کلید و پریز الیزه

کلید و پریز الیزه؛ جذاب‌ترین مدل کلید و پریز ایران الکتریک

133 بازدید معرفی و آموزش تجهیزات الکترونیک / تولید کنندگان و تامین کنندگان کلید و پریز / راهنمای خرید امن

کلید و پریز یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزات برقی در هر خانه‌ای به حساب می‌آید که ضمن برق‌رسانی به سیستم‌های برقی مختلف، تأثیر به سزایی در دکوراسیون منزل دارد. در ادامه این راهنما ضمن آشنایی بیش‌تر با کلید و پریز الیزه به معرفی انواع طرح‌های این محصول نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در مورد کلید و پریز الیزه بدانید!

کلید و پریز الیزه

کلید و پریز چیست؟

کلید و پریز از جمله لوازم الکتریکی در خانه‌های ما به حساب می‌آیند که می‌توان از آن‌ها به منظور کنترل و یا قطع و وصل کردن جریان الکتریکی استفاده کرد. این تجهیزات دارای ساختاری ویژه بوده و متشکل از اجزایی نظیر کادر، مکانیزم و حلقه هستند. منظور از کادر یا در واقع همان قاب بخشی از کلید و پریز است که بر روی دیوار قابل رویت بوده و جنس آن عایق است.

مکانیزم درونی و حلقه کلید و پریز در حقیقت منظور همان مکانیزم درونی و ساختار اصلی کلید و پریز بوده و کارایی که ارائه می‌دهد. ساختار داخلی این محصولات بسته به سیم‌پیچی‌ها و اتصالات درونی به صورت تک پل یا دو پل طراحی می‌شوند.

کلید و پریز الیزه

کلید و پریز الیزه

یکی از انواع کلید و پریزهای موجود در بازار که علاوه بر کیفیت عالی دارای ظاهری شیک و منحصربه‌فرد بوده، کلید و پریز الیزه محصول شرکت ایران الکتریک است. پریز برق ایران الکتریک طرح الیزه از جمله محصولات با کیفیت عالی گروه تجاری ایران الکتریک به حساب می‌آید که در رده کلید و پریزهای درجه یک با قیمت مقرون به صرفه جای می‌گیرد.

کلید و پریز الیزه به علت قیمت مناسب و طراحی بسیار جذابی که دارند، از جمله پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های کلید و پریز در بازار به حساب می‌آیند. این محصولات دارای مکانیزم به روز و مطابق با طراحی روز دنیا هستند و بر اساس استانداردهای جهانی تولید می‌شوند؛ به همین خاطر تمامی آن‌ها از درجه کیفی بسیار عالی برخوردارند. جالب است بدانید که کلید و پریزهای الیزه به واسطه نوین‌ترین دستگاه‌ها و به روزترین تکنولوژی‌های جهان ساخته می‌شوند.

از دیگر امتیازات این محصولات می‌توان به متریال با کیفیت و مرغوب آن‌ها اشاره داشت؛ در حقیقت بهره‌گیری از متریال با بهترین کیفیت توسط مجموعه تجاری ایران الکتریک در ساختار این محصولات سبب شده که کلید و پریزهایی با کیفیت بی‌نظیر در اختیار مشتریان قرار گیرد.

اگر قصد خرید این محصولات را دارید، باید بدانید که تمامی کلید و پریز الیزه از یک نوع مکانیزم بهره‌مند بوده و دارای زیرساخت ثابت هستند؛ بنابراین کیفیت تمامی آن‌ها یکسان خواهد بود. تنها وجه تمایز بین مدل‌های مختلف این محصولات در طرح، جنس کادر، رویه کلید و رنگ آن‌ها است. ناگفته نماند که موارد مذکور سبب تفاوت قیمت بین مدل‌های مختلف این محصولات نیز می‌شود.

