 3 متر الی 15 دارای ارتفاع متغیری هستند. قابل ذکر بوده که پایه‌های روشنایی مصارف خانگی و صنعتی نیز دارند. از جمله ویژگی‌های بارزی که این تجهیزات داشته می‌توانیم به کیفیت بالای رنگ‌های استفاده شده در بدنه، ضخامت استاندارد و استحکام لوله‌ها، نصب ساده و امکان ترکیب رنگ اشاره داشته باشیم.

گریتینگ

گریتینگ از جمله سازه‌های صنعتی بوده که به طور معمول در صنایع مختلف در کف‌پوش به عنوان فیلتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. گریتینیگ نوعی صفحه مشبکی بوده که می‌تواند از نوع فلزی یا غیر فلزی تولید شود؛ در هر دو صورت تسمه و میلگرد مهم‌ترین اجزای تشکیل‌دهندة این صفحه هستند. از دیگر ویژگی‌هایی که گریتینگ داشته می‌توانیم به وزن سبک آن اشاره داشته باشیم. معمولاً این صفحه را از جنس فولاد یا کامپوزیت تولید کرده و اجزای آن بر حسب کاربرد و خواص مورد نیاز، از میلگرد به عنوان رابط، تسمه و قاب به ترتیب به عنوان باربر و به صورت شبکه‌های مستطیلی، مثلثی، مربعی و… تشکیل می‌شود.

برج مخابراتی

از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت پارس دکل گستر، اجرای برج‌های مخابراتی است. برج‌های مخابراتی با هدف پوشش ارتباطات رادیویی و تلویزیونی و مخابراتی مورد استفاده قرار گرفته و از طرف دیگر در پیدایش مراکز گردشگری و جذب گردشگر و حتی پیدایش اماکن فرهنگی موثر هستند. همچنین، برج‌های مخابراتی سمبل شهرها نیز به حساب آمده و امکان گسترش و بهینه‌سازی پوشش شبکه‌ها، پوشش رادیو، تلویزیون و همچنین ایجاد زیرساخت‌های مناسب را فراهم می‌سازند. به عنوان مثال، برج میلاد یکی از برج‌های مخابراتی مهم در کشور ما به حساب می‌آید که به نوعی سمبل تهران نیز است.

سخن پایانی

در این راهنما ضمن آشنایی با شرکت پارس دکل گستر به بررسی خدماتی که این مجموعه ارائه داده نیز پرداختیم و دانستیم که پارس دکل گستر به صورت تخصصی در زمینه تولید و اجرای سازه‌های فلزی مربوط به صنایع گوناگونی هم‌چون برق، مخابرات، نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت می‌کند. خدمات اصلی این مجموعه شامل طراحی، ساخت، گالوانیزه و نصب برج‌های انتقال نیرو، تلسکوپی، مخابراتی و استراکچرهای نیروگاهی و همچنین پست‌های برق و پایه روشنایی می‌شود. شما چه اطلاعات دیگری در رابطه با خدمات ارائه شده توسط مجموعه پارس دکل گستر دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون خدمات شرکت نامبرده در قسمت ارسال دیدگاه با ما و کاربران گرامی وب سایت تکه کابل به اشتراک بگذارید.

236 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط