لامپ ال ای دی

لوستر ال ای دی؛ مزایا و ویژگی‌های آن

999 بازدید راهنمای خرید / معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق / راهنمای خرید امن

لوستر یا چراغ آویز از مهم‌ترین بخش‌های دکوراسیون داخلی هر مکانی به شمار می‌رود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی لوسترهای مدرن بسیاری روانه بازار شده است. یکی از این لوسترها را می‌توان لوستر ال ای دی دانست. امروز در این مطلب از تکه کابل قصد داریم بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لوستر مدرن یعنی چه؟

یک‌سری از لوسترهای امروزی که با کمک متدهای جدید و خلاقانه از روکش‌های نیکل یا کروم تولید می‌شود را لوستر مدرن می‌نامند. این لوسترها در انواع متنوعی از جمله لوستر اسپوتنیک، لوستر بیانیه و لوستر LED و SMD عرضه می‌شود.

لوستر ال ای دی چیست؟

این نوع لوستر دارای یک لامپ ال ای دی است و گزینه بسیار مناسبی برای فضاهای کوچک به شمار می‌رود؛ البته این به معنای این نیست که از این لوستر نتوان در اتاق نشیمن بزرگ استفاده کرد اتفاقا برعکس! شما این لوستر را به راحتی می‌توانید در هر فضایی با سلیقه شخصی خود نصب کنید و زیبایی دکوراسیون خود را بیشتر از قبل افزایش دهید.

چرا باید از لوستر ال ای دی استفاده کنیم؟

لوستر ال ای دی

۱. صرفه جویی در مصرف برق

تمامی لامپ‌های ریز موجود در سینی استیل این لوستر دارای توان مصرفی بسیار کم برق نسبت به سایر لامپ‌ها هستند. باید بدانید که هر سی عدد این لامپ‌ها فقط یک وات برق مصرف می‌کند که این به معنای کاهش هزینه‌های موجود است.

۲. قابلیت کنترل از راه دور

شما با یک کنترل کوچک به راحتی می‌توانید رنگ لامپ ال ای دی لوستر خود را انتخاب کنید و حتی با آن موسیقی مورد علاقه‌تان رو گوش دهید.

۳. دارای تنوع بسیار بالا

همان‌طور که می‌دانید لوسترهای سنتی فقط دارای یک رنگ بودند و شما انتخاب زیادی نداشتید؛ ولی لوسترهای ال ای دی مدرن امروزی دارای تنوع رنگ‌های بسیار زیادی هستند که شما بر اساس سلیقه خود می‌توانید آن را تغییر دهید. این لوسترها همچنین دارای رقص نور هستند که باعث زیبایی و خارق‌العاده شدن محیط می‌شود.

۴. قابلیت تعویض لامپ

لوسترهای مدرن امروز در کم‌ترین زمان ممکن امکان تعویض لامپ و ترانس را برای کاربران فراهم می‌کنند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد لوسترهای LED

۱. ساخته شده از لامپ‌های LED و سرپیچ شمعی E14؛
۲. دارای یک سینی از جنس استیل ضد زنگ؛
۳. تنوع شکل مختلف از جمله مربع، مستطیل و دایره؛
۴. دارای قابلیت کنترل از راه دور که به صورت کلی به آن لوستر ریموت دار می‌گویند؛
۵. قابلیت تمیزکاری بسیار آسان.

راهنمای خرید لوستر ال ای دی

لوستر ال ای دی۱. متراژ

در ابتدا به متراژ فضایی که قصد دارید از لوستر استفاده کنید توجه داشته باشید و سپس لوستر مناسب با ابعاد و قطر را انتخاب کنید تا جلوه زیبایی به محیط‌تان ایجاد کنید.

۲. ارتفاع

بهتر است قبل از اقدام به خرید لوستر حتما از ارتفاع سقف محیط مدنظرتان اطلاع پیدا کنید و سپس بر اساس آن اقدام به انتخاب لوستر مناسب کنید.

۳. گچ‌بری و کناف سقف

اگر قصد دارید لوستر را در قسمت گچ‌بری یا کناف متصل کنید حتما به سایز لوستر توجه داشته باشید تا سقف شما توانایی حمل آن را داشته باشد.

۴. نور محیط

مقدار نور مدنظرتان را تعیین کنید؛ اگر در فضای مدنظرتان از هالوژن و نور مخفی استفاده می‌کنید به کمک لوستر ال ای دی می‌توانید نور ملایمی برای فضا بسازید.

سؤالات رایج و متداول درباره لوستر ال ای دی

۱. چرا باید لوستر مدرن تهیه کنیم؟

این لوسترها به دلیل مصرف بهینه برق و همچنین تنوع بسیار بالای طرح و رنگ لامپ‌ها می‌تواند گزینه خوبی برای تمامی افراد با هر سلیقه‌ای باشد.

۲. آیا لوستر مدرن با دکوراسیون کلاسیک هماهنگ است؟

این لوستر به دلیل طرح خاص و خارق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند با هر سبک دکوراسیونی به راحتی هماهنگ شود و زیبایی محیط را افزایش دهد.

۳. قیمت لوستر ال ای دی چقدر است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت قیمت هر برند و کیفیت محصولات بسیار متغیر است و نمی‌توان با شرایط نوسانات ارزی قیمت ثابتی برای آن مطرح کرد.

سخن پایانی

ما در این مقاله از تکه کابل سعی کردیم به صورت تمام و کمال به توضیح لوستر ال ای دی بپردازیم؛ شما با این مواردی که گفتیم می‌توانید اطلاعات دقیق خود را درباره انواع مختلف لوستر مدرن افزایش دهید. همان‌طور که اشاره کردیم این لوستر از جمله لوستر‌های خاص و خلاقانه است و می‌تواند زیبایی فضای شما را تا چندین برابر بیشتر کند. آیا تا به امروز از این نوع لوستر استفاده کرده‌اید؟ مواردی که گفتیم برایتان مفید بود؟ شما می‌توانید نظرات و تجربیات خود را در قسمت دیدگاه‌ها با ما و مخاطبان‌مان در میان بگذارید و این مقاله را به دوستان علاقه‌مند به این حوزه نیز ارسال کنید.

999 بازدید
نویسنده این مقاله
الهه زینالی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مرتبط