انواع کلید و پریز الیزه

این محصولات بی‌نظیر در انواع مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند که خریداران می‌توانند بر حسب نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید بهترین نوع کلید و پریز نمایند. در ادامه مدل‌های مختلف کلیدها و پریزهای الیزه را به شما معرفی خواهیم کرد:

کلید و پریز الیزه اقتصادی

همان‌طور که از نام این مدل مشخص بوده، کلید و پریزهایی اقتصادی و مقرون به صرفه محسوب می‌شوند؛ به این معنا که در کنار کیفیت خوب دارای قیمت مناسبی نیز هستند. شرکت ایران الکتریک کلید و پریز الیزه طرح اقتصادی را در رنگ‌های سفید و کرم تولید کرده و عرضه می‌کند. اگر قصد دارید با بودجه کم کلید و پریز استاندارد و با کیفیت خریداری نمائید، الیزه اقتصادی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به مکانیزم با کیفیت عالی، قاب رویه پیچ شده به مکانیزم در هر دو مدل سفید و کرم و ساختار ثابت آن اشاره داشت. البته ناگفته نماند که خریداران می‌توانند این محصول را به صورت مکانیزمی و قاب جدا نیز تهیه کنند. این محصول می‌تواند بهترین انتخاب برای پروژه‌های انبوه‌سازی ساختمانی نیز محسوب شود.

الیزه رنگی

کلید و پریز الیزه

مدل بعدی کلید و پریزهای رنگی الیزه هستند که در چهار رنگ بژ، نقره‌ای، زرشکی و زغال سنگی ارائه می‌شوند. در این مدل برخلاف مدل اقتصادی قاب دور و قاب رویه کلید و پریزها قابلیت جداسازی از مکانیزم را داشته و امکان تعویض، تغییر و ترکیب آن‌ها وجود دارد. خریداران می‌توانند بر حسب دکوراسیون داخلی منزل خود یک ترکیب رنگی جذاب برای کلید و پریز در نظر بگیرند و از آمیزش رنگ‌ها نهایت لذت را ببرند. قابل ذکر است که این محصولات با قاب رنگ متالیک برای دکوراسیون‌های مدرن گزینه‌ای جذاب به حساب آمده و در دسته محصولات میان رده با قیمت مقرون به صرفه جای دارند.

کلید و پریز الیزه متال

یکی دیگر از بهترین و جذاب‌ترین مدل‌های کلید و پریزهای الیزه، الیزه طرح متال بوده که جنس قاب رویه آن از پلی کربنات بوده که به واسطه آلیاژهای خاص آبکاری و روکش می‌شود. رنگ براقی که این محصول داشته باعث می‌شود حس فلز برای خریداران تداعی شود. همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، تنها طرح متال بوده و مجهز به قاب فلزی نخواهد بود.

این مدل از کلید و پریز جذاب را می‌توان در دو رنگ طرح متال سیلور براق که شباهت زیادی به استیل داشته و طرح متال طلایی براق با قیمت مناسب تهیه کرد. ناگفته نماند که با خرید این محصول می‌توان ضمن در اختیار داشتن یک کلید و پریز جذاب که جایگزین بسیار خوبی برای کلید و پریزهای فلزی نیز بوده، در هزینه‌ خرید نیز صرفه‌جویی کرد.

الیزه فیلم پترن

آخرین مدلی که می‌خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم، الیزه فیلم پترن بوده که برای طراحی آن از چوب تیره بهره‌گیری می‌شود. این محصول دارای چاپ ثابت و رنگ الکترواستاتیک بوده و در فرآیند طراحی و ساخت آن از فناوری ظاهر کردن نگاتیو و چاپ ثابت فیلم پترن بر روی کلید و پریز استفاده می‌شود. قابل ذکر است که کلیه محصولات ارائه شده توسط مجموعه تجاری ایران الکتریک دارای رنگ الکترواستاتیک بوده و به همین خاطر در برابر خط و خش مقاومت عالی از خود نشان می‌دهند. همچنین، این محصولات در اثر استفاده طولانی دچار مشکل نشده و رنگ آن‌ها دارای ثبات است.

سخن پایانی

کلید و پریزها به عنوان پرمصرف‌ترین تجهیزات در هر خانه و دفتر تجاری به حساب می‌آیند که بدون وجود آن‌ها عملاً استفاده از جریان برق و وسایل برقی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. در این راهنما یکی از برترینِ این محصولات تحت عنوان کلید و پریز الیزه محصول شرکت ایران الکتریک را به شما عزیزان معرفی کردیم. آیا تجربه استفاده از این محصول شگفت‌انگیز و با کیفیت را دارید؟ به نظر شما کدام طرح از پریزهای الیزه جذاب‌تر است؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون محصولات شرکت ایران الکتریک با ما و کاربران محترم وب سایت تکه کابل در میان بگذارید.

133 بازدید
نویسنده این مقاله
محمد یاری پور
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط