کولر آبی سپهر الکتریک

کولر آبی سپهر الکتریک؛ مهم‌ترین نکات خرید

182 بازدید معرفی محصولات صنعت برق / آموزش در صنعت برق

آیا تاکنون از کولر آبی سپهر الکتریک استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما کولر آبی بهتر است یا کولر گازی؟ کولر آبی دستگاهی بوده که به واسطه تبخیر آب سبب خنک‌سازی هوا می‌شود. البته خنک‌کنندگی که این دستگاه انجام می‌دهد با سیستم تهویه مطبوع رایج که از چرخه تبخیر – تراکم به منظور خنک‌سازی بهره‌گیری کرده تفاوت دارد. کولر آبی سپهر الکتریک از جمله محصولات سرمایشی هستند که می‌توان به واسطه آن‌ها در روزهای داغ تابستانی هوایی مطبوع و خنک را در اختیار داشت. در ادامه این راهنما با کولر مذکور و نکاتی که می‌بایست پیش از خرید آن در نظر داشته باشید آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید کولر آبی سپهر الکتریک

کولر آبی سپهر الکتریک

معرفی شرکت سپهر الکتریک

شرکت سپهر الکتریک برای نخستین بار فعالیت خود را در سال 1359 با هدف تولید و ارائه محصولات خانگی در البرز آغاز کرد. سپهر الکتریک از همان ابتدای فعالیت خود شروع به طراحی و تولید محصولاتی با کیفیت عالی نمود و توانست رضایت مشتریان را جلب کند. شایان ذکر است که گروه صنعتی مذکور برای تولید محصولات خود از برترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و متریال بهره‌گیری می‌کند.

شرکت مذکور انواع مختلف سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی را در ظرفیت‌های مختلف متناسب با نیاز مشتریان طراحی کرده و ارائه می‌دهد. از جمله پرفروش‌ترین و پرکاربردترین محصولات این شرکت می‌توان به کولر آبی، آبگرمکن‌های مخزنی گازی و برقی، بخاری گازی، انواع مختلف ماشین‌های لباسشویی و… اشاره داشت. قابل ذکر بوده که محصولات تولید شده توسط برند سپهر الکتریک در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با مصرف مقرون به صرفه انرژی راندمان و بازدهی بسیاری عالی را برای فضای مورد نظر فراهم می‌آورند.

انوع مختلف کولر آبی سپهر الکتریک

از جمله مدل‌های کولر آبی سپهر الکتریک که جزو پرفروش‌ترین‌های این شرکت نیز به حساب می‌آیند می‌توان به کولرهای پوشالی، کولرهای پرتابل، کولرهای آکسیال، کولرهای سلولزی و کولرهای آبی بالا زن اشاره داشت. در ادامه با هر یک از کولرهای مذکور آشنا خواهیم شد:

کولرهای آبی پوشالی سپهر الکتریک

کولرهای مذکور از طریق جریان آب در پوشال‌ها و جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی سبب خنک‌ شدن فضای مورد نظر می‌شوند. این مدل از کولرها دارای قابلیت نصب در پشت بام، حیاط و تراس هستند و می‌توان آن‌ها را در ظرفیت‌های 2300 الی 7000 cfm در سری SE خریداری نمود. از جمله برترین ویژگی‌های این محصولات می‌توان به بدنه گالوانیزه، مقاومت عالی در برابر پوسیدگی و ضربه و مجهز به کلید محافظ جان اشاره داشت.

کولر آبی پرتابل برند سپهر الکتریک

کولر آبی سپهر الکتریک

کولرهای پرتابل دارای کانال‌کشی نبوده و به همین خاطر می‌توان از آن‌ها در فضاهای مختلف با خاطری آسوده استفاده کرد. محصولات مذکور برای کارکرد بایستی روی یک چهارپاره و یا میز قرار بگیرند. قابل ذکر بوده که این محصولات برای محیط‌هایی با متراژ پایین بهترین گزینه به حساب می‌آیند. ظرفیت هوادهی کولر آبی سپهر الکتریک  2800 cfm بوده و از راندمان و بازدهی مطلوبی برخوردار است. جنس بدنه این مدل از کولرها از مرغوب‌ترین متریال تولید شده و علاوه بر این دارای ظاهری شیک و مدرن هستند.

کولر آبی آکسیال سپهر الکتریک

امکان پر کردن مخزن این کولرها به صورت دستی فراهم است. ظرفیت هوادهی کولرهای مذکور 3100 cfm بوده و برای استفاده در محیط‌هایی که متراژ آن‌ها پایین است، بهترین گزینه محسوب می‌شوند. از آن‎‌جایی که ابعاد این محصولات کوچک است، نصب و حمل و نقل آن‌ها بسیار راحت خواهد بود.

کولرهای آبی سلولزی سپهر الکتریک

این مدل از کولرها مجهز به پدهای سلولزی بوده و راندمان و بازدهی آن‌ها در مقایسه با کولر آبی سپهر الکتریکی مدل پوشالی بیش‌تر است. جنس بدنه این کولرهای آب نیز از گالوانیزه بوده و به همین خاطر در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهند. ناگفته نماند که این محصول به دلیل برخورداری از کلید محافظت جان ایمنی بالایی داشته و فن سانتریفیوژ به کار رفته در ساختار آن باعث می‌شود که دستگاه حین کارکرد سر و صدای بسیار پایینی داشته باشد. این مدل از کولرهای سپهر الکتریک دارای ظرفیت هوادهی 2000 الی 7000 cfm هستند.

کولر آبی بالا زن سپهر الکتریک

این مدل از کولرهای ارائه شده توسط برند سپهر الکتریک قابلیت نصب به کانال‌های موجود در سقف‌های کاذب را داشته و با در نظر گرفتن این قابلیت می‌توانند هوای بیش‌تری را وارد فضای مورد نظر کرده و از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل آورند. قابل ذکر است که این محصول دارای بدنه‌ای از جنس گالوانیزه بوده و کیفیت آن نیز بسیار بالا است.

سخن پایانی

کولر آبی سپهر الکتریک از جمله کولرهای برتر با کیفیت عالی در بازار بوده که می‌توان با کمک انواع مختلف آن فضاهای کوچک و بزرگ را در فصول گرم سال، خنک و مطبوع کرد. آیا تجربه استفاده از کولرهای سپهر الکتریک را دارید؟ به نظر شما این محصولات می‌توانند جایگزین مناسبی برای کولرهای گازی باشند؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون محصولات مذکور با ما و کاربران گرامی وب سایت تکه کابل در میان بگذارید.

182 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط